Psychologia
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1000-FP-N23PsyNE-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Psychologia |
Jednostka: | Kolegium I |
Grupy: |
2 rok, 3 sem., filologia polska, moduł nauczycielski [SP] |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć do wyboru |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-10 |
Przejdź do planu
PN WYK
WT ŚR CZ PT KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Oliwia McFarlane | |
Prowadzący grup: | Oliwia McFarlane | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ WYK
KON
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Monika Deja | |
Prowadzący grup: | Monika Deja | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Student potrafi znaleźć, zanalizować, ocenić i użytkować informacje z zakresu psychologii, aby samodzielnie rozwiązać problemy natury psychologicznej (K_U01). Student posługuje się prawidłową terminologią psychologiczną, niezbędną do opisu funkcjonowania dziecka we wczesnym okresie nauki szkolnej, potrafi wnikliwie obserwować i wyciąga wnioski w oparciu o analizę zachowania ucznia (K_U02). Student potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę psychologiczną w określaniu i realizacji zdefiniowanego przez siebie lub innych zadania w zakresie pracy jako nauczyciel (K_K04). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | brak |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-14 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ WYK
KON
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Monika Deja | |
Prowadzący grup: | Monika Deja | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Student potrafi znaleźć, zanalizować, ocenić i użytkować informacje z zakresu psychologii, aby samodzielnie rozwiązać problemy natury psychologicznej (K_U01). Student posługuje się prawidłową terminologią psychologiczną, niezbędną do opisu funkcjonowania dziecka we wczesnym okresie nauki szkolnej, potrafi wnikliwie obserwować i wyciąga wnioski w oparciu o analizę zachowania ucznia (K_U02). Student potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę psychologiczną w określaniu i realizacji zdefiniowanego przez siebie lub innych zadania w zakresie pracy jako nauczyciel (K_K04). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | brak |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-13 |
Przejdź do planu
PN WT KON
WYK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Monika Deja | |
Prowadzący grup: | Monika Deja | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Student potrafi znaleźć, zanalizować, ocenić i użytkować informacje z zakresu psychologii, aby samodzielnie rozwiązać problemy natury psychologicznej (K_U01). Student posługuje się prawidłową terminologią psychologiczną, niezbędną do opisu funkcjonowania dziecka we wczesnym okresie nauki szkolnej, potrafi wnikliwie obserwować i wyciąga wnioski w oparciu o analizę zachowania ucznia (K_U02). Student potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę psychologiczną w określaniu i realizacji zdefiniowanego przez siebie lub innych zadania w zakresie pracy jako nauczyciel (K_K04). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | brak |
|
Bilans pracy studenta: | 2 ECTS = 50 godzin 15 h - wykład na platformie MS Teams 15 h - udział w zajęciach konwersatoryjnych 20 h - praca własna studenta (konsultacje z wykładowcą, czytanie literatury przedmiotu, przygotowanie się do zajęć, przygotowanie się do zaliczenia) |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-19 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ WYK
KON
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Szymanik-Kostrzewska | |
Prowadzący grup: | Justyna Golonka, Anna Szymanik-Kostrzewska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Student potrafi znaleźć, zanalizować, ocenić i użytkować informacje z zakresu psychologii, aby samodzielnie rozwiązać problemy natury psychologicznej (K_U01). Student posługuje się prawidłową terminologią psychologiczną, niezbędną do opisu funkcjonowania dziecka we wczesnym okresie nauki szkolnej, potrafi wnikliwie obserwować i wyciąga wnioski w oparciu o analizę zachowania ucznia (K_U02). Student potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę psychologiczną w określaniu i realizacji zdefiniowanego przez siebie lub innych zadania w zakresie pracy jako nauczyciel (K_K04). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | brak |
|
Bilans pracy studenta: | 2 ECTS = 50 godzin 15 h - wykład 15 h - udział w zajęciach konwersatoryjnych 20 h - praca własna studenta (konsultacje z wykładowcą, czytanie literatury przedmiotu, przygotowanie się do zajęć, przygotowanie się do zaliczenia) |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-25 |
Przejdź do planu
PN KON
WT ŚR WYK
CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Szymanik-Kostrzewska | |
Prowadzący grup: | Justyna Golonka, Anna Szymanik-Kostrzewska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Student potrafi znaleźć, zanalizować, ocenić i użytkować informacje z zakresu psychologii, aby samodzielnie rozwiązać problemy natury psychologicznej (K_U01). Student posługuje się prawidłową terminologią psychologiczną, niezbędną do opisu funkcjonowania dziecka we wczesnym okresie nauki szkolnej, potrafi wnikliwie obserwować i wyciąga wnioski w oparciu o analizę zachowania ucznia (K_U02). Student potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę psychologiczną w określaniu i realizacji zdefiniowanego przez siebie lub innych zadania w zakresie pracy jako nauczyciel (K_K04). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | brak |
|
Bilans pracy studenta: | 2 ECTS = 50 godzin 15 h - wykład 15 h - udział w zajęciach konwersatoryjnych 20 h - praca własna studenta (konsultacje z wykładowcą, czytanie literatury przedmiotu, przygotowanie się do zajęć, przygotowanie się do zaliczenia) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.