Konstruowanie indywidualnych programów wspomagania rozwoju dziecka
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-P-POW36KPW-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Konstruowanie indywidualnych programów wspomagania rozwoju dziecka |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: |
3 rok, 6 sem., pedagogika, spec. opieka nad dzieckiem i wczesne wspomaganie rozwoju [SP] |
Punkty ECTS i inne: |
5.00
LUB
6.00
(zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć do wyboru |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ WYK
KON
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Monika Lewicka | |
Prowadzący grup: | Monika Lewicka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Student: - ma pogłębioną wiedzę na temat rozwoju człowieka w cyklu życia zarówno w aspekcie biologicznym, psychologicznym, jak i społecznym (W01) - posiada wiedzę na temat relacji środowiska rodzinnego dziecka z instytucjami opiekuńczo-wychowawczymi (W02), - ma uporządkowaną wiedzę w zakresie konstruowania indywidualnych programów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, metod i narzędzi pozwalających przygotować indywidualny program wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (W03), - potrafi analizować opinie o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, pracować w zespole konstruującym programy wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (U01), - potrafi współpracować z rodziną dziecka i wspólnie organizować środowisko stymulujące rozwój dziecka (U02), - wykazuje aktywność w odpowiedzialnym i samodzielnym konstruowaniu i realizowaniu indywidualnych programów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (K01) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | - |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR KON
CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Monika Lewicka | |
Prowadzący grup: | Monika Lewicka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT KON
WYK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Monika Lewicka | |
Prowadzący grup: | Monika Lewicka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Student: - ma pogłębioną wiedzę na temat rozwoju człowieka w cyklu życia zarówno w aspekcie biologicznym, psychologicznym, jak i społecznym (W01) - posiada wiedzę na temat relacji środowiska rodzinnego dziecka z instytucjami opiekuńczo-wychowawczymi (W02), - ma uporządkowaną wiedzę w zakresie konstruowania indywidualnych programów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, metod i narzędzi pozwalających przygotować indywidualny program wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (W03), - potrafi analizować opinie o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, pracować w zespole konstruującym programy wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (U01), - potrafi współpracować z rodziną dziecka i wspólnie organizować środowisko stymulujące rozwój dziecka (U02), - wykazuje aktywność w odpowiedzialnym i samodzielnym konstruowaniu i realizowaniu indywidualnych programów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (K01) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | - |
|
Bilans pracy studenta: | 15W+30K+105 godzin pracy własnej Studenta. Praca własna obejmuje: -przygotowanie do zajęć -samodzielne studiowanie literatury -przygotowanie indywidualnego programu wspomagania rozwoju dziecka -przygotowanie do kolokwium |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-26 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
KON
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Monika Lewicka | |
Prowadzący grup: | Monika Lewicka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Student: - ma pogłębioną wiedzę na temat rozwoju człowieka w cyklu życia zarówno w aspekcie biologicznym, psychologicznym, jak i społecznym (W01) - posiada wiedzę na temat relacji środowiska rodzinnego dziecka z instytucjami opiekuńczo-wychowawczymi (W02), - ma uporządkowaną wiedzę w zakresie konstruowania indywidualnych programów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, metod i narzędzi pozwalających przygotować indywidualny program wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (W03), - potrafi analizować opinie o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, pracować w zespole konstruującym programy wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (U01), - potrafi współpracować z rodziną dziecka i wspólnie organizować środowisko stymulujące rozwój dziecka (U02), - wykazuje aktywność w odpowiedzialnym i samodzielnym konstruowaniu i realizowaniu indywidualnych programów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (K01) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | - |
|
Bilans pracy studenta: | 15W+30K+105 godzin pracy własnej Studenta. Praca własna obejmuje: -przygotowanie do zajęć -samodzielne studiowanie literatury -przygotowanie indywidualnego programu wspomagania rozwoju dziecka -przygotowanie do kolokwium |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.