Praktyka psychologiczno-pedagogiczna (śródroczna)
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-POP11PPP-SP | Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Praktyka psychologiczno-pedagogiczna (śródroczna) | ||
Jednostka: | Kolegium II | ||
Grupy: |
rok 1, semestr 1, kierunek pedagogika opiekuńcza z profilaktyką uzależnień i socjoterapią, SP |
||
Punkty ECTS i inne: |
2.00 ![]() |
||
Język prowadzenia: | polski | ||
Profil: | praktyczny |
||
Typ przedmiotu: | praktyki |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Alicja Potorska | |
Prowadzący grup: | Alicja Potorska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - posiada wiedzę na temat struktur i funkcji systemu edukacji - celów, podstaw prawnych, organizacji i funkcjonowania przedszkola (K_W06) W02 - posiada wiedzę z zakresu metodyki wykonywania zadań opiekuńczo-wychowawczych i zadań z zakresu profilaktyki uzależnień - norm, procedur i dobrych praktyk w obszarze działalności pedagogicznej do której się przygotowuje w przedszkolu, zna zasady bezpieczeństwa i higieny pracy w instytucjach edukacyjnych, wychowawczych i opiekuńczych (K_W11) U01 - umie diagnozować potrzeby, możliwości, zdolności każdego dziecka od 3 do 5 roku życia (K_U03) K01 - potrafi korzystać w swojej pracy z technik informatycznych, jest gotowy do doskonalenia umiejętności wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnej w realizacji zadań zawodowych (K_K13) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | nie dotyczy |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (w trakcie)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-14 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Szymon Borsich | |
Prowadzący grup: | Szymon Borsich | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - posiada wiedzę na temat podstaw prawnych, organizacji i funkcjonowania instytucji edukacyjnych wychowawczych i opiekuńczych [K_W06] W02 - posiada wiedzę z zakresu metodyki wykonywania zadań opiekuńczo-wychowawczych i zadań z zakresu profilaktyki uzależnień -norm, procedur i dobrych praktyk w obszarze działalności pedagogicznej do której się przygotowuje w szkole podstawowej, zna zasady bezpieczeństwa i higieny pracy w instytucjach edukacyjnych, wychowawczych i opiekuńczych [K_W11] W3. Student zna i rozumie prawne, etyczne i inne uwarunkowania różnych rodzajów działalności pedagoga [K_W12] U1. Student posiada umiejętności umożliwiające obserwowanie sytuacji i zdarzeń pedagogicznych, ich analizowanie z wykorzystywaniem wiedzy pedagogicznej-psychologicznej oraz proponowanie rozwiązań problemów [K_U02] K1 W trakcie praktyki student wykazuje się wrażliwością etyczną, empatią, otwartością, refleksyjnością, postawą prospołeczną i poczuciem odpowiedzialności za własny rozwój zawodowy, rozwój uczniów i podejmowane działania pedagogiczne [KK_08] K2 Student potrafi współpracować w zespole z nauczycielami i innymi pracownikami placówki w której odbywa praktykę [KK_10]. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.