Seminarium dyplomowe
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1000-HDG35SD-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Seminarium dyplomowe |
Jednostka: | Kolegium IV |
Grupy: |
3 rok, 5 sem., humanistyka drugiej generacji [SP] |
Punkty ECTS i inne: |
4.00
LUB
5.00
LUB
7.00
LUB
9.00
(zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | praktyczny |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-10 |
Przejdź do planu
PN WT SEM
SEM
SEM
SEM
SEM
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Andrzej Kmiecik | |
Prowadzący grup: | Andrzej Kmiecik, Aleksandra Norkowska, Paweł Schreiber, Mariusz Zawodniak, Rafał Zimny | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W02 - potrafi zdefiniować pojęcia z zakresu tematu swojej pracy, uporządkować materiał badawczy z zakresu projektowania gier i game studies (K_W02). W17 – zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego; potrafi te zasady stosować w pracy dyplomowej (K_W17). U01 – wyszukuje, analizuje, interpretuje, ocenia, selekcjonuje i użytkuje różnego typu informacje z zakresu projektowania gier i game studies (K_U01). U21 – zna terminologię anglojęzyczną i posługuje się językiem angielskim w tematyce growej (K_U21). K03 – potrafi określić etapy realizacji pracy dyplomowej i w związku poszukiwać materiałów źródłowych (K_K03). |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN SEM
SEM
SEM
SEM
WT ŚR SEM
CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Andrzej Kmiecik | |
Prowadzący grup: | Andrzej Kmiecik, Aleksandra Mochocka, Aleksandra Norkowska, Paweł Schreiber, Mariusz Zawodniak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Seminarium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W02 - potrafi zdefiniować pojęcia z zakresu tematu swojej pracy, uporządkować materiał badawczy z zakresu projektowania gier i game studies (K_W02). W17 – zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego; potrafi te zasady stosować w pracy dyplomowej (K_W17). U01 – wyszukuje, analizuje, interpretuje, ocenia, selekcjonuje i użytkuje różnego typu informacje z zakresu projektowania gier i game studies (K_U01). U21 – zna terminologię anglojęzyczną i posługuje się językiem angielskim w tematyce growej (K_U21). K03 – potrafi określić etapy realizacji pracy dyplomowej i w związku poszukiwać materiałów źródłowych (K_K03). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Zaliczony drugi rok studiów. Zainteresowania. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-14 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR SEM
SEM
SEM
SEM
SEM
SEM
CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Andrzej Kmiecik | |
Prowadzący grup: | Andrzej Kmiecik, Jakub Majewski, Aleksandra Mochocka, Aleksandra Norkowska, Paweł Schreiber, Mariusz Zawodniak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Seminarium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W02 - potrafi zdefiniować pojęcia z zakresu tematu swojej pracy, uporządkować materiał badawczy z zakresu projektowania gier i game studies (K_W02). W17 – zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego; potrafi te zasady stosować w pracy dyplomowej (K_W17). U01 – wyszukuje, analizuje, interpretuje, ocenia, selekcjonuje i użytkuje różnego typu informacje z zakresu projektowania gier i game studies (K_U01). U21 – zna terminologię anglojęzyczną i posługuje się językiem angielskim w tematyce growej (K_U21). K03 – potrafi określić etapy realizacji pracy dyplomowej i w związku poszukiwać materiałów źródłowych (K_K03). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Zaliczony drugi rok studiów. Zainteresowania. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-13 |
Przejdź do planu
PN WT SEM
SEM
SEM
ŚR CZ SEM
PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Andrzej Kmiecik | |
Prowadzący grup: | Andrzej Kmiecik, Jakub Majewski, Aleksandra Mochocka, Paweł Schreiber | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W02 - potrafi zdefiniować pojęcia z zakresu tematu swojej pracy, uporządkować materiał badawczy z zakresu projektowania gier i game studies (K_W02). W17 – zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego; potrafi te zasady stosować w pracy dyplomowej (K_W17). U01 – wyszukuje, analizuje, interpretuje, ocenia, selekcjonuje i użytkuje różnego typu informacje z zakresu projektowania gier i game studies (K_U01). U21 – zna terminologię anglojęzyczną i posługuje się językiem angielskim w tematyce growej (K_U21). K03 – potrafi określić etapy realizacji pracy dyplomowej i w związku poszukiwać materiałów źródłowych (K_K03). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Zaliczony drugi rok studiów. Zainteresowania. |
|
Bilans pracy studenta: | 1. Liczba godzin pracy własnej studenta niezbędnej do uzyskania efektów uczenia się 30 godzin pracy z promotorem + 120 godzin pracy własnej studenta (studiowanie literatury, pisanie tekstu, prowadzenie badań empirycznych 150 godzin = 5 ECTS. 2. Opis zadań wykonywanych przez Studenta w ramach pracy własnej z oznaczeniem szacowanej liczby godzin, które są przewidziane na wykonanie zadania. Obliczenie sumy tych godzin Lektury: 2 strony ma godzinę tekst polski lub anglojęzyczny. Zależnie od charakteru pracy (teoretyczna, empiryczna, projektowa) będzie to ok. 120 godzin pracy własnej studenta, czyli 8 godzin tygodniowo. 3. Opis metod weryfikacji efektów kształcenia Przedstawienie tematu i planu pracy dyplomowej, aktywność studenta |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-19 |
Przejdź do planu
PN WT SEM
SEM
ŚR SEM
CZ SEM
PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Andrzej Kmiecik | |
Prowadzący grup: | Andrzej Kmiecik, Jakub Majewski, Péter Kristóf Makai, Miłosz Markocki, Paweł Schreiber | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W02 - potrafi zdefiniować pojęcia z zakresu tematu swojej pracy, uporządkować materiał badawczy z zakresu projektowania gier i game studies (K_W02). W17 – zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego; potrafi te zasady stosować w pracy dyplomowej (K_W17). U01 – wyszukuje, analizuje, interpretuje, ocenia, selekcjonuje i użytkuje różnego typu informacje z zakresu projektowania gier i game studies (K_U01). U21 – zna terminologię anglojęzyczną i posługuje się językiem angielskim w tematyce growej (K_U21). K03 – potrafi określić etapy realizacji pracy dyplomowej i w związku poszukiwać materiałów źródłowych (K_K03). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Zaliczony drugi rok studiów. Zainteresowania. |
|
Bilans pracy studenta: | 1. Liczba godzin pracy własnej studenta niezbędnej do uzyskania efektów uczenia się 30 godzin pracy z promotorem + 120 godzin pracy własnej studenta (studiowanie literatury, pisanie tekstu, prowadzenie badań empirycznych 150 godzin = 5 ECTS. 2. Opis zadań wykonywanych przez Studenta w ramach pracy własnej z oznaczeniem szacowanej liczby godzin, które są przewidziane na wykonanie zadania. Obliczenie sumy tych godzin Lektury: 2 strony ma godzinę tekst polski lub anglojęzyczny. Zależnie od charakteru pracy (teoretyczna, empiryczna, projektowa) będzie to ok. 120 godzin pracy własnej studenta, czyli 8 godzin tygodniowo. 3. Opis metod weryfikacji efektów kształcenia Przedstawienie tematu i planu pracy dyplomowej, aktywność studenta |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-25 |
Przejdź do planu
PN SEM
SEM
WT SEM
SEM
SEM
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Andrzej Kmiecik | |
Prowadzący grup: | Andrzej Kmiecik, Jakub Majewski, Péter Kristóf Makai, Miłosz Markocki, Paweł Schreiber | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W02 - potrafi zdefiniować pojęcia z zakresu tematu swojej pracy, uporządkować materiał badawczy z zakresu projektowania gier i game studies (K_W02). W17 – zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego; potrafi te zasady stosować w pracy dyplomowej (K_W17). U01 – wyszukuje, analizuje, interpretuje, ocenia, selekcjonuje i użytkuje różnego typu informacje z zakresu projektowania gier i game studies (K_U01). U21 – zna terminologię anglojęzyczną i posługuje się językiem angielskim w tematyce growej (K_U21). K03 – potrafi określić etapy realizacji pracy dyplomowej i w związku poszukiwać materiałów źródłowych (K_K03). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Zaliczony drugi rok studiów. Zainteresowania. |
|
Bilans pracy studenta: | 1. Liczba godzin pracy własnej studenta niezbędnej do uzyskania efektów uczenia się 30 godzin pracy z promotorem + 120 godzin pracy własnej studenta (studiowanie literatury, pisanie tekstu, prowadzenie badań empirycznych 150 godzin = 5 ECTS. 2. Opis zadań wykonywanych przez Studenta w ramach pracy własnej z oznaczeniem szacowanej liczby godzin, które są przewidziane na wykonanie zadania. Obliczenie sumy tych godzin Lektury: 2 strony ma godzinę tekst polski lub anglojęzyczny. Zależnie od charakteru pracy (teoretyczna, empiryczna, projektowa) będzie to ok. 120 godzin pracy własnej studenta, czyli 8 godzin tygodniowo. 3. Opis metod weryfikacji efektów kształcenia Przedstawienie tematu i planu pracy dyplomowej, aktywność studenta |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.