Psychologia i kultura gier i graczy
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1000-HDG23PiKGiG-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Psychologia i kultura gier i graczy |
Jednostka: | Kolegium IV |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | praktyczny |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR WYK
CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Marta Tymińska | |
Prowadzący grup: | Marta Tymińska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W_01 zna podstawowe zagadnienia z zakresu psychologii społecznej oraz kulturoznawstwa W_02 zna metodologie badań społecznych oraz kulturoznawczych W_03 rozpoznaje mechanizmy psychologiczne zastosowane w grach cyfrowych W_04 rozumie podstawowe zagadnienia z zakresu psychologii i kultury gier i graczy U_01 potrafi dotrzeć do naukowych źródeł dotyczących tematyki w języku polskim i angielskim K_01 ma świadomość i zrozumienie dla społecznych ruchów obecnych wokół gier K_02 prawidłowo identyfikuje mechanizmy psychologiczne, na których bazują wybrane mechaniki gier K_03 sprawnie i z dystansem porusza się po internetowym dyskursie wokół gier cyfrowych |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Bierna znajomość języka angielskiego na poziomie B1 |
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.