Współczesne problemy psychologii
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-P11WPP-SD |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Współczesne problemy psychologii |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: |
1 rok, 1 sem., pedagogika [SD] |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
LUB
2.00
(zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-10 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR WYK
CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Marta Kosiol | |
Prowadzący grup: | Marta Kosiol | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Ratajska | |
Prowadzący grup: | Anna Ratajska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-14 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ WYK
PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Monika Deja | |
Prowadzący grup: | Monika Deja | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Student zna podejścia i teorie psychologii rozwojowej, opisujące i wyjaśniające przebieg, uwarunkowania, mechanizmy oraz efekty rozwoju człowieka w ciągu jego życia (K_W06). Student charakteryzuje osiągnięcia rozwojowe człowieka w kolejnych etapach życia (K_W06). Student potrafi scharakteryzować przyczyny oraz przejawy funkcjonalności i dysfunkcjonalności, harmonii i dysharmonii, normy i patologii u uczestników działalności edukacyjnej (K_W11). Student posługuje się prawidłową terminologią psychologiczną niezbędną do opisu funkcjonowania uczestników działalności edukacyjnej (K_W15). Student potrafi korzystać ze zdobytej wiedzy psychologicznej przy definiowaniu, diagnozowaniu, analizowaniu i ocenianiu złożonych syt edukacyjnych oraz analizowaniu motywów i wzorów ludzkiego postępowania (K_U07). Student posiada wiedzę z zakresu psychologii, która pozwoli mu zaprojektować ścieżkę własnego rozwoju, a także twórczo animować i wspierać prace nad rozwojem oraz zdobywaniem wiedzy uczestników procesu edukacyjnego (K_U11). Student posiada wiedzę i umiejętności, które umożliwiają mu samodzielne poszukiwanie rozwiązań problemów natury psychologicznej, a także rozumie potrzebę ciągłego dalszego rozwoju osobistego i zawodowego (K_K01). Student jest otwarty na nową wiedzę psychologiczną oraz jest świadomy konieczności ciągłego dokształcania się w celu budowania swojego warsztatu pracy (K_K03). Student postępuje etycznie i odpowiedzialnie podczas korzystania ze zdobytej wiedzy psychologicznej w sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem (K_K05). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | brak |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-13 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Monika Deja | |
Prowadzący grup: | Monika Deja | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Student zna podejścia i teorie psychologii rozwojowej, opisujące i wyjaśniające przebieg, uwarunkowania, mechanizmy oraz efekty rozwoju człowieka w ciągu jego życia (K_W06). Student charakteryzuje osiągnięcia rozwojowe człowieka w kolejnych etapach życia (K_W06). Student potrafi scharakteryzować przyczyny oraz przejawy funkcjonalności i dysfunkcjonalności, harmonii i dysharmonii, normy i patologii u uczestników działalności edukacyjnej (K_W11). Student posługuje się prawidłową terminologią psychologiczną niezbędną do opisu funkcjonowania uczestników działalności edukacyjnej (K_W15). Student potrafi korzystać ze zdobytej wiedzy psychologicznej przy definiowaniu, diagnozowaniu, analizowaniu i ocenianiu złożonych syt edukacyjnych oraz analizowaniu motywów i wzorów ludzkiego postępowania (K_U07). Student posiada wiedzę z zakresu psychologii, która pozwoli mu zaprojektować ścieżkę własnego rozwoju, a także twórczo animować i wspierać prace nad rozwojem oraz zdobywaniem wiedzy uczestników procesu edukacyjnego (K_U11). Student posiada wiedzę i umiejętności, które umożliwiają mu samodzielne poszukiwanie rozwiązań problemów natury psychologicznej, a także rozumie potrzebę ciągłego dalszego rozwoju osobistego i zawodowego (K_K01). Student jest otwarty na nową wiedzę psychologiczną oraz jest świadomy konieczności ciągłego dokształcania się w celu budowania swojego warsztatu pracy (K_K03). Student postępuje etycznie i odpowiedzialnie podczas korzystania ze zdobytej wiedzy psychologicznej w sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem (K_K05). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | brak |
|
Bilans pracy studenta: | 3 ECTS = 75 godzin 15 h - uczestnictwo w wykładach 60 h - praca własna studenta (konsultacje z wykładowcą, czytanie literatury przedmiotu, przygotowanie się do zaliczenia) |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-19 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR WYK
CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Szymanik-Kostrzewska | |
Prowadzący grup: | Anna Szymanik-Kostrzewska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Student zna podejścia i teorie psychologii rozwojowej, opisujące i wyjaśniające przebieg, uwarunkowania, mechanizmy oraz efekty rozwoju człowieka w ciągu jego życia (K_W06). Student charakteryzuje osiągnięcia rozwojowe człowieka w kolejnych etapach życia (K_W06). Student potrafi scharakteryzować przyczyny oraz przejawy funkcjonalności i dysfunkcjonalności, harmonii i dysharmonii, normy i patologii u uczestników działalności edukacyjnej (K_W11). Student posługuje się prawidłową terminologią psychologiczną niezbędną do opisu funkcjonowania uczestników działalności edukacyjnej (K_W15). Student potrafi korzystać ze zdobytej wiedzy psychologicznej przy definiowaniu, diagnozowaniu, analizowaniu i ocenianiu złożonych sytuacji edukacyjnych oraz analizowaniu motywów i wzorów ludzkiego postępowania (K_U07). Student posiada wiedzę z zakresu psychologii, która pozwoli mu zaprojektować ścieżkę własnego rozwoju, a także twórczo animować i wspierać prace nad rozwojem oraz zdobywaniem wiedzy uczestników procesu edukacyjnego (K_U11). Student posiada wiedzę i umiejętności, które umożliwiają mu samodzielne poszukiwanie rozwiązań problemów natury psychologicznej, a także rozumie potrzebę ciągłego dalszego rozwoju osobistego i zawodowego (K_K01). Student jest otwarty na nową wiedzę psychologiczną oraz jest świadomy konieczności ciągłego dokształcania się w celu budowania swojego warsztatu pracy (K_K03). Student postępuje etycznie i odpowiedzialnie podczas korzystania ze zdobytej wiedzy psychologicznej w sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem (K_K05). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | brak |
|
Bilans pracy studenta: | 3 ECTS = 75 godzin 15 h - uczestnictwo w wykładach 60 h - praca własna studenta (konsultacje z wykładowcą, czytanie literatury przedmiotu, przygotowanie się do zaliczenia) |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-25 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR WYK
CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Szymanik-Kostrzewska | |
Prowadzący grup: | Anna Szymanik-Kostrzewska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Student zna podejścia i teorie psychologii rozwojowej, opisujące i wyjaśniające przebieg, uwarunkowania, mechanizmy oraz efekty rozwoju człowieka w ciągu jego życia (K_W06). Student charakteryzuje osiągnięcia rozwojowe człowieka w kolejnych etapach życia (K_W06). Student potrafi scharakteryzować przyczyny oraz przejawy funkcjonalności i dysfunkcjonalności, harmonii i dysharmonii, normy i patologii u uczestników działalności edukacyjnej (K_W11). Student posługuje się prawidłową terminologią psychologiczną niezbędną do opisu funkcjonowania uczestników działalności edukacyjnej (K_W15). Student potrafi korzystać ze zdobytej wiedzy psychologicznej przy definiowaniu, diagnozowaniu, analizowaniu i ocenianiu złożonych sytuacji edukacyjnych oraz analizowaniu motywów i wzorów ludzkiego postępowania (K_U07). Student posiada wiedzę z zakresu psychologii, która pozwoli mu zaprojektować ścieżkę własnego rozwoju, a także twórczo animować i wspierać prace nad rozwojem oraz zdobywaniem wiedzy uczestników procesu edukacyjnego (K_U11). Student posiada wiedzę i umiejętności, które umożliwiają mu samodzielne poszukiwanie rozwiązań problemów natury psychologicznej, a także rozumie potrzebę ciągłego dalszego rozwoju osobistego i zawodowego (K_K01). Student jest otwarty na nową wiedzę psychologiczną oraz jest świadomy konieczności ciągłego dokształcania się w celu budowania swojego warsztatu pracy (K_K03). Student postępuje etycznie i odpowiedzialnie podczas korzystania ze zdobytej wiedzy psychologicznej w sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem (K_K05). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | brak |
|
Bilans pracy studenta: | 2 ECTS = 60 godzin 30 h - uczestnictwo w wykładach 30 h - praca własna studenta (konsultacje z wykładowcą, czytanie literatury przedmiotu, przygotowanie się do zaliczenia) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.