Warstwa artystyczna w grach
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1000-HDG12WAwG-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Warstwa artystyczna w grach |
Jednostka: | Kolegium IV |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
6.00 (zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | praktyczny |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
CW
CW
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Paweł Schreiber | |
Prowadzący grup: | Anna Kwapiszewska, Paweł Schreiber | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | K_W01 Student zna i rozumie w zaawansowanym stopniu wybrane fakty, obiekty i zjawiska dotyczące gier i nowych mediów, mające związek z kierunkiem studiów K_W03 Student zna i rozumie w zaawansowanym stopniu wybrane szczegółowe zagadnienia z zakresu projektowania, produkcji oraz badania gier i graczy K_W06 Student zna i rozumie wybrane ekonomiczne, społeczne i technologiczne uwarunkowania różnych rodzajów działalności zawodowej związanej z branżą gier K_U02 Student potrafi formułować i rozwiązywać nietypowe problemy oraz wykonywać zadania w warunkach nie w pełni przewidywalnych przez wybór i umiejętne stosowanie właściwych metod i narzędzi, w tym zaawansowanych technik informacyjno-komunikacyjnych K_U07 Student potrafi planować i organizować pracę indywidualną oraz zespołową K_U09 Student potrafi samodzielnie planować i realizować własne uczenie się przez całe życie K_K01 Student jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i odbieranych treści K_K02 Student jest gotów do uznawania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych oraz zasięgania opinii ekspertów i źródeł specjalistycznych K_K07 Student jest gotów do dbałości o dorobek i tradycje zawodu projektanta bądź badacza gier |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WYK
WT CW
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Paweł Schreiber | |
Prowadzący grup: | Anna Kwapiszewska, Paweł Schreiber | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | K_W01 Student zna i rozumie w zaawansowanym stopniu wybrane fakty, obiekty i zjawiska dotyczące gier i nowych mediów, mające związek z kierunkiem studiów K_W03 Student zna i rozumie w zaawansowanym stopniu wybrane szczegółowe zagadnienia z zakresu projektowania, produkcji oraz badania gier i graczy K_W06 Student zna i rozumie wybrane ekonomiczne, społeczne i technologiczne uwarunkowania różnych rodzajów działalności zawodowej związanej z branżą gier K_U02 Student potrafi formułować i rozwiązywać nietypowe problemy oraz wykonywać zadania w warunkach nie w pełni przewidywalnych przez wybór i umiejętne stosowanie właściwych metod i narzędzi, w tym zaawansowanych technik informacyjno-komunikacyjnych K_U07 Student potrafi planować i organizować pracę indywidualną oraz zespołową K_U09 Student potrafi samodzielnie planować i realizować własne uczenie się przez całe życie K_K01 Student jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i odbieranych treści K_K02 Student jest gotów do uznawania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych oraz zasięgania opinii ekspertów i źródeł specjalistycznych K_K07 Student jest gotów do dbałości o dorobek i tradycje zawodu projektanta bądź badacza gier |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak |
|
Bilans pracy studenta: | 60 h = 2 ECTS - udział w zajęciach 60 h = 2 ECTS - przygotowanie do zajęć 60 h = 2 ECTS - przygotowanie do zaliczenia i egzaminu |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.