Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Marketing i reklama

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1000-ISP23MR-SP Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Marketing i reklama
Jednostka: Kolegium IV
Grupy: rok 2, semestr 3, innowacyjność i zarządzanie sferą publiczną, SP
Punkty ECTS i inne: 4.00
Język prowadzenia: polski
Profil:

ogólnoakademicki

Typ przedmiotu:

moduł zajęć podstawowych

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2017/18" (zakończony)

Okres: 2017-10-01 - 2018-02-11
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 30 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Magdalena Bierzyńska-Sudoł
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/19" (zakończony)

Okres: 2018-10-01 - 2019-02-10
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 30 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Magdalena Bierzyńska-Sudoł
Prowadzący grup: Magdalena Bierzyńska-Sudoł
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-02-16
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 30 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Magdalena Bierzyńska-Sudoł
Prowadzący grup: Magdalena Bierzyńska-Sudoł
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

MiR_W01 - posiada wiedzę na temat relacji pomiędzy poszczególnymi pomiotami, organami oraz instytucjami w społeczeństwie

MiR_W02 – ma wiedzę o roli działań marketingowych i reklamowych w procesie kształtowania innowacyjności i zarządzania sferą publiczną wpływających na funkcjonowanie nowoczesnego społeczeństwa,

MiR_U01 – za pomocą narzędzi, technik i kanałów komunikacji stosowanych w marketingu i reklamie potrafi popularyzować nowoczesne rozwiązania w firmach/organizacjach/instytucjach,

MiR_K01 - potrafi współdziałać i pracować w działach i agencjach marketingowych oraz reklamowych tworząc w nich zespoły efektywnych pracowników




Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Student powinien mieć podstawową wiedzę na temat marketingu, public relations, reklamy.

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (w trakcie)

Okres: 2020-10-01 - 2021-02-14
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 30 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Wojciech Jurkiewicz
Prowadzący grup: Magdalena Bierzyńska-Sudoł, Wojciech Jurkiewicz
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

MiR_W01 - posiada wiedzę na temat relacji pomiędzy poszczególnymi pomiotami, organami oraz instytucjami w społeczeństwie

MiR_W02 – ma wiedzę o roli działań marketingowych i reklamowych w procesie kształtowania innowacyjności i zarządzania sferą publiczną wpływających na funkcjonowanie nowoczesnego społeczeństwa,

MiR_U01 – za pomocą narzędzi, technik i kanałów komunikacji stosowanych w marketingu i reklamie potrafi popularyzować nowoczesne rozwiązania w firmach/organizacjach/instytucjach,

MiR_K01 - potrafi współdziałać i pracować w działach i agencjach marketingowych oraz reklamowych tworząc w nich zespoły efektywnych pracowników




Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Student powinien mieć podstawową wiedzę na temat marketingu, public relations, reklamy.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.