Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Techniki prezentacji ofert

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1000-ISP-B36TPO-SP
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Techniki prezentacji ofert
Jednostka: Kolegium IV
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 4.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Profil:

ogólnoakademicki

Typ przedmiotu:

moduł zajęć do wyboru

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/19" (zakończony)

Okres: 2019-02-18 - 2019-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Małgorzata Sikora-Gaca
Prowadzący grup: Małgorzata Sikora-Gaca, Szymon Wigienka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie
Efekty kształcenia modułu zajęć:

TPO_W01. Ma wiedzę na temat zarządzania w przedsiębiorstwie. Zna i rozumie zasadę konkurencyjności i związaną z nią potrzebę sporządzania zapytań ofertowych i ofert produktowych. Wie jakie elementy powinna zawierać w sobie oferta handlowa.

TPO _U01. Potrafi przygotować dokumenty niezbędne w uproszczonej procedurze przetargowej: zapytanie ofertowe, odpowiedź na zapytanie ofertowe, protokół wyboru oferenta, umowę zlecenie oraz protokół odbioru produktu/usługi.

TPO _U02. Potrafi przygotować ofertę handlową dla zapytań ofertowych realizowanych w ramach projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z funduszy europejskich.

TPO _U03. Potrafi przygotować ofertę handlową w programie power point lub innym – multimedialnym mając świadomość potrzeby odpowiedniej techniki jej prezentacji.

TPO _K01. Rozumie potrzebę nieustannego aktualizowania swojej wiedzy w zakresie przygotowania ofert handlowych.

TPO _K0. Potrafi współdziałać i pracować w zespole opracowującym ofertę handlową.


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Podstawy ekonomii i finansów, podstawy organizacji i zarządzania, marketing i reklama.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/20" (zakończony)

Okres: 2020-02-24 - 2020-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Magdalena Bierzyńska-Sudoł
Prowadzący grup: Magdalena Bierzyńska-Sudoł, Szymon Wigienka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie
Efekty kształcenia modułu zajęć:

TPO_W01. Ma wiedzę na temat zarządzania w przedsiębiorstwie. Zna i rozumie zasadę konkurencyjności i związaną z nią potrzebę sporządzania zapytań ofertowych i ofert produktowych. Wie jakie elementy powinna zawierać w sobie oferta handlowa.

TPO _U01. Potrafi przygotować dokumenty niezbędne w uproszczonej procedurze przetargowej: zapytanie ofertowe, odpowiedź na zapytanie ofertowe, protokół wyboru oferenta, umowę zlecenie oraz protokół odbioru produktu/usługi.

TPO _U02. Potrafi przygotować ofertę handlową dla zapytań ofertowych realizowanych w ramach projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z funduszy europejskich.

TPO _U03. Potrafi przygotować ofertę handlową w programie power point lub innym – multimedialnym mając świadomość potrzeby odpowiedniej techniki jej prezentacji.

TPO _K01. Rozumie potrzebę nieustannego aktualizowania swojej wiedzy w zakresie przygotowania ofert handlowych.

TPO _K02. Potrafi współdziałać i pracować w zespole opracowującym ofertę handlową.


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Podstawy ekonomii i finansów, podstawy organizacji i zarządzania, marketing i reklama.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)

Okres: 2021-02-22 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Magdalena Bierzyńska-Sudoł
Prowadzący grup: Magdalena Bierzyńska-Sudoł
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)