Pedagogika porównawcza
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-P11PPO-SD |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Pedagogika porównawcza |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: |
1 rok, 1 sem., pedagogika [SD] |
Punkty ECTS i inne: |
5.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-10 |
Przejdź do planu
PN WT KON
KON
KON
KON
KON
ŚR CZ WYK
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Przemysław Grzybowski | |
Prowadzący grup: | Przemysław Grzybowski | |
Strona przedmiotu: | http://www.grzybowski.ukw.edu.pl | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Efekty kierunkowe Wiedza: K_W03 - student ma pogłębioną i uporządkowaną wiedzę o współczesnych kierunkach rozwoju systemów edukacji, rozumie ich historyczne i kulturowe uwarunkowania K_W09 - student ma uporządkowaną wiedzę o kulturowych uwarunkowaniach procesów edukacji K_W14 student ma uporządkowaną wiedzę o strukturze i funkcjach systemu edukacji, zna wybrane elementy systemów edukacji w różnych krajach Umiejętności: K_U02 - student potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów, a także diagnozowania i projektowania działań edukacyjnych K_U04 - student potrafi w sposób klarowny, spójny i precyzyjny wypowiadać się w mowie i na piśmie, posiada umiejętność konstruowania rozbudowanych ustnych i pisemnych uzasadnień na tematy dotyczące różnych zagadnień edukacyjnych z wykorzystaniem różnych ujęć teoretycznych, korzystając z dorobku dyscyplin naukowych K_U08 - student potrafi sprawnie posługiwać się wybranymi ujęciami teoretycznymi w celu analizowania działań edukacyjnych podejmowanych w różnych systemach edukacji Kompetencje społeczne: K_K03 - student docenia znaczenie nauk pedagogicznych dla rozwoju jednostki i prawidłowych więzi w środowiskach społecznych, ma pozytywne nastawienie do nabywania wiedzy z zakresu studiowanej dyscypliny naukowej i budowania warsztatu pracy pedagoga K_K08 - student ma świadomość odpowiedzialności za zachowanie dziedzictwa kulturowego regionu, kraju, Europy i świata Efekty przedmiotowe Wiedza: W01 - student ma pogłębioną i uporządkowaną wiedzę o współczesnych kierunkach rozwoju systemów edukacji W02 - student ma uporządkowaną wiedzę o kulturowych uwarunkowaniach procesów edukacji w środowiskach zróżnicowanych kulturowo W03 student ma uporządkowaną wiedzę o strukturze i funkcjach systemu edukacji w różnych krajach Umiejętności: U01 - student potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów, diagnozowania i projektowania działań edukacyjnych U02 - student potrafi wypowiadać się w mowie i na piśmie, posiada umiejętność konstruowania rozbudowanych ustnych i pisemnych uzasadnień na tematy dotyczące różnych zagadnień edukacyjnych z wykorzystaniem różnych ujęć teoretycznych, korzystając z dorobku pedagogiki porównawczej, jak i innych dyscyplin naukowych U03 - student potrafi posługiwać się wybranymi ujęciami teoretycznymi w celu analizowania działań edukacyjnych podejmowanych w różnych systemach edukacji Kompetencje społeczne: K01 - student docenia znaczenie nauk pedagogicznych dla rozwoju jednostki i prawidłowych więzi w środowiskach społecznych, ma pozytywne nastawienie do nabywania wiedzy z zakresu studiowanej dyscypliny naukowej i budowania warsztatu pracy pedagoga K02 - student ma świadomość odpowiedzialności za zachowanie dziedzictwa kulturowego regionu, kraju, Europy i świata |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | brak wymagań |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
KON
KON
KON
KON
KON
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Przemysław Grzybowski | |
Prowadzący grup: | Przemysław Grzybowski | |
Strona przedmiotu: | http://www.grzybowski.ukw.edu.pl | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Efekty kierunkowe Wiedza: K_W03 - student ma pogłębioną i uporządkowaną wiedzę o współczesnych kierunkach rozwoju systemów edukacji, rozumie ich historyczne i kulturowe uwarunkowania K_W09 - student ma uporządkowaną wiedzę o kulturowych uwarunkowaniach procesów edukacji K_W14 student ma uporządkowaną wiedzę o strukturze i funkcjach systemu edukacji, zna wybrane elementy systemów edukacji w różnych krajach Umiejętności: K_U02 - student potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów, a także diagnozowania i projektowania działań edukacyjnych K_U04 - student potrafi w sposób klarowny, spójny i precyzyjny wypowiadać się w mowie i na piśmie, posiada umiejętność konstruowania rozbudowanych ustnych i pisemnych uzasadnień na tematy dotyczące różnych zagadnień edukacyjnych z wykorzystaniem różnych ujęć teoretycznych, korzystając z dorobku dyscyplin naukowych K_U08 - student potrafi sprawnie posługiwać się wybranymi ujęciami teoretycznymi w celu analizowania działań edukacyjnych podejmowanych w różnych systemach edukacji Kompetencje społeczne: K_K03 - student docenia znaczenie nauk pedagogicznych dla rozwoju jednostki i prawidłowych więzi w środowiskach społecznych, ma pozytywne nastawienie do nabywania wiedzy z zakresu studiowanej dyscypliny naukowej i budowania warsztatu pracy pedagoga K_K08 - student ma świadomość odpowiedzialności za zachowanie dziedzictwa kulturowego regionu, kraju, Europy i świata Efekty przedmiotowe Wiedza: W01 - student ma pogłębioną i uporządkowaną wiedzę o współczesnych kierunkach rozwoju systemów edukacji W02 - student ma uporządkowaną wiedzę o kulturowych uwarunkowaniach procesów edukacji w środowiskach zróżnicowanych kulturowo W03 student ma uporządkowaną wiedzę o strukturze i funkcjach systemu edukacji w różnych krajach Umiejętności: U01 - student potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów, diagnozowania i projektowania działań edukacyjnych U02 - student potrafi wypowiadać się w mowie i na piśmie, posiada umiejętność konstruowania rozbudowanych ustnych i pisemnych uzasadnień na tematy dotyczące różnych zagadnień edukacyjnych z wykorzystaniem różnych ujęć teoretycznych, korzystając z dorobku pedagogiki porównawczej, jak i innych dyscyplin naukowych U03 - student potrafi posługiwać się wybranymi ujęciami teoretycznymi w celu analizowania działań edukacyjnych podejmowanych w różnych systemach edukacji Kompetencje społeczne: K01 - student docenia znaczenie nauk pedagogicznych dla rozwoju jednostki i prawidłowych więzi w środowiskach społecznych, ma pozytywne nastawienie do nabywania wiedzy z zakresu studiowanej dyscypliny naukowej i budowania warsztatu pracy pedagoga K02 - student ma świadomość odpowiedzialności za zachowanie dziedzictwa kulturowego regionu, kraju, Europy i świata |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | brak wymagań |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-14 |
Przejdź do planu
PN KON
KON
KON
KON
WT ŚR WYK
CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Przemysław Grzybowski | |
Prowadzący grup: | Przemysław Grzybowski | |
Strona przedmiotu: | http://www.grzybowski.ukw.edu.pl | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Efekty kierunkowe K_W03 - student ma pogłębioną i uporządkowaną wiedzę o współczesnych kierunkach rozwoju systemów edukacji, rozumie ich historyczne i kulturowe uwarunkowania K_W09 - student ma uporządkowaną wiedzę o kulturowych uwarunkowaniach procesów edukacji K_W14 student ma uporządkowaną wiedzę o strukturze i funkcjach systemu edukacji, zna wybrane elementy systemów edukacji w różnych krajach K_U02 - student potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów, a także diagnozowania i projektowania działań edukacyjnych K_U04 - student potrafi w sposób klarowny, spójny i precyzyjny wypowiadać się w mowie i na piśmie, posiada umiejętność konstruowania rozbudowanych ustnych i pisemnych uzasadnień na tematy dotyczące różnych zagadnień edukacyjnych z wykorzystaniem różnych ujęć teoretycznych, korzystając z dorobku dyscyplin naukowych K_U08 - student potrafi sprawnie posługiwać się wybranymi ujęciami teoretycznymi w celu analizowania działań edukacyjnych podejmowanych w różnych systemach edukacji K_K03 - student docenia znaczenie nauk pedagogicznych dla rozwoju jednostki i prawidłowych więzi w środowiskach społecznych, ma pozytywne nastawienie do nabywania wiedzy z zakresu studiowanej dyscypliny naukowej i budowania warsztatu pracy pedagoga K_K08 - student ma świadomość odpowiedzialności za zachowanie dziedzictwa kulturowego regionu, kraju, Europy i świata Efekty przedmiotowe W01 - student ma pogłębioną i uporządkowaną wiedzę o współczesnych kierunkach rozwoju systemów edukacji W02 - student ma uporządkowaną wiedzę o kulturowych uwarunkowaniach procesów edukacji w środowiskach zróżnicowanych kulturowo W03 student ma uporządkowaną wiedzę o strukturze i funkcjach systemu edukacji w różnych krajach U01 - student potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów, diagnozowania i projektowania działań edukacyjnych U02 - student potrafi wypowiadać się w mowie i na piśmie, posiada umiejętność konstruowania rozbudowanych ustnych i pisemnych uzasadnień na tematy dotyczące różnych zagadnień edukacyjnych z wykorzystaniem różnych ujęć teoretycznych, korzystając z dorobku pedagogiki porównawczej, jak i innych dyscyplin naukowych U03 - student potrafi posługiwać się wybranymi ujęciami teoretycznymi w celu analizowania działań edukacyjnych podejmowanych w różnych systemach edukacji K01 - student docenia znaczenie nauk pedagogicznych dla rozwoju jednostki i prawidłowych więzi w środowiskach społecznych, ma pozytywne nastawienie do nabywania wiedzy z zakresu studiowanej dyscypliny naukowej i budowania warsztatu pracy pedagoga K02 - student ma świadomość odpowiedzialności za zachowanie dziedzictwa kulturowego regionu, kraju, Europy i świata |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | brak wymagań |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-13 |
Przejdź do planu
PN WYK
WT ŚR KON
KON
KON
KON
CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Przemysław Grzybowski | |
Prowadzący grup: | Przemysław Grzybowski | |
Strona przedmiotu: | http://www.grzybowski.ukw.edu.pl | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Efekty kierunkowe K_W03 - student ma pogłębioną i uporządkowaną wiedzę o współczesnych kierunkach rozwoju systemów edukacji, rozumie ich historyczne i kulturowe uwarunkowania K_W09 - student ma uporządkowaną wiedzę o kulturowych uwarunkowaniach procesów edukacji K_W14 student ma uporządkowaną wiedzę o strukturze i funkcjach systemu edukacji, zna wybrane elementy systemów edukacji w różnych krajach K_U02 - student potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów, a także diagnozowania i projektowania działań edukacyjnych K_U04 - student potrafi w sposób klarowny, spójny i precyzyjny wypowiadać się w mowie i na piśmie, posiada umiejętność konstruowania rozbudowanych ustnych i pisemnych uzasadnień na tematy dotyczące różnych zagadnień edukacyjnych z wykorzystaniem różnych ujęć teoretycznych, korzystając z dorobku dyscyplin naukowych K_U08 - student potrafi sprawnie posługiwać się wybranymi ujęciami teoretycznymi w celu analizowania działań edukacyjnych podejmowanych w różnych systemach edukacji K_K03 - student docenia znaczenie nauk pedagogicznych dla rozwoju jednostki i prawidłowych więzi w środowiskach społecznych, ma pozytywne nastawienie do nabywania wiedzy z zakresu studiowanej dyscypliny naukowej i budowania warsztatu pracy pedagoga K_K08 - student ma świadomość odpowiedzialności za zachowanie dziedzictwa kulturowego regionu, kraju, Europy i świata Efekty przedmiotowe W01 - student ma pogłębioną i uporządkowaną wiedzę o współczesnych kierunkach rozwoju systemów edukacji W02 - student ma uporządkowaną wiedzę o kulturowych uwarunkowaniach procesów edukacji w środowiskach zróżnicowanych kulturowo W03 student ma uporządkowaną wiedzę o strukturze i funkcjach systemu edukacji w różnych krajach U01 - student potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów, diagnozowania i projektowania działań edukacyjnych U02 - student potrafi wypowiadać się w mowie i na piśmie, posiada umiejętność konstruowania rozbudowanych ustnych i pisemnych uzasadnień na tematy dotyczące różnych zagadnień edukacyjnych z wykorzystaniem różnych ujęć teoretycznych, korzystając z dorobku pedagogiki porównawczej, jak i innych dyscyplin naukowych U03 - student potrafi posługiwać się wybranymi ujęciami teoretycznymi w celu analizowania działań edukacyjnych podejmowanych w różnych systemach edukacji K01 - student docenia znaczenie nauk pedagogicznych dla rozwoju jednostki i prawidłowych więzi w środowiskach społecznych, ma pozytywne nastawienie do nabywania wiedzy z zakresu studiowanej dyscypliny naukowej i budowania warsztatu pracy pedagoga K02 - student ma świadomość odpowiedzialności za zachowanie dziedzictwa kulturowego regionu, kraju, Europy i świata |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | brak wymagań |
|
Bilans pracy studenta: | 30 godzin wykładów + 15 godzin konwersatoriów + praca własna studenta (przygotowanie do zajęć i przygotowanie pracy semestralnej) |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-19 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
KON
KON
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Przemysław Grzybowski | |
Prowadzący grup: | Przemysław Grzybowski | |
Strona przedmiotu: | http://www.grzybowski.ukw.edu.pl | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Efekty kierunkowe K_W03 - student ma pogłębioną i uporządkowaną wiedzę o współczesnych kierunkach rozwoju systemów edukacji, rozumie ich historyczne i kulturowe uwarunkowania K_W09 - student ma uporządkowaną wiedzę o kulturowych uwarunkowaniach procesów edukacji K_W14 student ma uporządkowaną wiedzę o strukturze i funkcjach systemu edukacji, zna wybrane elementy systemów edukacji w różnych krajach K_U02 - student potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów, a także diagnozowania i projektowania działań edukacyjnych K_U04 - student potrafi w sposób klarowny, spójny i precyzyjny wypowiadać się w mowie i na piśmie, posiada umiejętność konstruowania rozbudowanych ustnych i pisemnych uzasadnień na tematy dotyczące różnych zagadnień edukacyjnych z wykorzystaniem różnych ujęć teoretycznych, korzystając z dorobku dyscyplin naukowych K_U08 - student potrafi sprawnie posługiwać się wybranymi ujęciami teoretycznymi w celu analizowania działań edukacyjnych podejmowanych w różnych systemach edukacji K_K03 - student docenia znaczenie nauk pedagogicznych dla rozwoju jednostki i prawidłowych więzi w środowiskach społecznych, ma pozytywne nastawienie do nabywania wiedzy z zakresu studiowanej dyscypliny naukowej i budowania warsztatu pracy pedagoga K_K08 - student ma świadomość odpowiedzialności za zachowanie dziedzictwa kulturowego regionu, kraju, Europy i świata Efekty przedmiotowe W01 - student ma pogłębioną i uporządkowaną wiedzę o współczesnych kierunkach rozwoju systemów edukacji W02 - student ma uporządkowaną wiedzę o kulturowych uwarunkowaniach procesów edukacji w środowiskach zróżnicowanych kulturowo W03 student ma uporządkowaną wiedzę o strukturze i funkcjach systemu edukacji w różnych krajach U01 - student potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów, diagnozowania i projektowania działań edukacyjnych U02 - student potrafi wypowiadać się w mowie i na piśmie, posiada umiejętność konstruowania rozbudowanych ustnych i pisemnych uzasadnień na tematy dotyczące różnych zagadnień edukacyjnych z wykorzystaniem różnych ujęć teoretycznych, korzystając z dorobku pedagogiki porównawczej, jak i innych dyscyplin naukowych U03 - student potrafi posługiwać się wybranymi ujęciami teoretycznymi w celu analizowania działań edukacyjnych podejmowanych w różnych systemach edukacji K01 - student docenia znaczenie nauk pedagogicznych dla rozwoju jednostki i prawidłowych więzi w środowiskach społecznych, ma pozytywne nastawienie do nabywania wiedzy z zakresu studiowanej dyscypliny naukowej i budowania warsztatu pracy pedagoga K02 - student ma świadomość odpowiedzialności za zachowanie dziedzictwa kulturowego regionu, kraju, Europy i świata |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | brak wymagań |
|
Bilans pracy studenta: | 30 godzin wykładów + 15 godzin konwersatoriów + praca własna studenta (przygotowanie do zajęć i przygotowanie pracy semestralnej) |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-25 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR KON
WYK
CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Przemysław Grzybowski | |
Prowadzący grup: | Przemysław Grzybowski | |
Strona przedmiotu: | http://www.grzybowski.ukw.edu.pl | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Efekty kierunkowe K_W03 - student ma pogłębioną i uporządkowaną wiedzę o współczesnych kierunkach rozwoju systemów edukacji, rozumie ich historyczne i kulturowe uwarunkowania K_W09 - student ma uporządkowaną wiedzę o kulturowych uwarunkowaniach procesów edukacji K_W14 student ma uporządkowaną wiedzę o strukturze i funkcjach systemu edukacji, zna wybrane elementy systemów edukacji w różnych krajach K_U02 - student potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów, a także diagnozowania i projektowania działań edukacyjnych K_U04 - student potrafi w sposób klarowny, spójny i precyzyjny wypowiadać się w mowie i na piśmie, posiada umiejętność konstruowania rozbudowanych ustnych i pisemnych uzasadnień na tematy dotyczące różnych zagadnień edukacyjnych z wykorzystaniem różnych ujęć teoretycznych, korzystając z dorobku dyscyplin naukowych K_U08 - student potrafi sprawnie posługiwać się wybranymi ujęciami teoretycznymi w celu analizowania działań edukacyjnych podejmowanych w różnych systemach edukacji K_K03 - student docenia znaczenie nauk pedagogicznych dla rozwoju jednostki i prawidłowych więzi w środowiskach społecznych, ma pozytywne nastawienie do nabywania wiedzy z zakresu studiowanej dyscypliny naukowej i budowania warsztatu pracy pedagoga K_K08 - student ma świadomość odpowiedzialności za zachowanie dziedzictwa kulturowego regionu, kraju, Europy i świata Efekty przedmiotowe W01 - student ma pogłębioną i uporządkowaną wiedzę o współczesnych kierunkach rozwoju systemów edukacji W02 - student ma uporządkowaną wiedzę o kulturowych uwarunkowaniach procesów edukacji w środowiskach zróżnicowanych kulturowo W03 student ma uporządkowaną wiedzę o strukturze i funkcjach systemu edukacji w różnych krajach U01 - student potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów, diagnozowania i projektowania działań edukacyjnych U02 - student potrafi wypowiadać się w mowie i na piśmie, posiada umiejętność konstruowania rozbudowanych ustnych i pisemnych uzasadnień na tematy dotyczące różnych zagadnień edukacyjnych z wykorzystaniem różnych ujęć teoretycznych, korzystając z dorobku pedagogiki porównawczej, jak i innych dyscyplin naukowych U03 - student potrafi posługiwać się wybranymi ujęciami teoretycznymi w celu analizowania działań edukacyjnych podejmowanych w różnych systemach edukacji K01 - student docenia znaczenie nauk pedagogicznych dla rozwoju jednostki i prawidłowych więzi w środowiskach społecznych, ma pozytywne nastawienie do nabywania wiedzy z zakresu studiowanej dyscypliny naukowej i budowania warsztatu pracy pedagoga K02 - student ma świadomość odpowiedzialności za zachowanie dziedzictwa kulturowego regionu, kraju, Europy i świata |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | brak wymagań |
|
Bilans pracy studenta: | 30 godzin wykładów + 15 godzin konwersatoriów + praca własna studenta (przygotowanie do zajęć i przygotowanie pracy semestralnej) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.