Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Projektowanie gier cyfrowych (do wyboru:mobilne)

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1000-HDG23PGCM-SP
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Projektowanie gier cyfrowych (do wyboru:mobilne)
Jednostka: Kolegium IV
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 4.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Profil:

praktyczny

Typ przedmiotu:

moduł zajęć podstawowych

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-02-16
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Laboratorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Patryk Batko
Prowadzący grup: Patryk Batko
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01 (K_W04) definiuje i objaśnia podstawową terminologię z zakresu projektowania gier mobilnych; rozpoznaje i charakteryzuje

podstawowe metody analizy mechanik, design docs i metryk monetyzacyjnych gier mobilnych

W02 (K_W07, K_W10) prezentuje podstawową wiedzę o grach mobilnych, ich uwarunkowaniach rynkowych, wybranych narzędziach,

cyklach produkcji i sprzedaży

U01 (K_U01, K_U03) samodzielnie zdobywa, analizuje, interpretuje, ocenia, selekcjonuje i użytkuje różnego typu informacje dotyczące

lub odnoszące się do projektowania i produkcji gier mobilnych i w oparciu o przetworzone informacje rozwija profesjonalne umiejętności

projektanta gier mobilnych

U02 (K_U04) samodzielnie planuje i realizuje typowe projekty związane z projektowaniem gier mobilnych

U03 (K_U08) umiejętnie stosuje normy, zasady i praktyki właściwe dla sztuki edytorskiej i redakcyjnej w zakresie przyjętym w branży gier

cyfrowych

U04 (K_U09) umiejętnie gromadzi, analizuje, przetwarza różnorodne zasoby wiedzy i informacji

U05 (K_U11) prezentuje podstawowe umiejętności organizacyjne pozwalające na planowanie i realizację zadań związanych z

projektowaniem gier mobilnych

U06 (K_U13) wykazuje podstawowe umiejętności oceny jakości konceptów gier mobilnych, analiz mechanik, modeli monetyzacyjnych

gier mobilnych i potrafi przedstawić je w formie analizy/raportu/diagnozy

U07 (K_U24) potrafi posługiwać się właściwymi dla prac nad grami mobilnymi technikami informacyjno-komunikacyjnymi, urządzeniami

elektronicznymi, narzędziami komputerowymi i aplikacjami internetowymi, tworzyć oferty In-App i wireframe’y UI

K01 (K_K01) ma świadomość dzisiejszych wyzwań edukacyjnych, zna i rozumie ideę uczenia się przez całe życie

K02 (K_K02, K_K03, K_K04) potrafi w pracy zespołowej nad grą mobilną przyjąć określoną rolę i w oparciu o związane z nią wymagania

samodzielnie identyfikować, priorytetyzować, rozstrzygać i rozwiązywać problemy

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Projektowanie gier cyfrowych (do wyboru:mobilne) Rok I Semestr II

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)