Orientacja i doradztwo zawodowe dla nastolatków
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-POP24OID-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Orientacja i doradztwo zawodowe dla nastolatków |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: |
2 rok, 4 sem., pedagogika opiekuńcza z profilaktyką uzależnień i socjoterapią [SP] |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | praktyczny |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR WYK
CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Ludwikowska | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Ludwikowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | [K_W02] [K_W10] [K_U04] [K_U12] [K_K06] |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Ludwikowska | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Ludwikowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - Studentka/Student zna i rozumie wybrane zagadnienia z zakresu wiedzy szczegółowej niezbędnej do uwzględnienia problematyki orientacji, poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych i z zakresu profilaktyki uzależnień nastolatków oraz jej zastosowania praktyczne w działalności zawodowej pedagoga - profilaktyka [K_W02] W02 - Studentka/Student posiada wiedzę na temat projektowania i prowadzenia orientacji, poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego uwzględniającą zróżnicowane potrzeby i warunki życia nastolatków oraz ich potrzeby; [K_W10] U01 - Studentka/Student potrafi (uwzględniając zróżnicowane możliwości i potrzeby nastolatków oraz zmiany zachodzące w świecie i w wiedzy naukowej) indywidualizować zadania, dostosowywać metody pracy i treści zadań w przestrzeni orientacji, poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego [K_U04] U02 - Studentka/Student posiada kompetencje interpersonalne, w tym komunikowania się z użyciem specjalistycznej terminologii związanej z orientacją, poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym [K_U12] K01 - Studentka/Student jest gotowy do uznawania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych związanych z orientacją, poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym w przestrzeni działalności zawodowej pedgoga-profilaktyka oraz potrafi wskazać ekspertów, których opinii zasięga w przypadku trudności z samodzielnym rozwiązaniem problemu [K_K06] |
|
Bilans pracy studenta: | 30 godzin wykładów + 20 godzin pracy własnej Studentki/Studenta = 50 godzin pracy = 2 pkt. ECTS Praca własna Studentki/Studenta obejmuje: - przygotowanie do zajęć, - lektury/samodzielne studiowanie literatury/analiza źródeł, - opracowanie elementów składowych pracy zaliczeniowych. |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Ludwikowska | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Ludwikowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - Studentka/Student zna i rozumie wybrane zagadnienia z zakresu wiedzy szczegółowej niezbędnej do uwzględnienia problematyki orientacji, poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych i z zakresu profilaktyki uzależnień nastolatków oraz jej zastosowania praktyczne w działalności zawodowej pedagoga - profilaktyka [K_W02] W02 - Studentka/Student posiada wiedzę na temat projektowania i prowadzenia orientacji, poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego uwzględniającą zróżnicowane potrzeby i warunki życia nastolatków oraz ich potrzeby; [K_W10] U01 - Studentka/Student potrafi (uwzględniając zróżnicowane możliwości i potrzeby nastolatków oraz zmiany zachodzące w świecie i w wiedzy naukowej) indywidualizować zadania, dostosowywać metody pracy i treści zadań w przestrzeni orientacji, poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego [K_U04] U02 - Studentka/Student posiada kompetencje interpersonalne, w tym komunikowania się z użyciem specjalistycznej terminologii związanej z orientacją, poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym [K_U12] K01 - Studentka/Student jest gotowy do uznawania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych związanych z orientacją, poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym w przestrzeni działalności zawodowej pedgoga-profilaktyka oraz potrafi wskazać ekspertów, których opinii zasięga w przypadku trudności z samodzielnym rozwiązaniem problemu [K_K06] |
|
Bilans pracy studenta: | 30 godzin wykładów + 20 godzin pracy własnej Studentki/Studenta = 50 godzin pracy = 2 pkt. ECTS Praca własna Studentki/Studenta obejmuje: - przygotowanie do zajęć, - lektury/samodzielne studiowanie literatury/analiza źródeł, - opracowanie elementów składowych pracy zaliczeniowych. |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-26 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR WYK
CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Ludwikowska | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Ludwikowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - Studentka/Student zna i rozumie wybrane zagadnienia z zakresu wiedzy szczegółowej niezbędnej do uwzględnienia problematyki orientacji, poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych i z zakresu profilaktyki uzależnień nastolatków oraz jej zastosowania praktyczne w działalności zawodowej pedagoga - profilaktyka [K_W02] W02 - Studentka/Student posiada wiedzę na temat projektowania i prowadzenia orientacji, poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego uwzględniającą zróżnicowane potrzeby i warunki życia nastolatków oraz ich potrzeby; [K_W10] U01 - Studentka/Student potrafi (uwzględniając zróżnicowane możliwości i potrzeby nastolatków oraz zmiany zachodzące w świecie i w wiedzy naukowej) indywidualizować zadania, dostosowywać metody pracy i treści zadań w przestrzeni orientacji, poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego [K_U04] U02 - Studentka/Student posiada kompetencje interpersonalne, w tym komunikowania się z użyciem specjalistycznej terminologii związanej z orientacją, poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym [K_U12] K01 - Studentka/Student jest gotowy do uznawania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych związanych z orientacją, poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym w przestrzeni działalności zawodowej pedgoga-profilaktyka oraz potrafi wskazać ekspertów, których opinii zasięga w przypadku trudności z samodzielnym rozwiązaniem problemu [K_K06] |
|
Bilans pracy studenta: | 30 godzin wykładów + 20 godzin pracy własnej Studentki/Studenta = 50 godzin pracy = 2 pkt. ECTS Praca własna Studentki/Studenta obejmuje: - przygotowanie do zajęć, - lektury/samodzielne studiowanie literatury/analiza źródeł, - opracowanie elementów składowych pracy zaliczeniowych. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.