Wprowadzenie do pedagogiki pracy
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-P12WPP-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Wprowadzenie do pedagogiki pracy |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: |
1 rok, 2 sem., pedagogika [SP] |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2019-02-18 - 2019-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Renata Tomaszewska | |
Prowadzący grup: | Renata Tomaszewska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - Student ma elementarną wiedzę o miejscu pedagogiki pracy w strukturze nauk pedagogicznych; definiuje podstawowe kategorie pojęciowe pedagogiki pracy i charakteryzuje jej obszary problemowe; wskazuje przemiany przedmiotu badań we współczesnej pedagogice pracy [K_W13] W02 - Student ma podstawową wiedzę o środowiskach społecznych, w których odbywa się wychowanie przez pracę, do pracy i w procesie pracy; identyfikuje realizatorów zadań pedagogiki pracy [K_W15] W03 - Student ma elementarną wiedzę o kierunkach przeobrażeń edukacji i pracy ludzkiej w kontekście społeczeństwa uczącego się i gospodarki opartej na wiedzy jako częściowo warunkujących przebieg ścieżki rozwoju zawodowego [K_W18] U01 - Student posiada informacje na temat instytucji rynku pracy wspierających rozwój zawodowy, które może wykorzystać na potrzeby projektowania własnej ścieżki edukacyjno-zawodowej [K_U02] U02 - Student analizuje dotychczasową indywidualną ścieżkę edukacyjną i dokonuje jej samooceny, wskazując na obszary wymagające modyfikacji [K_U14] K01 - Student dostrzega znaczenie pracy zawodowej jako głównej formy aktywności człowieka dorosłego oraz potrzebę planowania rozwoju zawodowego [K_K01] K02 - Student rozumie znaczenie podejmowanych działań edukacyjnych w różnych środowiskach życia dorosłej jednostki, służących jej rozwojowi osobistemu i zawodowemu [K_K03] K03 - Student rozumie konieczność wcześniejszego przygotowania się do wejścia na rynek pracy i podejmowania działań edukacyjnych związanych z własnym rozwojem zawodowym, m.in. poprzez odpowiedzialną realizację praktyk pedagogicznych i zawodowych [K_K08] |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Wprowadzenie do pedagogiki |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2020-02-24 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR WYK
CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Renata Tomaszewska | |
Prowadzący grup: | Renata Tomaszewska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - Student ma elementarną wiedzę o miejscu pedagogiki pracy w strukturze nauk pedagogicznych; definiuje podstawowe kategorie pojęciowe pedagogiki pracy i charakteryzuje jej obszary problemowe; wskazuje przemiany przedmiotu badań we współczesnej pedagogice pracy [K_W13] W02 - Student ma podstawową wiedzę o środowiskach społecznych, w których odbywa się wychowanie przez pracę, do pracy i w procesie pracy; identyfikuje realizatorów zadań pedagogiki pracy [K_W15] W03 - Student ma elementarną wiedzę o kierunkach przeobrażeń edukacji i pracy ludzkiej w kontekście społeczeństwa uczącego się i gospodarki opartej na wiedzy jako częściowo warunkujących przebieg ścieżki rozwoju zawodowego [K_W18] U01 - Student posiada informacje na temat instytucji rynku pracy wspierających rozwój zawodowy, które może wykorzystać na potrzeby projektowania własnej ścieżki edukacyjno-zawodowej [K_U02] U02 - Student analizuje dotychczasową indywidualną ścieżkę edukacyjną i dokonuje jej samooceny, wskazując na obszary wymagające modyfikacji [K_U14] K01 - Student dostrzega znaczenie pracy zawodowej jako głównej formy aktywności człowieka dorosłego oraz potrzebę planowania rozwoju zawodowego [K_K01] K02 - Student rozumie znaczenie podejmowanych działań edukacyjnych w różnych środowiskach życia dorosłej jednostki, służących jej rozwojowi osobistemu i zawodowemu [K_K03] K03 - Student rozumie konieczność wcześniejszego przygotowania się do wejścia na rynek pracy i podejmowania działań edukacyjnych związanych z własnym rozwojem zawodowym, m.in. poprzez odpowiedzialną realizację praktyk pedagogicznych i zawodowych [K_K08] |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Wprowadzenie do pedagogiki |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Ludwikowska | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Ludwikowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | [K_W13] [K_W15] [K_W18] [K_U02] [K_U14] [K_K01] [K_K03] [K_K08] |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Wprowadzenie do pedagogiki |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Renata Tomaszewska | |
Prowadzący grup: | Renata Tomaszewska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - Student ma elementarną wiedzę o miejscu pedagogiki pracy w strukturze nauk pedagogicznych; definiuje podstawowe kategorie pojęciowe pedagogiki pracy i charakteryzuje jej obszary problemowe; wskazuje przemiany przedmiotu badań we współczesnej pedagogice pracy [K_W13] W02 - Student ma podstawową wiedzę o środowiskach społecznych, w których odbywa się wychowanie przez pracę, do pracy i w procesie pracy; identyfikuje realizatorów zadań pedagogiki pracy [K_W15] W03 - Student ma elementarną wiedzę o kierunkach przeobrażeń edukacji i pracy ludzkiej jako częściowo warunkujących przebieg ścieżki rozwoju zawodowego [K_W18] U01 - Student posiada informacje na temat instytucji rynku pracy wspierających rozwój zawodowy, które może wykorzystać na potrzeby projektowania własnej ścieżki edukacyjno-zawodowej [K_U02] U02 - Student analizuje dotychczasową indywidualną ścieżkę edukacyjną i dokonuje jej samooceny, wskazując na obszary wymagające modyfikacji [K_U14] K01 - Student dostrzega znaczenie pracy zawodowej jako głównej formy aktywności człowieka dorosłego oraz potrzebę planowania rozwoju zawodowego [K_K01] K02 - Student rozumie znaczenie podejmowanych działań edukacyjnych w różnych środowiskach życia dorosłej jednostki, służących jej rozwojowi osobistemu i zawodowemu [K_K03] K03 - Student rozumie konieczność wcześniejszego przygotowania się do wejścia na rynek pracy i podejmowania działań edukacyjnych związanych z własnym rozwojem zawodowym, m.in. poprzez odpowiedzialną realizację praktyk pedagogicznych i zawodowych [K_K08] |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Wprowadzenie do pedagogiki |
|
Bilans pracy studenta: | 15 godzin wykładów + 35 godzin pracy własnej Studentki/Studenta = 50 godzin pracy = 2 pkt. ECTS Praca własna Studentki/Studenta obejmuje: - lektury/samodzielne studiowanie literatury/analizę źródeł - przygotowanie do zaliczenia z oceną |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Ludwikowska | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Ludwikowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | [K_W13] [K_W15] [K_W18] [K_U02] [K_U14] [K_K01] [K_K03] [K_K08] |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Wprowadzenie do pedagogiki |
|
Bilans pracy studenta: | 15 godzin wykładów + 35 godzin pracy własnej Studentki/Studenta = 50 godzin pracy = 2 pkt. ECTS Praca własna Studentki/Studenta obejmuje: - lektury/samodzielne studiowanie literatury/analizę źródeł - przygotowanie do zaliczenia z oceną |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-26 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR WYK
CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Renata Tomaszewska | |
Prowadzący grup: | Renata Tomaszewska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | [K_W13] [K_W15] [K_W18] [K_U02] [K_U14] [K_K01] [K_K03] [K_K08] |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Wprowadzenie do pedagogiki |
|
Bilans pracy studenta: | 15 godzin wykładów + 35 godzin pracy własnej Studentki/Studenta = 50 godzin pracy = 2 pkt. ECTS Praca własna Studentki/Studenta obejmuje: - lektury/samodzielne studiowanie literatury/analizę źródeł - przygotowanie do zaliczenia z oceną |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.