Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Terenowe ścieżki edukacyjne

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1000-PPT36TEŚE-SP
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Terenowe ścieżki edukacyjne
Jednostka: Kolegium I
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 3.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Profil:

ogólnoakademicki

Typ przedmiotu:

moduł zajęć do wyboru

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/20" (zakończony)

Okres: 2020-02-24 - 2020-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Ewa Puls
Prowadzący grup: Teresa Maresz, Ewa Puls
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

WIEDZA– student:

W01 wjaśnia różnicę między ścieżką edukacyjną a terenową ścieżką dydaktyczną ( K_W01)

W02 charakteryzuje etapy projektowania terenowych ścieżek dydaktycznych ( K_W01)

W03 wymienia i opisuje rodzaje terenowych ścieżek dydaktycznych ( K_W02)

UMIEJĘTNOŚCI– student:

U01 pracuje w zespole opracowującym koncepcję i dokumentację terenowej ścieżki dydaktycznej; rzetelnie i samodziele wykonuje zadania podjęte w ramach wspólnego przedsiewzięcia ( K_U07)

KOMPETENCJE SPOŁECZNE – student:

K01 przestrzega przyjętych w kontrakcie reguł pracy zespołowej (K_ K05)

K02 projektuje ścieżkę dydaktyczną uwzlędniając bezpieczeństwo uczestników prowadzonych w oparciu o nią warsztatów terenowych (K_ K05)


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Regionalizm w edukacji historycznej i społecznej

Dydaktyka przedmiotu II etapu kształcenia

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)

Okres: 2021-02-22 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Laboratorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Teresa Maresz
Prowadzący grup: Teresa Maresz
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

WIEDZA– student:

W01 wyjaśnia różnicę między ścieżką edukacyjną a terenową ścieżką dydaktyczną ( K_W01)

W02 charakteryzuje etapy projektowania terenowych ścieżek dydaktycznych ( K_W01)

W03 wymienia i opisuje rodzaje terenowych ścieżek dydaktycznych ( K_W02)

UMIEJĘTNOŚCI– student:

U01 pracuje w zespole opracowującym koncepcję i dokumentację terenowej ścieżki dydaktycznej; rzetelnie i samodzielne wykonuje zadania podjęte w ramach wspólnego przedsięwzięcia ( K_U07)

KOMPETENCJE SPOŁECZNE – student:

K01 przestrzega przyjętych w kontrakcie reguł pracy zespołowej (K_ K05)

K02 projektuje ścieżkę dydaktyczną uwzględniając bezpieczeństwo uczestników prowadzonych w oparciu o nią warsztatów terenowych (K_ K05)


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Podstawy z dziejów polskich i regionu bydgoskiego (ew. miejsca zamieszkania studenta)

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)