Wprowadzenie do pedagogiki opiekuńczej
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-P12WP-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Wprowadzenie do pedagogiki opiekuńczej |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: |
1 rok, 2 sem., pedagogika [SP] |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2019-02-18 - 2019-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ WYK
PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Małgorzata Rębiałkowska-Stankiewicz | |
Prowadzący grup: | Małgorzata Rębiałkowska-Stankiewicz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2020-02-24 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ WYK
PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Małgorzata Rębiałkowska-Stankiewicz | |
Prowadzący grup: | Małgorzata Rębiałkowska-Stankiewicz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Małgorzata Rębiałkowska-Stankiewicz | |
Prowadzący grup: | Małgorzata Rębiałkowska-Stankiewicz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WYK
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Małgorzata Rębiałkowska-Stankiewicz | |
Prowadzący grup: | Małgorzata Rębiałkowska-Stankiewicz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 Student ma podstawowa wiedzę na temat teorii wychowania i opieki, rozumie różnorodne uwarunkowania tego procesu K_W09 W02 Student ma elementarna wiedze na temat aparatu pojęciowego pedagogiki opiekuńczej oraz jej metodyki K_W13 W03 ma podstawową wiedzę o temat instytucji opiekuńczo-wychowawczych, ich zadań, celów K_W15 U01 Student potrafi wykorzystać wiedzę z zakresu pedagogiki opiekuńczej do analizowania oraz interpretowania problemów opiekuńczo-wychowawczych oraz wskazywani możliwości pomocy U02 Student potrafi diagnozować czynniki chroniące w procesie opieki i wychowania K_U19 K01 Student dostrzega znaczenie i udział pedagogiki opiekuńczej dla utrzymywania i rozwoju prawidłowych relacji w środowiskach społecznych K_K02 |
|
Bilans pracy studenta: | 1. Przygotowywanie się do zajęć. 2. Samodzielna analiza literatury. 3. Wykonywanie zadań i ćwiczeń w trakcie zajęć. |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Małgorzata Rębiałkowska-Stankiewicz | |
Prowadzący grup: | Małgorzata Rębiałkowska-Stankiewicz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 Student ma podstawowa wiedzę na temat teorii wychowania i opieki, rozumie różnorodne uwarunkowania tego procesu K_W09 W02 Student ma elementarna wiedze na temat aparatu pojęciowego pedagogiki opiekuńczej oraz jej metodyki K_W13 W03 ma podstawową wiedzę o temat instytucji opiekuńczo-wychowawczych, ich zadań, celów K_W15 U01 Student potrafi wykorzystać wiedzę z zakresu pedagogiki opiekuńczej do analizowania oraz interpretowania problemów opiekuńczo-wychowawczych oraz wskazywani możliwości pomocy U02 Student potrafi diagnozować czynniki chroniące w procesie opieki i wychowania K_U19 K01 Student dostrzega znaczenie i udział pedagogiki opiekuńczej dla utrzymywania i rozwoju prawidłowych relacji w środowiskach społecznych K_K02 |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | brak |
|
Bilans pracy studenta: | 1. Przygotowywanie się do zajęć. 2. Samodzielna analiza literatury. 3. Wykonywanie zadań i ćwiczeń w trakcie zajęć. 4. Test wiedzy - 51% ocena dostateczna |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-26 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ WYK
PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Wioletta Junik | |
Prowadzący grup: | Wioletta Junik | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - Student ma podstawową wiedzę na temat teorii wychowania i opieki, rozumie różnorodne uwarunkowania tego procesu K_W09 W02 - Student ma elementarna wiedze na temat aparatu pojęciowego pedagogiki opiekuńczej oraz jej metodyki K_W13 W03 - ma podstawową wiedzę o temat instytucji opiekuńczo-wychowawczych, ich zadań, celów K_W15 U01 - Student potrafi wykorzystać wiedzę z zakresu pedagogiki opiekuńczej do analizowania oraz interpretowania problemów opiekuńczo-wychowawczych oraz wskazywani możliwości pomocy U02 - Student potrafi diagnozować czynniki chroniące w procesie opieki i wychowania K_U19 K01 - Student dostrzega znaczenie i udział pedagogiki opiekuńczej dla utrzymywania i rozwoju prawidłowych relacji w środowiskach społecznych K_K02 |
|
Bilans pracy studenta: | Zajęcia: 15W kończące się zaliczeniem z oceną 2 pkt. ECTS = ok. 50h pracy studenta, w tym 15 godzin wykładów + 2 godziny zaliczenia pisemnego + 33 godziny pracy własnej studenta. Praca własna studenta obejmuje: - samodzielne studiowanie literatury; - wykonywanie zadań i ćwiczeń zleconych przez prowadzącą - test wiedzy |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.