Część I Diagnozowanie i rozwijanie własnych umiejętności interpersonalnych
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-POP11DIR-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Część I Diagnozowanie i rozwijanie własnych umiejętności interpersonalnych |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00 (zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | praktyczny |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR LAB
LAB
CZ LAB
LAB
PT LAB
LAB
|
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Wioletta Junik | |
Prowadzący grup: | Wioletta Junik | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Laboratorium - Zaliczenie |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01-zna i rozumie podstawowe bariery w komunikacji międzyludzkiej i techniki konstruktywnego porozumiewania się [K_W07]. U01-potrafi przekazywać członkom grupy informacje zwrotne zgodnie z zasadami jej konstruowania i udzielania w sytuacjach gdy cudze zachowanie jest trudne, sprzeczne z potrzebami jednostki według koncepcji asertywności [K_U12] U02-potrafi przeprowadzić ćwiczenie/zabawę mająca na celu integrację grupy z lub bez użycia TIK (np. z wykorzystaniem aplikacji z muzyką) [K_U12] K01-aktywnie uczestniczy w zadaniach grupowych przyjmując konstruktywne role społeczne o charakterze zadaniowym i/lub interpersonalnym [K_K08] K02-analizuje i planuje swój rozwój osobisty w oparciu o informacje na temat swojego funkcjonowania w grupie zdobyte na zajęciach [K_K14] |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Przeciwwskazaniem do udziału w zajęciach jest przeżywanie silnego stresu, traumy, bycie w trakcie terapii, zażywanie leków psychotropowych. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-14 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT LAB
LAB
SO LAB
N LAB
|
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Małgorzata Zabłocka | |
Prowadzący grup: | Małgorzata Zabłocka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Laboratorium - Zaliczenie |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01-zna i rozumie podstawowe bariery w komunikacji międzyludzkiej i techniki konstruktywnego porozumiewania się [K_W07]. U01-potrafi przekazywać członkom grupy informacje zwrotne zgodnie z zasadami jej konstruowania i udzielania w sytuacjach gdy cudze zachowanie jest trudne, sprzeczne z potrzebami jednostki według koncepcji asertywności [K_U12] U02-potrafi przeprowadzić ćwiczenie/zabawę mająca na celu integrację grupy z lub bez użycia TIK (np. z wykorzystaniem aplikacji z muzyką) [K_U12] K01-aktywnie uczestniczy w zadaniach grupowych przyjmując konstruktywne role społeczne o charakterze zadaniowym i/lub interpersonalnym [K_K08] K02-analizuje i planuje swój rozwój osobisty w oparciu o informacje na temat swojego funkcjonowania w grupie zdobyte na zajęciach [K_K14] |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Przeciwwskazaniem do udziału w zajęciach jest przeżywanie silnego stresu, traumy, bycie w trakcie terapii, zażywanie leków psychotropowych. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-13 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT LAB
LAB
|
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Blanka Poćwiardowska | |
Prowadzący grup: | Blanka Poćwiardowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Laboratorium - Zaliczenie |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - student/ka zna i rozumie podstawowe bariery w komunikacji międzyludzkiej i techniki konstruktywnego porozumiewania się [K_W07]. U01 - student/ka potrafi przekazywać członkom grupy informacje zwrotne zgodnie z zasadami jej konstruowania i udzielania w sytuacjach, gdy cudze zachowanie jest trudne, sprzeczne z potrzebami jednostki według koncepcji asertywności [K_U12] U02 - student/ka potrafi przeprowadzić ćwiczenie/zabawę mająca na celu integrację grupy z lub bez użycia TIK (np. z wykorzystaniem aplikacji z muzyką) [K_U12] K01 - student/ka aktywnie uczestniczy w zadaniach grupowych przyjmując konstruktywne role społeczne o charakterze zadaniowym i/lub interpersonalnym [K_K08] K02 - student/ka analizuje i planuje swój rozwój osobisty w oparciu o informacje na temat swojego funkcjonowania w grupie zdobyte na zajęciach [K_K14] |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Przeciwwskazaniem do udziału w zajęciach jest przeżywanie silnego stresu, traumy, żałoby, bycie w trakcie terapii (brak zgody terapeuty na udział w tego typu zajęciach), zażywanie leków psychotropowych. |
|
Bilans pracy studenta: | 30h w kontakcie z prowadzącą zajęcia + 20h pracy własnej (przygotowanie portfolio z refleksji nad zajęciami laboratoryjnymi, karty pracy, esej) |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-19 |
Przejdź do planu
PN WT LAB
LAB
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Wioletta Junik | |
Prowadzący grup: | Wioletta Junik | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Laboratorium - Zaliczenie |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - student/ka zna i rozumie podstawowe bariery w komunikacji międzyludzkiej i techniki konstruktywnego porozumiewania się [K_W07]. U01 - student/ka potrafi przekazywać członkom grupy informacje zwrotne zgodnie z zasadami jej konstruowania i udzielania w sytuacjach, gdy cudze zachowanie jest trudne, sprzeczne z potrzebami jednostki według koncepcji asertywności [K_U12] U02 - student/ka potrafi przeprowadzić ćwiczenie/zabawę mająca na celu integrację grupy z lub bez użycia TIK (np. z wykorzystaniem aplikacji z muzyką) [K_U12] K01 - student/ka aktywnie uczestniczy w zadaniach grupowych przyjmując konstruktywne role społeczne o charakterze zadaniowym i/lub interpersonalnym [K_K08] K02 - student/ka analizuje i planuje swój rozwój osobisty w oparciu o informacje na temat swojego funkcjonowania w grupie zdobyte na zajęciach [K_K14] |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Przeciwwskazaniem do udziału w zajęciach jest przeżywanie silnego stresu, traumy, żałoby, bycie w trakcie terapii (brak zgody terapeuty na udział w tego typu zajęciach), zażywanie leków psychotropowych. |
|
Bilans pracy studenta: | 30h w kontakcie z prowadzącą zajęcia + 20h pracy własnej (przygotowanie portfolio z refleksji nad zajęciami laboratoryjnymi, karty pracy, esej) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.