Pracownia logopedyczna
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-Lg24PL-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Pracownia logopedyczna |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: |
2 rok, 4 sem., logopedia, wczesna interwencja logopedyczna [SP] |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2019-02-18 - 2019-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT LAB
ŚR CZ PT LAB
LAB
|
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Marzena Bladzich | |
Prowadzący grup: | Marzena Bladzich | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Laboratorium - Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2020-02-24 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT LAB
LAB
LAB
LAB
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Marta Zawichrowska | |
Prowadzący grup: | Marta Zawichrowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | K_W22 - Posiada wiedzę z zakresu dydaktyki i szczegółowej metodyki działalności pedagogicznej (logopedycznej), popartą doświadczeniem w jej praktycznym wykorzystywaniu W_01 – student posiada wiedzę z zakresu dydaktyki i szczegółowej metodyki działalności pedagogicznej (logopedycznej), popartą doświadczeniem w jej praktycznym wykorzystywaniu K_W23 - Posiada wiedzę na temat struktury i funkcji systemu edukacji - celów, podstaw prawnych, organizacji i funkcjonowania instytucji edukacyjnych, wychowawczych i opiekuńczych W_02 – student posiada wiedzę na temat struktury i funkcji systemu edukacji - celów, podstaw prawnych, organizacji i funkcjonowania instytucji edukacyjnych, wychowawczych i opiekuńczych K¬_W24 - Posiada wiedzę na temat metodyki wykonywania zadań (norm, procedur i dobrych praktyk) stosowanych w działalności pedagogicznej W¬¬¬_03 – student posiada wiedzę na temat metodyki wykonywania zadań (norm, procedur i dobrych praktyk) stosowanych w działalności pedagogicznej K_U27 - Potrafi kierować procesami kształcenia i wychowania, posiada umiejętność pracy z grupą (zespołem wychowawczym, klasowym) U_01 – student potrafi kierować procesami kształcenia i wychowania, posiada umiejętność pracy z grupą (zespołem wychowawczym, klasowym) K_U28 - Potrafi pracować z uczniami, indywidualizować zadania i dostosowywać metody i treści do potrzeb i możliwości uczniów (w tym uczniów ze specjalnymi potrzebami U_02 – student potrafi pracować z uczniami, indywidualizować zadania i dostosowywać metody i treści do potrzeb i możliwości uczniów (w tym uczniów ze specjalnymi potrzebami K_U29 - Posiada umiejętności i kompetencje niezbędne do kompleksowej realizacji dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych zadań szkoły, w tym do samodzielnego U_03 – student posiada umiejętności i kompetencje niezbędne do kompleksowej realizacji dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych zadań szkoły, w tym do samodzielnego K_K12 - Jest praktycznie przygotowany do realizowania zadań zawodowych (dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych) wynikających z roli nauczyciela K_01 – student jest praktycznie przygotowany do realizowania zadań zawodowych (dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych) wynikających z roli nauczyciela |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Budowa, fizjologia i zaburzenia narządów mowy, Wprowadzenie do logopedii, Fonetyka języka polskiego, Patofonetyka, Emisja głosu, Psychologia rozwojowa, Autokorekta, Zaburzenia mowy |
|
Bilans pracy studenta: | 30 h laboratorium - 25 h pracy własnej studenta. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR LAB
LAB
CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Marta Zawichrowska | |
Prowadzący grup: | Marta Zawichrowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | K_W22 - Posiada wiedzę z zakresu dydaktyki i szczegółowej metodyki działalności pedagogicznej (logopedycznej), popartą doświadczeniem w jej praktycznym wykorzystywaniu W_01 – student posiada wiedzę z zakresu dydaktyki i szczegółowej metodyki działalności pedagogicznej (logopedycznej), popartą doświadczeniem w jej praktycznym wykorzystywaniu K_W23 - Posiada wiedzę na temat struktury i funkcji systemu edukacji - celów, podstaw prawnych, organizacji i funkcjonowania instytucji edukacyjnych, wychowawczych i opiekuńczych W_02 – student posiada wiedzę na temat struktury i funkcji systemu edukacji - celów, podstaw prawnych, organizacji i funkcjonowania instytucji edukacyjnych, wychowawczych i opiekuńczych K¬_W24 - Posiada wiedzę na temat metodyki wykonywania zadań (norm, procedur i dobrych praktyk) stosowanych w działalności pedagogicznej W¬¬¬_03 – student posiada wiedzę na temat metodyki wykonywania zadań (norm, procedur i dobrych praktyk) stosowanych w działalności pedagogicznej K_U27 - Potrafi kierować procesami kształcenia i wychowania, posiada umiejętność pracy z grupą (zespołem wychowawczym, klasowym) U_01 – student potrafi kierować procesami kształcenia i wychowania, posiada umiejętność pracy z grupą (zespołem wychowawczym, klasowym) K_U28 - Potrafi pracować z uczniami, indywidualizować zadania i dostosowywać metody i treści do potrzeb i możliwości uczniów (w tym uczniów ze specjalnymi potrzebami U_02 – student potrafi pracować z uczniami, indywidualizować zadania i dostosowywać metody i treści do potrzeb i możliwości uczniów (w tym uczniów ze specjalnymi potrzebami K_U29 - Posiada umiejętności i kompetencje niezbędne do kompleksowej realizacji dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych zadań szkoły, w tym do samodzielnego U_03 – student posiada umiejętności i kompetencje niezbędne do kompleksowej realizacji dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych zadań szkoły, w tym do samodzielnego K_K12 - Jest praktycznie przygotowany do realizowania zadań zawodowych (dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych) wynikających z roli nauczyciela K_01 – student jest praktycznie przygotowany do realizowania zadań zawodowych (dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych) wynikających z roli nauczyciela |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Budowa, fizjologia i zaburzenia narządów mowy, Wprowadzenie do logopedii, Fonetyka języka polskiego, Patofonetyka, Emisja głosu, Psychologia rozwojowa, Autokorekta, Zaburzenia mowy |
|
Bilans pracy studenta: | 30 h laboratorium - 25 h pracy własnej studenta. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR LAB
LAB
CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Marta Zawichrowska | |
Prowadzący grup: | Marta Zawichrowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | K_W22 - Posiada wiedzę z zakresu dydaktyki i szczegółowej metodyki działalności pedagogicznej (logopedycznej), popartą doświadczeniem w jej praktycznym wykorzystywaniu W_01 – student posiada wiedzę z zakresu dydaktyki i szczegółowej metodyki działalności pedagogicznej (logopedycznej), popartą doświadczeniem w jej praktycznym wykorzystywaniu K_W23 - Posiada wiedzę na temat struktury i funkcji systemu edukacji - celów, podstaw prawnych, organizacji i funkcjonowania instytucji edukacyjnych, wychowawczych i opiekuńczych W_02 – student posiada wiedzę na temat struktury i funkcji systemu edukacji - celów, podstaw prawnych, organizacji i funkcjonowania instytucji edukacyjnych, wychowawczych i opiekuńczych K¬_W24 - Posiada wiedzę na temat metodyki wykonywania zadań (norm, procedur i dobrych praktyk) stosowanych w działalności pedagogicznej W¬¬¬_03 – student posiada wiedzę na temat metodyki wykonywania zadań (norm, procedur i dobrych praktyk) stosowanych w działalności pedagogicznej K_U27 - Potrafi kierować procesami kształcenia i wychowania, posiada umiejętność pracy z grupą (zespołem wychowawczym, klasowym) U_01 – student potrafi kierować procesami kształcenia i wychowania, posiada umiejętność pracy z grupą (zespołem wychowawczym, klasowym) K_U28 - Potrafi pracować z uczniami, indywidualizować zadania i dostosowywać metody i treści do potrzeb i możliwości uczniów (w tym uczniów ze specjalnymi potrzebami U_02 – student potrafi pracować z uczniami, indywidualizować zadania i dostosowywać metody i treści do potrzeb i możliwości uczniów (w tym uczniów ze specjalnymi potrzebami K_U29 - Posiada umiejętności i kompetencje niezbędne do kompleksowej realizacji dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych zadań szkoły, w tym do samodzielnego U_03 – student posiada umiejętności i kompetencje niezbędne do kompleksowej realizacji dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych zadań szkoły, w tym do samodzielnego K_K12 - Jest praktycznie przygotowany do realizowania zadań zawodowych (dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych) wynikających z roli nauczyciela K_01 – student jest praktycznie przygotowany do realizowania zadań zawodowych (dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych) wynikających z roli nauczyciela |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Budowa, fizjologia i zaburzenia narządów mowy, Wprowadzenie do logopedii, Fonetyka języka polskiego, Patofonetyka, Emisja głosu, Psychologia rozwojowa, Autokorekta, Zaburzenia mowy |
|
Bilans pracy studenta: | 30 h laboratorium - 25 h pracy własnej studenta. |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT LAB
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Marta Zawichrowska | |
Prowadzący grup: | Marta Zawichrowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | K_W22 - Posiada wiedzę z zakresu dydaktyki i szczegółowej metodyki działalności pedagogicznej (logopedycznej), popartą doświadczeniem w jej praktycznym wykorzystywaniu W_01 – student posiada wiedzę z zakresu dydaktyki i szczegółowej metodyki działalności pedagogicznej (logopedycznej), popartą doświadczeniem w jej praktycznym wykorzystywaniu K_W23 - Posiada wiedzę na temat struktury i funkcji systemu edukacji - celów, podstaw prawnych, organizacji i funkcjonowania instytucji edukacyjnych, wychowawczych i opiekuńczych W_02 – student posiada wiedzę na temat struktury i funkcji systemu edukacji - celów, podstaw prawnych, organizacji i funkcjonowania instytucji edukacyjnych, wychowawczych i opiekuńczych K¬_W24 - Posiada wiedzę na temat metodyki wykonywania zadań (norm, procedur i dobrych praktyk) stosowanych w działalności pedagogicznej W¬¬¬_03 – student posiada wiedzę na temat metodyki wykonywania zadań (norm, procedur i dobrych praktyk) stosowanych w działalności pedagogicznej K_U27 - Potrafi kierować procesami kształcenia i wychowania, posiada umiejętność pracy z grupą (zespołem wychowawczym, klasowym) U_01 – student potrafi kierować procesami kształcenia i wychowania, posiada umiejętność pracy z grupą (zespołem wychowawczym, klasowym) K_U28 - Potrafi pracować z uczniami, indywidualizować zadania i dostosowywać metody i treści do potrzeb i możliwości uczniów (w tym uczniów ze specjalnymi potrzebami U_02 – student potrafi pracować z uczniami, indywidualizować zadania i dostosowywać metody i treści do potrzeb i możliwości uczniów (w tym uczniów ze specjalnymi potrzebami K_U29 - Posiada umiejętności i kompetencje niezbędne do kompleksowej realizacji dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych zadań szkoły, w tym do samodzielnego U_03 – student posiada umiejętności i kompetencje niezbędne do kompleksowej realizacji dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych zadań szkoły, w tym do samodzielnego K_K12 - Jest praktycznie przygotowany do realizowania zadań zawodowych (dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych) wynikających z roli nauczyciela K_01 – student jest praktycznie przygotowany do realizowania zadań zawodowych (dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych) wynikających z roli nauczyciela |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Budowa, fizjologia i zaburzenia narządów mowy, Wprowadzenie do logopedii, Fonetyka języka polskiego, Patofonetyka, Emisja głosu, Psychologia rozwojowa, Autokorekta, Zaburzenia mowy |
|
Bilans pracy studenta: | 30 h laboratorium - 25 h pracy własnej studenta. |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-26 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN LAB
WT ŚR CZ LAB
PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Celina Czech-Włodarczyk, Magdalena Harmacińska-Kowalewska | |
Prowadzący grup: | Celina Czech-Włodarczyk, Magdalena Harmacińska-Kowalewska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | K_W22 - Posiada wiedzę z zakresu dydaktyki i szczegółowej metodyki działalności pedagogicznej (logopedycznej), popartą doświadczeniem w jej praktycznym wykorzystywaniu W_01 – student posiada wiedzę z zakresu dydaktyki i szczegółowej metodyki działalności pedagogicznej (logopedycznej), popartą doświadczeniem w jej praktycznym wykorzystywaniu K_W23 - Posiada wiedzę na temat struktury i funkcji systemu edukacji - celów, podstaw prawnych, organizacji i funkcjonowania instytucji edukacyjnych, wychowawczych i opiekuńczych W_02 – student posiada wiedzę na temat struktury i funkcji systemu edukacji - celów, podstaw prawnych, organizacji i funkcjonowania instytucji edukacyjnych, wychowawczych i opiekuńczych K¬_W24 - Posiada wiedzę na temat metodyki wykonywania zadań (norm, procedur i dobrych praktyk) stosowanych w działalności pedagogicznej W¬¬¬_03 – student posiada wiedzę na temat metodyki wykonywania zadań (norm, procedur i dobrych praktyk) stosowanych w działalności pedagogicznej K_U27 - Potrafi kierować procesami kształcenia i wychowania, posiada umiejętność pracy z grupą (zespołem wychowawczym, klasowym) U_01 – student potrafi kierować procesami kształcenia i wychowania, posiada umiejętność pracy z grupą (zespołem wychowawczym, klasowym) K_U28 - Potrafi pracować z uczniami, indywidualizować zadania i dostosowywać metody i treści do potrzeb i możliwości uczniów (w tym uczniów ze specjalnymi potrzebami U_02 – student potrafi pracować z uczniami, indywidualizować zadania i dostosowywać metody i treści do potrzeb i możliwości uczniów (w tym uczniów ze specjalnymi potrzebami K_U29 - Posiada umiejętności i kompetencje niezbędne do kompleksowej realizacji dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych zadań szkoły, w tym do samodzielnego U_03 – student posiada umiejętności i kompetencje niezbędne do kompleksowej realizacji dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych zadań szkoły, w tym do samodzielnego K_K12 - Jest praktycznie przygotowany do realizowania zadań zawodowych (dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych) wynikających z roli nauczyciela K_01 – student jest praktycznie przygotowany do realizowania zadań zawodowych (dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych) wynikających z roli nauczyciela |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Budowa, fizjologia i zaburzenia narządów mowy, Wprowadzenie do logopedii, Fonetyka języka polskiego, Patofonetyka, Emisja głosu, Psychologia rozwojowa, Autokorekta, Zaburzenia mowy |
|
Bilans pracy studenta: | 30 h laboratorium - 25 h pracy własnej studenta. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.