Historia gier
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1000-HDG23HG-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Historia gier |
Jednostka: | Kolegium IV |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR WYK
CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Marta Tymińska | |
Prowadzący grup: | Marta Tymińska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 potrafi określić zależności pomiędzy rozwojem technologii, a rozwojem gier (w tym cyfrowych) W02 Określa metodologie badań historii gier W03 Rozpoznaje czołowych oraz pomniejszych twórców gier na świecie oraz zna ich wpływ na historię gier W04 Zna konteksty powstawania gier w cyfrowych w różnych punktach historii najnowszej oraz konteksty ich recepcji w Polsce oraz na świecie W05 Zna wpływ przemysłu branży gier na współczesną kulturę Internetu U01 Potrafi analizować teksty źródłowe dotyczące historii gier U02 Potrafi samodzielnie wyszukać i zaprezentować informacje na temat wybranego wątku oraz kontekstu historii gier K01 Rozpoznaje zjawiska społeczne, które współtowarzyszą historii gier, nazywa je, identyfikuje oraz potrafi omówić |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | bierna znajomość języka angielskiego na poziomie B1 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.