Część II. Warsztat pracy z rodzicami
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-POP36WPR-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Część II. Warsztat pracy z rodzicami |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: |
3 rok, 6 sem., pedagogika opiekuńcza z profilaktyką uzależnień i socjoterapią [SP] |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR CZ KON
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Blanka Poćwiardowska | |
Prowadzący grup: | Blanka Poćwiardowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - student/ka posiada przydatną w codziennej pracy wiedzę pedagogiczną i psychologiczną, umożliwiającą rozumienie procesów rozwoju, socjalizacji, wychowania, potrafi ją krytycznie ocenić i twórczo z niej skorzystać w procesie udzielania pomocy rodzicom w wychowywaniu ich dziecka (K_W03) W02 – student/ka posiada wiedzę na temat procesów komunikowania się w pracy z rodzicami, a także ich prawidłowości i zakłóceń (K_W07) U01 – student/ka potrafi udzielać osobom prezentującym efekty swojej pracy oraz rodzicom (dzieci od 0 do 15 lat) informacji zwrotnej do stymulowania ich do pracy nad własnym rozwojem K_U09 U02 - student/ka posiada kompetencje interpersonalne, w tym komunikowania się z rodzicami dzieci od 3 do 15 roku życia umożliwiające skuteczne współdziałanie (K_U13) K01 - student/ka jest świadomy/a własnej postawy wobec fundamentalnych celów pracy wychowawczej podstaw różnych praktyk pedagogicznych w tych obszarach (K_K03) K02 - student/ka charakteryzuje się wrażliwością etyczną, empatią, otwartością, refleksyjnością, postawą prospołeczną i poczuciem odpowiedzialności za własny rozwój zawodowy oraz rozwój rodziców i podejmowane działania pedagogiczne (K_K08) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Część I. Diagnozowanie i rozwijanie własnych umiejętności interpersonalnych, Część III. Rozwijanie kompetencji wychowawczych, Wspieranie rodziców w wychowywaniu dzieci, |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ WYK
PT KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Blanka Poćwiardowska | |
Prowadzący grup: | Blanka Poćwiardowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - student/ka posiada przydatną w codziennej pracy wiedzę pedagogiczną i psychologiczną, umożliwiającą rozumienie procesów rozwoju, socjalizacji, wychowania, potrafi ją krytycznie ocenić i twórczo z niej skorzystać w procesie udzielania pomocy rodzicom w wychowywaniu ich dziecka (K_W03) W02 – student/ka posiada wiedzę na temat procesów komunikowania się w pracy z rodzicami, a także ich prawidłowości i zakłóceń (K_W07) U01 – student/ka potrafi udzielać osobom prezentującym efekty swojej pracy oraz rodzicom (dzieci od 0 do 15 lat) informacji zwrotnej do stymulowania ich do pracy nad własnym rozwojem K_U09 U02 - student/ka posiada kompetencje interpersonalne, w tym komunikowania się z rodzicami dzieci od 3 do 15 roku życia umożliwiające skuteczne współdziałanie (K_U13) K01 - student/ka jest świadomy/a własnej postawy wobec fundamentalnych celów pracy wychowawczej podstaw różnych praktyk pedagogicznych w tych obszarach (K_K03) K02 - student/ka charakteryzuje się wrażliwością etyczną, empatią, otwartością, refleksyjnością, postawą prospołeczną i poczuciem odpowiedzialności za własny rozwój zawodowy oraz rozwój rodziców i podejmowane działania pedagogiczne (K_K08) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Część I. Diagnozowanie i rozwijanie własnych umiejętności interpersonalnych, Część III. Rozwijanie kompetencji wychowawczych, Wspieranie rodziców w wychowywaniu dzieci, |
|
Bilans pracy studenta: | praca w kontakcie z prowadzącą zajęcia 48h=45h zajęć + 3h konsultacji 27h pracy własnej: - zapoznanie się z literaturą, - opracowanie zleconych zadań. |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-26 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ WYK
PT KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Blanka Poćwiardowska | |
Prowadzący grup: | Blanka Poćwiardowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - student/ka posiada przydatną w codziennej pracy wiedzę pedagogiczną i psychologiczną, umożliwiającą rozumienie procesów rozwoju, socjalizacji, wychowania, potrafi ją krytycznie ocenić i twórczo z niej skorzystać w procesie udzielania pomocy rodzicom w wychowywaniu ich dziecka (K_W03) W02 – student/ka posiada wiedzę na temat procesów komunikowania się w pracy z rodzicami, a także ich prawidłowości i zakłóceń (K_W07) U01 – student/ka potrafi udzielać osobom prezentującym efekty swojej pracy oraz rodzicom (dzieci od 0 do 15 lat) informacji zwrotnej do stymulowania ich do pracy nad własnym rozwojem K_U09 U02 - student/ka posiada kompetencje interpersonalne, w tym komunikowania się z rodzicami dzieci od 3 do 15 roku życia umożliwiające skuteczne współdziałanie (K_U13) K01 - student/ka jest świadomy/a własnej postawy wobec fundamentalnych celów pracy wychowawczej podstaw różnych praktyk pedagogicznych w tych obszarach (K_K03) K02 - student/ka charakteryzuje się wrażliwością etyczną, empatią, otwartością, refleksyjnością, postawą prospołeczną i poczuciem odpowiedzialności za własny rozwój zawodowy oraz rozwój rodziców i podejmowane działania pedagogiczne (K_K08) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Część I. Diagnozowanie i rozwijanie własnych umiejętności interpersonalnych, Część III. Rozwijanie kompetencji wychowawczych, Wspieranie rodziców w wychowywaniu dzieci, |
|
Bilans pracy studenta: | praca w kontakcie z prowadzącą zajęcia 48h=45h zajęć + 3h konsultacji 27h pracy własnej: - zapoznanie się z literaturą, - opracowanie zleconych zadań. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.