Badania nad dzieckiem i dzieciństwem
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-P-POW23BD-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Badania nad dzieckiem i dzieciństwem |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00 (zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć do wyboru |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN WT KON
WYK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Monika Nawrot-Borowska | |
Prowadzący grup: | Monika Nawrot-Borowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 – Student zna podstawową terminologię z zakresu problematyki badań nad dzieckiem i dzieciństwem (student zna i poprawnie stosuje terminy i pojęcia charakterystyczne dla danej orientacji badawczej, głównych nurtów badań nad dzieckiem i dzieciństwem); K_W01 W02 – zna główne nurty badawcze nad dzieckiem dzieciństwem we współczesnych naukach społecznych i humanistycznych, ze szczególnym uwzględnieniem perspektywy pedagogicznej; rozumie ich podstawy metodologiczne i usytuowanie paradygmatyczne; K_W13 U01 - potrafi wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować i integrować informacje z zakresu badań nad dzieckiem i dzieciństwem z różnych źródeł – literatury przedmiotu, czasopism, zasobów internetowych, zaprezentować je i scharakteryzować; K_U08 U02 - potrafi samodzielnie w sposób klarowny i spójny zaprezentować wybrany problem badawczy z zakresu badań nad dzieckiem i dzieciństwem, wskazując na orientację badawczą, paradygmat, przedmiot badań, cele, wnioski z badań; K_U10 K01 – student ma przekonanie o roli i znaczeniu etycznego prowadzenia badań nad dziećmi i z dziećmi; K_K06 |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Np. wprowadzenie do pedagogiki, znajomość podstawowych kategorii i pojęć pedagogicznych |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-14 |
Przejdź do planu
PN WT KON
WYK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Monika Nawrot-Borowska | |
Prowadzący grup: | Monika Nawrot-Borowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 – Student zna podstawową terminologię z zakresu problematyki badań nad dzieckiem i dzieciństwem (student zna i poprawnie stosuje terminy i pojęcia charakterystyczne dla danej orientacji badawczej, głównych nurtów badań nad dzieckiem i dzieciństwem); K_W01 W02 – zna główne nurty badawcze nad dzieckiem dzieciństwem we współczesnych naukach społecznych i humanistycznych, ze szczególnym uwzględnieniem perspektywy pedagogicznej; rozumie ich podstawy metodologiczne i usytuowanie paradygmatyczne; K_W13 U01 - potrafi wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować i integrować informacje z zakresu badań nad dzieckiem i dzieciństwem z różnych źródeł – literatury przedmiotu, czasopism, zasobów internetowych, zaprezentować je i scharakteryzować; K_U08 U02 - potrafi samodzielnie w sposób klarowny i spójny zaprezentować wybrany problem badawczy z zakresu badań nad dzieckiem i dzieciństwem, wskazując na orientację badawczą, paradygmat, przedmiot badań, cele, wnioski z badań; K_U10 K01 – student ma przekonanie o roli i znaczeniu etycznego prowadzenia badań nad dziećmi i z dziećmi; K_K06 |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Np. wprowadzenie do pedagogiki, znajomość podstawowych kategorii i pojęć pedagogicznych |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.