Pedagogika porównawcza
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-P1PP-ND |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Pedagogika porównawcza |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
5.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N KON
WYK
WYK
KON
KON
KON
WYK
WYK
WYK
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Roman Leppert | |
Prowadzący grup: | Roman Leppert | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | K_W03 Student ma pogłębioną i uporządkowaną wiedzę o współczesnych kierunkach rozwoju systemu edukacji, rozumie ich historyczne i kulturowe uwarunkowania. K_W09 Student ma uporządkowaną wiedzę o kulturowych uwarunkowaniach procesu edukacji. K_W14 Student ma uporządkowaną wiedzę o strukturze i funkcjach systemu edukacji, zna wybrane elementy systemów edukacji w różnych krajach. K_U02 Student potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów, a także diagnozowania i projektowania działań edukacyjnych. K_U04 Student potrafi w sposób klarowny, spójny i precyzyjny wypowiadać się w mowie i na piśmie, posiada umiejętność konstruowania rozbudowanych ustnych i pisemnych uzasadnień na tematy dotyczące różnych zagadnień edukacyjnych z wykorzystaniem różnych ujęć teoretycznych, korzystając z dorobku dyscyplin naukowych. K_U08 Student potrafi sprawnie posługiwać się wybranymi ujęciami teoretycznymi w celu analizowania działań edukacyjnych podejmowanych w różnych systemach edukacji. K_K03 Student docenia znaczenie nauk pedagogicznych dla rozwoju jednostki i prawidłowych więzi w środowiskach społecznych, ma pozytywne nastawienie do nabywania wiedzy z zakresu studiowanej dyscypliny naukowej i budowania warsztatu pracy pedagoga. K_K08 Student ma świadomość odpowiedzialności za zachowanie dziedzictwa kulturowego regionu, kraju, Europy i świata. |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak przedmiotów wprowadzających i wymagań wstępnych. |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N WYK
WYK
KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Przemysław Grzybowski | |
Prowadzący grup: | Przemysław Grzybowski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | K_W03 Student ma pogłębioną i uporządkowaną wiedzę o współczesnych kierunkach rozwoju systemu edukacji, rozumie ich historyczne i kulturowe uwarunkowania. K_W09 Student ma uporządkowaną wiedzę o kulturowych uwarunkowaniach procesu edukacji. K_W14 Student ma uporządkowaną wiedzę o strukturze i funkcjach systemu edukacji, zna wybrane elementy systemów edukacji w różnych krajach. K_U02 Student potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów, a także diagnozowania i projektowania działań edukacyjnych. K_U04 Student potrafi w sposób klarowny, spójny i precyzyjny wypowiadać się w mowie i na piśmie, posiada umiejętność konstruowania rozbudowanych ustnych i pisemnych uzasadnień na tematy dotyczące różnych zagadnień edukacyjnych z wykorzystaniem różnych ujęć teoretycznych, korzystając z dorobku dyscyplin naukowych. K_U08 Student potrafi sprawnie posługiwać się wybranymi ujęciami teoretycznymi w celu analizowania działań edukacyjnych podejmowanych w różnych systemach edukacji. K_K03 Student docenia znaczenie nauk pedagogicznych dla rozwoju jednostki i prawidłowych więzi w środowiskach społecznych, ma pozytywne nastawienie do nabywania wiedzy z zakresu studiowanej dyscypliny naukowej i budowania warsztatu pracy pedagoga. K_K08 Student ma świadomość odpowiedzialności za zachowanie dziedzictwa kulturowego regionu, kraju, Europy i świata. |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak przedmiotów wprowadzających i wymagań wstępnych. |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO WYK
N KON
KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Przemysław Grzybowski | |
Prowadzący grup: | Przemysław Grzybowski | |
Strona przedmiotu: | http://www.grzybowski.ukw.edu.pl | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | K_W03 Student ma pogłębioną i uporządkowaną wiedzę o współczesnych kierunkach rozwoju systemu edukacji, rozumie ich historyczne i kulturowe uwarunkowania. K_W09 Student ma uporządkowaną wiedzę o kulturowych uwarunkowaniach procesu edukacji. K_W14 Student ma uporządkowaną wiedzę o strukturze i funkcjach systemu edukacji, zna wybrane elementy systemów edukacji w różnych krajach. K_U02 Student potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów, a także diagnozowania i projektowania działań edukacyjnych. K_U04 Student potrafi w sposób klarowny, spójny i precyzyjny wypowiadać się w mowie i na piśmie, posiada umiejętność konstruowania rozbudowanych ustnych i pisemnych uzasadnień na tematy dotyczące różnych zagadnień edukacyjnych z wykorzystaniem różnych ujęć teoretycznych, korzystając z dorobku dyscyplin naukowych. K_U08 Student potrafi sprawnie posługiwać się wybranymi ujęciami teoretycznymi w celu analizowania działań edukacyjnych podejmowanych w różnych systemach edukacji. K_K03 Student docenia znaczenie nauk pedagogicznych dla rozwoju jednostki i prawidłowych więzi w środowiskach społecznych, ma pozytywne nastawienie do nabywania wiedzy z zakresu studiowanej dyscypliny naukowej i budowania warsztatu pracy pedagoga. K_K08 Student ma świadomość odpowiedzialności za zachowanie dziedzictwa kulturowego regionu, kraju, Europy i świata. |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak przedmiotów wprowadzających i wymagań wstępnych. |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO KON
KON
WYK
KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Roman Leppert | |
Prowadzący grup: | Roman Leppert | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO WYK
KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Roman Leppert | |
Prowadzący grup: | Roman Leppert | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 10 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.