Pedagogika
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1000-FP-N23PedNE-SP | Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Pedagogika | ||
Jednostka: | Kolegium I | ||
Grupy: | |||
Punkty ECTS i inne: |
2.00 ![]() |
||
Język prowadzenia: | polski | ||
Profil: | ogólnoakademicki |
||
Typ przedmiotu: | moduł zajęć do wyboru |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2017/18" (zakończony)
Okres: | 2017-10-01 - 2018-02-11 |
![]() |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin ![]() Wykład, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Adam Mroczkowski, Joanna Szymczak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-10 |
![]() |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin ![]() Wykład, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Adam Mroczkowski, Joanna Szymczak | |
Prowadzący grup: | Adam Mroczkowski, Joanna Szymczak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01: student zna podstawowe aspekty niezbędne w projektowaniu drogi uczenia się oraz w projektowaniu działań opiekuńczo-wychowawczych w szkole dla uczniów klas IV-VIII szkoły podstawowej (K_W21) W02: student zna wybrane dziedziny działań nauczyciela oraz wybrane metody i techniki sprzyjające ich rozpoznawaniu (K_W21) W03: student rozumie specyfikę opracowywania i wykorzystywania gromadzonych danych o uczniu (K_W21) U01: student potrafi stosować strategie pracy z tekstem (K_U01) U02: student potrafi skonstruować narzędzie sprzyjające gromadzeniu danych o uczniu lub zespole uczniów (K_U02) U03: student potrafi opracować informacje zgromadzone o uczniu lub zespole uczniów za pośrednictwem wybranego narzędzia badawczego bądź wybranych narzędzi badawczych (K_U02) K01: student potrafi identyfikować problem lub problemy istotne dla ucznia bądź zespołu uczniów klas IV-VIII szkoły podstawowej oraz dla własnego bycia i stawania się nauczycielem (K_K06) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
![]() |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin ![]() Wykład, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Aldona Molesztak | |
Prowadzący grup: | Aldona Molesztak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01: student zna podstawowe aspekty niezbędne w projektowaniu drogi uczenia się oraz w projektowaniu działań opiekuńczo-wychowawczych w szkole dla uczniów klas IV-VIII szkoły podstawowej (K_W21) W02: student zna wybrane dziedziny działań nauczyciela oraz wybrane metody i techniki sprzyjające ich rozpoznawaniu (K_W21) W03: student rozumie specyfikę opracowywania i wykorzystywania gromadzonych danych o uczniu (K_W21) U01: student potrafi stosować strategie pracy z tekstem (K_U01) U02: student potrafi skonstruować narzędzie sprzyjające gromadzeniu danych o uczniu lub zespole uczniów (K_U02) U03: student potrafi opracować informacje zgromadzone o uczniu lub zespole uczniów za pośrednictwem wybranego narzędzia badawczego bądź wybranych narzędzi badawczych (K_U02) K01: student potrafi identyfikować problem lub problemy istotne dla ucznia bądź zespołu uczniów klas IV-VIII szkoły podstawowej oraz dla własnego bycia i stawania się nauczycielem (K_K06) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-14 |
![]() |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin ![]() Wykład, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Adam Mroczkowski | |
Prowadzący grup: | Adam Mroczkowski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01: student zna podstawowe aspekty niezbędne w projektowaniu drogi uczenia się oraz w projektowaniu działań opiekuńczo-wychowawczych w szkole dla uczniów klas IV-VIII szkoły podstawowej (K_W21) W02: student zna wybrane dziedziny działań nauczyciela oraz wybrane metody i techniki sprzyjające ich rozpoznawaniu (K_W21) W03: student rozumie specyfikę opracowywania i wykorzystywania gromadzonych danych o uczniu (K_W21) U01: student potrafi stosować strategie pracy z tekstem (K_U01) U02: student potrafi skonstruować narzędzie sprzyjające gromadzeniu danych o uczniu lub zespole uczniów (K_U02) U03: student potrafi opracować informacje zgromadzone o uczniu lub zespole uczniów za pośrednictwem wybranego narzędzia badawczego bądź wybranych narzędzi badawczych (K_U02) K01: student potrafi identyfikować problem lub problemy istotne dla ucznia bądź zespołu uczniów klas IV-VIII szkoły podstawowej oraz dla własnego bycia i stawania się nauczycielem (K_K06) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.