Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Część II. Warsztat pracy z rodzicami

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1100-POP36WPR-SP
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Część II. Warsztat pracy z rodzicami
Jednostka: Kolegium II
Grupy: 3 rok, 6 sem., pedagogika opiekuńcza z profilaktyką uzależnień i socjoterapią [SP]
Punkty ECTS i inne: 3.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)

Okres: 2022-02-21 - 2022-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 30 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Blanka Poćwiardowska
Prowadzący grup: Blanka Poćwiardowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01 - student/ka posiada przydatną w codziennej pracy wiedzę pedagogiczną i psychologiczną, umożliwiającą rozumienie procesów rozwoju, socjalizacji, wychowania, potrafi ją krytycznie ocenić i twórczo z niej skorzystać w procesie udzielania pomocy rodzicom w wychowywaniu ich dziecka (K_W03)

W02 – student/ka posiada wiedzę na temat procesów komunikowania się w pracy z rodzicami, a także ich prawidłowości i zakłóceń (K_W07)

U01 – student/ka potrafi udzielać osobom prezentującym efekty swojej pracy oraz rodzicom (dzieci od 0 do 15 lat) informacji zwrotnej do stymulowania ich do pracy nad własnym rozwojem K_U09

U02 - student/ka posiada kompetencje interpersonalne, w tym komunikowania się z rodzicami dzieci od 3 do 15 roku życia umożliwiające skuteczne współdziałanie (K_U13)

K01 - student/ka jest świadomy/a własnej postawy wobec fundamentalnych celów pracy wychowawczej podstaw różnych praktyk pedagogicznych w tych obszarach (K_K03)

K02 - student/ka charakteryzuje się wrażliwością etyczną, empatią, otwartością, refleksyjnością, postawą prospołeczną i poczuciem odpowiedzialności za własny rozwój zawodowy oraz rozwój rodziców i podejmowane działania pedagogiczne (K_K08)

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Część I. Diagnozowanie i rozwijanie własnych umiejętności interpersonalnych, Część III. Rozwijanie kompetencji wychowawczych, Wspieranie rodziców w wychowywaniu dzieci,

Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2022/23" (zakończony)

Okres: 2023-02-20 - 2023-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 30 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Blanka Poćwiardowska
Prowadzący grup: Blanka Poćwiardowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01 - student/ka posiada przydatną w codziennej pracy wiedzę pedagogiczną i psychologiczną, umożliwiającą rozumienie procesów rozwoju, socjalizacji, wychowania, potrafi ją krytycznie ocenić i twórczo z niej skorzystać w procesie udzielania pomocy rodzicom w wychowywaniu ich dziecka (K_W03)

W02 – student/ka posiada wiedzę na temat procesów komunikowania się w pracy z rodzicami, a także ich prawidłowości i zakłóceń (K_W07)

U01 – student/ka potrafi udzielać osobom prezentującym efekty swojej pracy oraz rodzicom (dzieci od 0 do 15 lat) informacji zwrotnej do stymulowania ich do pracy nad własnym rozwojem K_U09

U02 - student/ka posiada kompetencje interpersonalne, w tym komunikowania się z rodzicami dzieci od 3 do 15 roku życia umożliwiające skuteczne współdziałanie (K_U13)

K01 - student/ka jest świadomy/a własnej postawy wobec fundamentalnych celów pracy wychowawczej podstaw różnych praktyk pedagogicznych w tych obszarach (K_K03)

K02 - student/ka charakteryzuje się wrażliwością etyczną, empatią, otwartością, refleksyjnością, postawą prospołeczną i poczuciem odpowiedzialności za własny rozwój zawodowy oraz rozwój rodziców i podejmowane działania pedagogiczne (K_K08)

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Część I. Diagnozowanie i rozwijanie własnych umiejętności interpersonalnych, Część III. Rozwijanie kompetencji wychowawczych, Wspieranie rodziców w wychowywaniu dzieci,

Bilans pracy studenta:

praca w kontakcie z prowadzącą zajęcia 48h=45h zajęć + 3h konsultacji

27h pracy własnej:

- zapoznanie się z literaturą,

- opracowanie zleconych zadań.

Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2023/24" (w trakcie)

Okres: 2024-02-26 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 30 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Blanka Poćwiardowska
Prowadzący grup: Blanka Poćwiardowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01 - student/ka posiada przydatną w codziennej pracy wiedzę pedagogiczną i psychologiczną, umożliwiającą rozumienie procesów rozwoju, socjalizacji, wychowania, potrafi ją krytycznie ocenić i twórczo z niej skorzystać w procesie udzielania pomocy rodzicom w wychowywaniu ich dziecka (K_W03)

W02 – student/ka posiada wiedzę na temat procesów komunikowania się w pracy z rodzicami, a także ich prawidłowości i zakłóceń (K_W07)

U01 – student/ka potrafi udzielać osobom prezentującym efekty swojej pracy oraz rodzicom (dzieci od 0 do 15 lat) informacji zwrotnej do stymulowania ich do pracy nad własnym rozwojem K_U09

U02 - student/ka posiada kompetencje interpersonalne, w tym komunikowania się z rodzicami dzieci od 3 do 15 roku życia umożliwiające skuteczne współdziałanie (K_U13)

K01 - student/ka jest świadomy/a własnej postawy wobec fundamentalnych celów pracy wychowawczej podstaw różnych praktyk pedagogicznych w tych obszarach (K_K03)

K02 - student/ka charakteryzuje się wrażliwością etyczną, empatią, otwartością, refleksyjnością, postawą prospołeczną i poczuciem odpowiedzialności za własny rozwój zawodowy oraz rozwój rodziców i podejmowane działania pedagogiczne (K_K08)

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Część I. Diagnozowanie i rozwijanie własnych umiejętności interpersonalnych, Część III. Rozwijanie kompetencji wychowawczych, Wspieranie rodziców w wychowywaniu dzieci,

Bilans pracy studenta:

praca w kontakcie z prowadzącą zajęcia 48h=45h zajęć + 3h konsultacji

27h pracy własnej:

- zapoznanie się z literaturą,

- opracowanie zleconych zadań.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)