Projektowanie gier cyfrowych (do wyboru:mobilne)
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1000-HDG23PGCM-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Projektowanie gier cyfrowych (do wyboru:mobilne) |
Jednostka: | Kolegium IV |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
4.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | praktyczny |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT LAB
|
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Patryk Batko | |
Prowadzący grup: | Patryk Batko | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 (K_W04) definiuje i objaśnia podstawową terminologię z zakresu projektowania gier mobilnych; rozpoznaje i charakteryzuje podstawowe metody analizy mechanik, design docs i metryk monetyzacyjnych gier mobilnych W02 (K_W07, K_W10) prezentuje podstawową wiedzę o grach mobilnych, ich uwarunkowaniach rynkowych, wybranych narzędziach, cyklach produkcji i sprzedaży U01 (K_U01, K_U03) samodzielnie zdobywa, analizuje, interpretuje, ocenia, selekcjonuje i użytkuje różnego typu informacje dotyczące lub odnoszące się do projektowania i produkcji gier mobilnych i w oparciu o przetworzone informacje rozwija profesjonalne umiejętności projektanta gier mobilnych U02 (K_U04) samodzielnie planuje i realizuje typowe projekty związane z projektowaniem gier mobilnych U03 (K_U08) umiejętnie stosuje normy, zasady i praktyki właściwe dla sztuki edytorskiej i redakcyjnej w zakresie przyjętym w branży gier cyfrowych U04 (K_U09) umiejętnie gromadzi, analizuje, przetwarza różnorodne zasoby wiedzy i informacji U05 (K_U11) prezentuje podstawowe umiejętności organizacyjne pozwalające na planowanie i realizację zadań związanych z projektowaniem gier mobilnych U06 (K_U13) wykazuje podstawowe umiejętności oceny jakości konceptów gier mobilnych, analiz mechanik, modeli monetyzacyjnych gier mobilnych i potrafi przedstawić je w formie analizy/raportu/diagnozy U07 (K_U24) potrafi posługiwać się właściwymi dla prac nad grami mobilnymi technikami informacyjno-komunikacyjnymi, urządzeniami elektronicznymi, narzędziami komputerowymi i aplikacjami internetowymi, tworzyć oferty In-App i wireframe’y UI K01 (K_K01) ma świadomość dzisiejszych wyzwań edukacyjnych, zna i rozumie ideę uczenia się przez całe życie K02 (K_K02, K_K03, K_K04) potrafi w pracy zespołowej nad grą mobilną przyjąć określoną rolę i w oparciu o związane z nią wymagania samodzielnie identyfikować, priorytetyzować, rozstrzygać i rozwiązywać problemy |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Projektowanie gier cyfrowych (do wyboru:mobilne) Rok I Semestr II |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.