Część II Metodyka budowania dobrego klimatu w grupie
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-POP11MB-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Część II Metodyka budowania dobrego klimatu w grupie |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
1.00 (zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | praktyczny |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO KON
N KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Alicja Potorska | |
Prowadzący grup: | Alicja Potorska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Konwersatorium - Zaliczenie |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | K_W05 - student ma wiedzę z zakresu opieki, wychowania i profilaktyki uzależnień odnoszącą się do dzieci od 0 do 15 lat umożliwiającą projektowanie działań opartych na naukowych dowodach (evidence-based) ich realizację i ewaluację. K_U06 - student potrafi rozbudzać zainteresowania dzieci/nastolatków (od 0 do 15 lat) i wspierać ich w rozwoju uzdolnień poprzez m.in. dobór treści i form proponowanej im aktywności samokształceniowej oraz promowanie ich osiągnięć; tworzyć sytuacje motywujące dzieci/nastolatków do rozwoju (w tym do nauki), analizować skuteczność tego działania i modyfikować swoje działania w celu uzyskania pożądanych efektów. K_K10 - student jest przygotowany do inicjowania i monitorowania pracy zespołowej uczniów i sam potrafi współpracować w zespole, pełnić w nim różne role współpracując ze wszystkimi osobami w środowisku pracy (rodzicami, opiekunami, nauczycielami, innymi pracownikami np. żłobka, przedszkola, szkoły, placówki socjalizacyjnej) oraz w środowisku lokalnym. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-14 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO KON
N KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Magdalena Pluta, Alicja Potorska | |
Prowadzący grup: | Magdalena Pluta, Alicja Potorska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Konwersatorium - Zaliczenie |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | K_W05 - student ma wiedzę z zakresu opieki, wychowania i profilaktyki uzależnień odnoszącą się do dzieci od 0 do 15 lat umożliwiającą projektowanie działań opartych na naukowych dowodach (evidence-based) ich realizację i ewaluację. K_U06 - student potrafi rozbudzać zainteresowania dzieci/nastolatków (od 0 do 15 lat) i wspierać ich w rozwoju uzdolnień poprzez m.in. dobór treści i form proponowanej im aktywności samokształceniowej oraz promowanie ich osiągnięć; tworzyć sytuacje motywujące dzieci/nastolatków do rozwoju (w tym do nauki), analizować skuteczność tego działania i modyfikować swoje działania w celu uzyskania pożądanych efektów. K_K10 - student jest przygotowany do inicjowania i monitorowania pracy zespołowej uczniów i sam potrafi współpracować w zespole, pełnić w nim różne role współpracując ze wszystkimi osobami w środowisku pracy (rodzicami, opiekunami, nauczycielami, innymi pracownikami np. żłobka, przedszkola, szkoły, placówki socjalizacyjnej) oraz w środowisku lokalnym. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-13 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Magdalena Pluta | |
Prowadzący grup: | Magdalena Pluta | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Konwersatorium - Zaliczenie |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | K_W07 posiada wiedzę na temat głównych środowisk wychowawczych naturalnych i instytucjonalnych, ich specyfiki i procesów w nich zachodzących w tym procesów komunikowania interpersonalnego i społecznego, a także ich prawidłowości i zakłóceń K_U06 potrafi dobrać lub stworzyć i sprawdzić w praktyce materiały, środki, metody pracy w celu projektowania i efektywnego realizowania działań pedagogicznych (edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych oraz z zakresu profilaktyki uzależnień) K_K10 jest przygotowany do inicjowania i monitorowania pracy zespołowej uczniów i sam potrafi współpracować w zespole, pełnić w nim różne role współpracując ze wszystkimi osobami w środowisku pracy (rodzicami, opiekunami, nauczycielami, innymi pracownikami np. żłobka, przedszkola, szkoły, placówki socjalizacyjnej) oraz w środowisku lokalnym |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak |
|
Bilans pracy studenta: | 15h KON + 15h pracy własnej studenta= 30h pracy=1 pkt ECTS 1.Samodzielna analiza literatury. 2.Samodzielna praca nad zaprojektowaniem ćwiczeń z zakresu budowania dobrego klimatu w grupie. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-19 |
Przejdź do planu
PN KON
KON
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Magdalena Pluta | |
Prowadzący grup: | Magdalena Pluta | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Konwersatorium - Zaliczenie |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | K_W07 posiada wiedzę na temat głównych środowisk wychowawczych naturalnych i instytucjonalnych, ich specyfiki i procesów w nich zachodzących w tym procesów komunikowania interpersonalnego i społecznego, a także ich prawidłowości i zakłóceń K_U06 potrafi dobrać lub stworzyć i sprawdzić w praktyce materiały, środki, metody pracy w celu projektowania i efektywnego realizowania działań pedagogicznych (edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych oraz z zakresu profilaktyki uzależnień) K_K10 jest przygotowany do inicjowania i monitorowania pracy zespołowej uczniów i sam potrafi współpracować w zespole, pełnić w nim różne role współpracując ze wszystkimi osobami w środowisku pracy (rodzicami, opiekunami, nauczycielami, innymi pracownikami np. żłobka, przedszkola, szkoły, placówki socjalizacyjnej) oraz w środowisku lokalnym |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak |
|
Bilans pracy studenta: | 15h KON + 10h pracy własnej studenta= 20h pracy=1 pkt ECTS 1.Samodzielna analiza literatury. 2.Samodzielna praca nad zaprojektowaniem ćwiczeń z zakresu budowania dobrego klimatu w grupie. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.