Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium dyplomowe

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1000-HDG35SD-SP
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Seminarium dyplomowe
Jednostka: Kolegium IV
Grupy: 3 rok, 5 sem., humanistyka drugiej generacji [SP]
Punkty ECTS i inne: 4.00 LUB 5.00 LUB 7.00 LUB 9.00 (zmienne w czasie) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Profil:

praktyczny

Typ przedmiotu:

moduł zajęć podstawowych

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/19" (zakończony)

Okres: 2018-10-01 - 2019-02-10
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Seminarium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Andrzej Kmiecik
Prowadzący grup: Andrzej Kmiecik, Aleksandra Norkowska, Paweł Schreiber, Mariusz Zawodniak, Rafał Zimny
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W02 - potrafi zdefiniować pojęcia z zakresu tematu swojej pracy, uporządkować materiał badawczy z zakresu projektowania gier i game studies (K_W02).


W17 – zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego; potrafi te zasady stosować w pracy dyplomowej (K_W17).


U01 – wyszukuje, analizuje, interpretuje, ocenia, selekcjonuje i użytkuje różnego typu informacje z zakresu projektowania gier i game studies (K_U01).


U21 – zna terminologię anglojęzyczną i posługuje się językiem angielskim w tematyce growej (K_U21).


K03 – potrafi określić etapy realizacji pracy dyplomowej i w związku poszukiwać materiałów źródłowych (K_K03).


Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-02-16
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Seminarium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Andrzej Kmiecik
Prowadzący grup: Andrzej Kmiecik, Aleksandra Mochocka, Aleksandra Norkowska, Paweł Schreiber, Mariusz Zawodniak
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Seminarium - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W02 - potrafi zdefiniować pojęcia z zakresu tematu swojej pracy, uporządkować materiał badawczy z zakresu projektowania gier i game studies (K_W02).


W17 – zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego; potrafi te zasady stosować w pracy dyplomowej (K_W17).


U01 – wyszukuje, analizuje, interpretuje, ocenia, selekcjonuje i użytkuje różnego typu informacje z zakresu projektowania gier i game studies (K_U01).


U21 – zna terminologię anglojęzyczną i posługuje się językiem angielskim w tematyce growej (K_U21).


K03 – potrafi określić etapy realizacji pracy dyplomowej i w związku poszukiwać materiałów źródłowych (K_K03).


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Zaliczony drugi rok studiów. Zainteresowania.

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)

Okres: 2020-10-01 - 2021-02-14
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Seminarium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Andrzej Kmiecik
Prowadzący grup: Andrzej Kmiecik, Jakub Majewski, Aleksandra Mochocka, Aleksandra Norkowska, Paweł Schreiber, Mariusz Zawodniak
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Seminarium - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W02 - potrafi zdefiniować pojęcia z zakresu tematu swojej pracy, uporządkować materiał badawczy z zakresu projektowania gier i game studies (K_W02).


W17 – zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego; potrafi te zasady stosować w pracy dyplomowej (K_W17).


U01 – wyszukuje, analizuje, interpretuje, ocenia, selekcjonuje i użytkuje różnego typu informacje z zakresu projektowania gier i game studies (K_U01).


U21 – zna terminologię anglojęzyczną i posługuje się językiem angielskim w tematyce growej (K_U21).


K03 – potrafi określić etapy realizacji pracy dyplomowej i w związku poszukiwać materiałów źródłowych (K_K03).


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Zaliczony drugi rok studiów. Zainteresowania.

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)

Okres: 2021-10-01 - 2022-02-13
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Seminarium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Andrzej Kmiecik
Prowadzący grup: Andrzej Kmiecik, Jakub Majewski, Aleksandra Mochocka, Paweł Schreiber
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W02 - potrafi zdefiniować pojęcia z zakresu tematu swojej pracy, uporządkować materiał badawczy z zakresu projektowania gier i game studies (K_W02).


W17 – zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego; potrafi te zasady stosować w pracy dyplomowej (K_W17).


U01 – wyszukuje, analizuje, interpretuje, ocenia, selekcjonuje i użytkuje różnego typu informacje z zakresu projektowania gier i game studies (K_U01).


U21 – zna terminologię anglojęzyczną i posługuje się językiem angielskim w tematyce growej (K_U21).


K03 – potrafi określić etapy realizacji pracy dyplomowej i w związku poszukiwać materiałów źródłowych (K_K03).


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Zaliczony drugi rok studiów. Zainteresowania.

Bilans pracy studenta:

1. Liczba godzin pracy własnej studenta niezbędnej do uzyskania efektów uczenia się


30 godzin pracy z promotorem + 120 godzin pracy własnej studenta (studiowanie literatury, pisanie tekstu, prowadzenie badań empirycznych 150 godzin = 5 ECTS.


2. Opis zadań wykonywanych przez Studenta w ramach pracy własnej z oznaczeniem szacowanej liczby godzin, które są przewidziane na wykonanie zadania. Obliczenie sumy tych godzin

Lektury: 2 strony ma godzinę tekst polski lub anglojęzyczny. Zależnie od charakteru pracy (teoretyczna, empiryczna, projektowa) będzie to ok. 120 godzin pracy własnej studenta, czyli 8 godzin tygodniowo.


3. Opis metod weryfikacji efektów kształcenia


Przedstawienie tematu i planu pracy dyplomowej, aktywność studenta


Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-02-19
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Seminarium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Andrzej Kmiecik
Prowadzący grup: Andrzej Kmiecik, Jakub Majewski, Péter Kristóf Makai, Miłosz Markocki, Paweł Schreiber
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W02 - potrafi zdefiniować pojęcia z zakresu tematu swojej pracy, uporządkować materiał badawczy z zakresu projektowania gier i game studies (K_W02).


W17 – zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego; potrafi te zasady stosować w pracy dyplomowej (K_W17).


U01 – wyszukuje, analizuje, interpretuje, ocenia, selekcjonuje i użytkuje różnego typu informacje z zakresu projektowania gier i game studies (K_U01).


U21 – zna terminologię anglojęzyczną i posługuje się językiem angielskim w tematyce growej (K_U21).


K03 – potrafi określić etapy realizacji pracy dyplomowej i w związku poszukiwać materiałów źródłowych (K_K03).


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Zaliczony drugi rok studiów. Zainteresowania.

Bilans pracy studenta:

1. Liczba godzin pracy własnej studenta niezbędnej do uzyskania efektów uczenia się


30 godzin pracy z promotorem + 120 godzin pracy własnej studenta (studiowanie literatury, pisanie tekstu, prowadzenie badań empirycznych 150 godzin = 5 ECTS.


2. Opis zadań wykonywanych przez Studenta w ramach pracy własnej z oznaczeniem szacowanej liczby godzin, które są przewidziane na wykonanie zadania. Obliczenie sumy tych godzin

Lektury: 2 strony ma godzinę tekst polski lub anglojęzyczny. Zależnie od charakteru pracy (teoretyczna, empiryczna, projektowa) będzie to ok. 120 godzin pracy własnej studenta, czyli 8 godzin tygodniowo.


3. Opis metod weryfikacji efektów kształcenia


Przedstawienie tematu i planu pracy dyplomowej, aktywność studenta


Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-25
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Seminarium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Andrzej Kmiecik
Prowadzący grup: Andrzej Kmiecik, Jakub Majewski, Péter Kristóf Makai, Miłosz Markocki, Paweł Schreiber
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W02 - potrafi zdefiniować pojęcia z zakresu tematu swojej pracy, uporządkować materiał badawczy z zakresu projektowania gier i game studies (K_W02).


W17 – zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego; potrafi te zasady stosować w pracy dyplomowej (K_W17).


U01 – wyszukuje, analizuje, interpretuje, ocenia, selekcjonuje i użytkuje różnego typu informacje z zakresu projektowania gier i game studies (K_U01).


U21 – zna terminologię anglojęzyczną i posługuje się językiem angielskim w tematyce growej (K_U21).


K03 – potrafi określić etapy realizacji pracy dyplomowej i w związku poszukiwać materiałów źródłowych (K_K03).


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Zaliczony drugi rok studiów. Zainteresowania.

Bilans pracy studenta:

1. Liczba godzin pracy własnej studenta niezbędnej do uzyskania efektów uczenia się


30 godzin pracy z promotorem + 120 godzin pracy własnej studenta (studiowanie literatury, pisanie tekstu, prowadzenie badań empirycznych 150 godzin = 5 ECTS.


2. Opis zadań wykonywanych przez Studenta w ramach pracy własnej z oznaczeniem szacowanej liczby godzin, które są przewidziane na wykonanie zadania. Obliczenie sumy tych godzin

Lektury: 2 strony ma godzinę tekst polski lub anglojęzyczny. Zależnie od charakteru pracy (teoretyczna, empiryczna, projektowa) będzie to ok. 120 godzin pracy własnej studenta, czyli 8 godzin tygodniowo.


3. Opis metod weryfikacji efektów kształcenia


Przedstawienie tematu i planu pracy dyplomowej, aktywność studenta


Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)