Zarządzanie innowacyjnym projektem
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1000-ISP-36ZIP-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Zarządzanie innowacyjnym projektem |
Jednostka: | Kolegium IV |
Grupy: |
3 rok, 6 sem., innowacyjność i zarządzanie sferą publiczną [SP] |
Punkty ECTS i inne: |
4.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WYK
WT KON
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Małgorzata Sikora-Gaca | |
Prowadzący grup: | Małgorzata Sikora-Gaca | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | ZIP_W01 Zna i rozumie metodykę pozyskiwania danych niezbędną do opracowania innowacyjnego projektu; wie jak istotne w tej pracy jest bazowanie na konkretnych danych ilościowych i wskaźnikach kontekstowych ZIP_W02 Zna i rozumie podstawowe zasady opracowywania innowacyjnego projektu – od prawidłowego wyznaczenia tytułu projektu, jego celu, celów szczegółowych, wskaźników produktu, rezultatu, harmonogramu i kosztorysu projektowego. Rozumie, że taka metodyka pracy nad innowacyjnym projektem wspiera działalność zarówno badawczą, jak i rozwojową podmiotu, dla którego dany wniosek jest opracowywany ZIP_W03 Zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady postepowania z zakresu prawa zamówień publicznych i ochrony własności intelektualnej oraz innych przepisów prawa niezbędnych przy realizacji innowacyjnego projektu ZIP_U05 Potrafi aktywnie zaplanować innowacyjny projekt; zarządzać pracami związanymi z opracowaniem metodyki projektu; przejść przez poszczególne fazy przygotowania innowacyjnego projektu ZIP_U07 Potrafi samodzielnie skonstruować propozycję działania projektowego, skierowanego w sektor prywatny i publiczny ZIP_K04 Jest gotów do realizacji innowacyjnych projektów w przestrzeni publicznej i tych dla sektora MSP, jako członek zespołu projektowego |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Przedmioty wprowadzające: Innowacyjny lider, Podstawy ekonomii i finansów publicznych, Przedsiębiorczość sektora publicznego, Zamówienia publiczne, Partnerstwo publiczno-prywatne Wymagania wstępne: Student powinien posiadać podstawową wiedzę nt. tego w jaki sposób innowacyjnie zarządzać i być liderem w zespole (projektowym). Powinien mieć świadomość jakie cechy posiada lider/kierownik projektu/koordynator, a więc osoba przewodząca projektem. Posiadać wiedzę w zakresie ekonomii i finansów publicznych niezbędną do przygotowania części finansowych projektu (podstawowe dane dotyczące wartości projektu brutto, netto). Przydatne będą informacje z zakresu przedsiębiorczości sektora publicznego i tego, jak możliwość realizacji różnego rodzaju projektów na kształtowanie tej przedsiębiorczości wpływa. W przypadku projektów zaliczeniowych realizowanych w formie studium przypadku dla instytucji publicznych przydatne będą informacje z zakresu zamówień publicznych i partnerstwa publiczno-prywatnego. |
|
Bilans pracy studenta: | 45 h - godziny wynikające z planu zajęć 15 h - zapoznanie z literaturą podstawową i uzupełniającą 10 h - opracowanie czterech kart pracy 30 h - opracowanie projektu zaliczeniowego |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ WYK
KON
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Alina Kaszkur | |
Prowadzący grup: | Kamila Flis, Alina Kaszkur | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | ZIP_W01: Zna i rozumie metodykę pozyskiwania danych niezbędną do opracowania innowacyjnego projektu; wie jak istotne w tej pracy jest bazowanie na konkretnych danych ilościowych i wskaźnikach kontekstowych; ZIP_W02: Zna i rozumie podstawowe zasady opracowywania innowacyjnego projektu – od prawidłowego wyznaczenia tytułu projektu, jego celu, celów szczegółowych, wskaźników produktu, rezultatu, harmonogramu i kosztorysu projektowego. Rozumie, że taka metodyka pracy nad innowacyjnym projektem wspiera działalność zarówno badawczą, jak i rozwojową podmiotu, dla którego dany wniosek jest opracowywany; ZIP_W03: Zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady postepowania z zakresu prawa zamówień publicznych i ochrony własności intelektualnej oraz innych przepisów prawa niezbędnych przy realizacji innowacyjnego projektu; ZIP_U05: Potrafi aktywnie zaplanować innowacyjny projekt; zarządzać pracami związanymi z opracowaniem metodyki projektu; przejść przez poszczególne fazy przygotowania innowacyjnego projektu; ZIP_U07: Potrafi samodzielnie skonstruować propozycję działania projektowego, skierowanego w sektor prywatny i publiczny; ZIP_K04: Jest gotów do realizacji innowacyjnych projektów w przestrzeni publicznej i tych dla sektora MSP, jako członek zespołu projektowego: |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Przedmioty wprowadzające: Innowacyjny lider, Podstawy ekonomii i finansów publicznych, Przedsiębiorczość sektora publicznego, Zamówienia publiczne, Partnerstwo publiczno-prywatne Wymagania wstępne: Student powinien posiadać podstawową wiedzę nt. tego, w jaki sposób innowacyjnie zarządzać i być liderem w zespole (projektowym). Powinien mieć świadomość, jakie cechy posiada lider/kierownik projektu/koordynator, a więc osoba przewodząca projektem. Posiadać wiedzę w zakresie ekonomii i finansów publicznych niezbędną do przygotowania części finansowych projektu (podstawowe dane dotyczące wartości projektu brutto, netto). Przydatne będą informacje z zakresu przedsiębiorczości sektora publicznego i tego, jak wpływa możliwość realizacji różnego rodzaju projektów na kształtowanie tej przedsiębiorczości. W przypadku projektów zaliczeniowych, realizowanych w formie studium przypadku dla instytucji publicznych, przydatne będą informacje z zakresu zamówień publicznych i partnerstwa publiczno-prywatnego. |
|
Bilans pracy studenta: | 45 h - godziny wynikające z planu zajęć 15 h - zapoznanie z literaturą podstawową i uzupełniającą 20 h - przygotowanie do egzaminu 20 h - opracowanie projektu zaliczeniowego |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-26 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT KON
ŚR WYK
CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Małgorzata Sikora-Gaca | |
Prowadzący grup: | Małgorzata Sikora-Gaca | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | ZIP_W01: Zna i rozumie metodykę pozyskiwania danych niezbędną do opracowania innowacyjnego projektu; wie jak istotne w tej pracy jest bazowanie na konkretnych danych ilościowych i wskaźnikach kontekstowych; ZIP_W02: Zna i rozumie podstawowe zasady opracowywania innowacyjnego projektu – od prawidłowego wyznaczenia tytułu projektu, jego celu, celów szczegółowych, wskaźników produktu, rezultatu, harmonogramu i kosztorysu projektowego. Rozumie, że taka metodyka pracy nad innowacyjnym projektem wspiera działalność zarówno badawczą, jak i rozwojową podmiotu, dla którego dany wniosek jest opracowywany; ZIP_W03: Zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady postepowania z zakresu prawa zamówień publicznych i ochrony własności intelektualnej oraz innych przepisów prawa niezbędnych przy realizacji innowacyjnego projektu; ZIP_U05: Potrafi aktywnie zaplanować innowacyjny projekt; zarządzać pracami związanymi z opracowaniem metodyki projektu; przejść przez poszczególne fazy przygotowania innowacyjnego projektu; ZIP_U07: Potrafi samodzielnie skonstruować propozycję działania projektowego, skierowanego w sektor prywatny i publiczny; ZIP_K04: Jest gotów do realizacji innowacyjnych projektów w przestrzeni publicznej i tych dla sektora MSP, jako członek zespołu projektowego: |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Przedmioty wprowadzające: Innowacyjny lider, Podstawy ekonomii i finansów publicznych, Przedsiębiorczość sektora publicznego, Zamówienia publiczne, Partnerstwo publiczno-prywatne Wymagania wstępne: Student powinien posiadać podstawową wiedzę nt. tego, w jaki sposób innowacyjnie zarządzać i być liderem w zespole (projektowym). Powinien mieć świadomość, jakie cechy posiada lider/kierownik projektu/koordynator, a więc osoba przewodząca projektem. Posiadać wiedzę w zakresie ekonomii i finansów publicznych niezbędną do przygotowania części finansowych projektu (podstawowe dane dotyczące wartości projektu brutto, netto). Przydatne będą informacje z zakresu przedsiębiorczości sektora publicznego i tego, jak wpływa możliwość realizacji różnego rodzaju projektów na kształtowanie tej przedsiębiorczości. W przypadku projektów zaliczeniowych, realizowanych w formie studium przypadku dla instytucji publicznych, przydatne będą informacje z zakresu zamówień publicznych i partnerstwa publiczno-prywatnego. |
|
Bilans pracy studenta: | 45 h - godziny wynikające z planu zajęć 15 h - zapoznanie z literaturą podstawową i uzupełniającą 20 h - przygotowanie do egzaminu 20 h - opracowanie projektu zaliczeniowego |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.