Pomoc postpenitencjarna
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-P-R24PP-SD |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Pomoc postpenitencjarna |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
4.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć do wyboru |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2019-02-18 - 2019-09-30 |
Przejdź do planu
PN WYK
WT ŚR KON
CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Monika Gołembowska | |
Prowadzący grup: | Monika Gołembowska, Adam Roś | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - ma rozszerzoną wiedzę o różnych rodzajach struktur społecznych i instytucjach życia społecznego; o normach i regułach prawnych organizujących te normy i styruktury oraz zachodzących między nimi relacjach z punktu widzenia udzielania pomocy postpenitencjarnej (K_W08); W02 - ma uporządkowaną wiedze o celach, organizacji i funkcjonowaniu instytucji resocjalizacyjnych, pogłębioną w zakresie możliwości i zasad udzielenia pomocy postpenitencjarnej (K_W10); W03 - ma uporządkowaną wiedzę na temat zasad i norm etycznych oraz etyki zawodowej pedagoga resocjalizatora (K_W16); U01 - potrafi wybrać i zastosować właściwy dla danej działalności resocjalizacyjnej sposób postępowania, potrafi dobierać środki i metody pracy w celu efektywnego wykonania pojawiających się zadań zawodowych związanych z udzielaniem pomocy postpenitencjarnej (K_U10); K01 - odznacza się odpowiedzialnością za własne przygotowanie do pracy, podejmowane decyzje i prowadzone działania oraz ich skutki, czuje się odpowiedzialny wobec ludzi, dla których dobra stara się działać (K_K06). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | diagnoza w resocjalizacji |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2020-02-24 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
KON
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Monika Gołembowska | |
Prowadzący grup: | Monika Gołembowska, Adam Roś | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - ma rozszerzoną wiedzę o różnych rodzajach struktur społecznych i instytucjach życia społecznego; o normach i regułach prawnych organizujących te normy i styruktury oraz zachodzących między nimi relacjach z punktu widzenia udzielania pomocy postpenitencjarnej (K_W08); W02 - ma uporządkowaną wiedze o celach, organizacji i funkcjonowaniu instytucji resocjalizacyjnych, pogłębioną w zakresie możliwości i zasad udzielenia pomocy postpenitencjarnej (K_W10); W03 - ma uporządkowaną wiedzę na temat zasad i norm etycznych oraz etyki zawodowej pedagoga resocjalizatora (K_W16); U01 - potrafi wybrać i zastosować właściwy dla danej działalności resocjalizacyjnej sposób postępowania, potrafi dobierać środki i metody pracy w celu efektywnego wykonania pojawiających się zadań zawodowych związanych z udzielaniem pomocy postpenitencjarnej (K_U10); K01 - odznacza się odpowiedzialnością za własne przygotowanie do pracy, podejmowane decyzje i prowadzone działania oraz ich skutki, czuje się odpowiedzialny wobec ludzi, dla których dobra stara się działać (K_K06). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | diagnoza w resocjalizacji |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR KON
CZ WYK
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Monika Gołembowska | |
Prowadzący grup: | Monika Gołembowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - ma rozszerzoną wiedzę o różnych rodzajach struktur społecznych i instytucjach życia społecznego; o normach i regułach prawnych organizujących te normy i styruktury oraz zachodzących między nimi relacjach z punktu widzenia udzielania pomocy postpenitencjarnej (K_W08); W02 - ma uporządkowaną wiedze o celach, organizacji i funkcjonowaniu instytucji resocjalizacyjnych, pogłębioną w zakresie możliwości i zasad udzielenia pomocy postpenitencjarnej (K_W10); W03 - ma uporządkowaną wiedzę na temat zasad i norm etycznych oraz etyki zawodowej pedagoga resocjalizatora (K_W16); U01 - potrafi wybrać i zastosować właściwy dla danej działalności resocjalizacyjnej sposób postępowania, potrafi dobierać środki i metody pracy w celu efektywnego wykonania pojawiających się zadań zawodowych związanych z udzielaniem pomocy postpenitencjarnej (K_U10); K01 - odznacza się odpowiedzialnością za własne przygotowanie do pracy, podejmowane decyzje i prowadzone działania oraz ich skutki, czuje się odpowiedzialny wobec ludzi, dla których dobra stara się działać (K_K06). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | diagnoza w resocjalizacji |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.