Projektowanie gier RPG
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1000-HDG11PGRPG-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Projektowanie gier RPG |
Jednostka: | Kolegium IV |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
4.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | praktyczny |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN WT LAB
LAB
ŚR LAB
CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Krzysztof Chmielewski | |
Prowadzący grup: | Krzysztof Chmielewski, Anna Kwapiszewska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | WG01 (S_WG03, S_WG04) zna i rozumie w zaawansowanym stopniu wybrane szczegółowe zagadnienia z zakresu projektowania gier RPG i ich praktyczne zastosowania WK01 (S_WK02) zna i rozumie wybrane ekonomiczne, społeczne i technologiczne uwarunkowania różnych rodzajów działalności zawodowej związanej z branżą gier UW01 (S_UW01, S_UW03) potrafi formułować i rozwiazywać problemy w warunkach półeksperymentalnych oraz wykonywać wybrane zadania typowe dla działalności w branży gier UK/O01 (S_UK01, S_UO01) potrafi zaplanować i zrealizować pracę nad problemem growym w zespole, komunikując się z użyciem właściwej dla gier RPG terminologii K01 (S_KK02) jest gotów do uznawania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych oraz zasięgania opinii ekspertów i źródeł specjalistycznych |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | brak |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.