Psychologia ogólna
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-PPW1PO-NJ |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Psychologia ogólna |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00 (zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | praktyczny |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć przygotowania pedagogicznego / kształcenia nauczycielskiego |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N WYK
|
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Nogaj | |
Prowadzący grup: | Anna Nogaj | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 zna i rozumie klasyczne i współczesne teorie rozwoju człowieka, uczenia się i nauczania a także potrafi je krytycznie oceniać i twórczo z nich korzystać z uwzględnieniem perspektywy biologicznej, behawioralnej, poznawczej i społeczno-kulturowej (K_W02) W02 zna i rozumie zagadnienie edukacji włączającej, a także sposoby realizacji zasady inkluzji zgodnie z różnymi psychologicznymi modelami wyjaśniającymi funkcjonowanie człowieka(K_W06) U01 potrafi obserwować sytuacje i zdarzenia pedagogiczne, analizować je z wykorzystaniem wiedzy pedagogiczno-psychologicznej oraz proponować rozwiązania problemów zgodnie z różnymi psychologicznymi modelami wyjaśniającymi funkcjonowanie człowieka (K_U01) K01 jest gotów do rozpoznawania specyfiki środowiska lokalnego i regionalnego oraz ich wpływu na funkcjonowanie dzieci lub uczniów, a także podejmowania współpracy na rzecz dobra dzieci lub uczniów i tych środowisk zgodnie z zasadami podejścia behawioralnego, poznawczego i społeczno-kulturowego (K_K06) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak wymagań wstępnych |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N WYK
|
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Nogaj | |
Prowadzący grup: | Anna Nogaj | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 zna i rozumie klasyczne i współczesne teorie rozwoju człowieka, uczenia się i nauczania a także potrafi je krytycznie oceniać i twórczo z nich korzystać z uwzględnieniem perspektywy biologicznej, behawioralnej, poznawczej i społeczno-kulturowej (K_W02) W02 zna i rozumie zagadnienie edukacji włączającej, a także sposoby realizacji zasady inkluzji zgodnie z różnymi psychologicznymi modelami wyjaśniającymi funkcjonowanie człowieka(K_W06) U01 potrafi obserwować sytuacje i zdarzenia pedagogiczne, analizować je z wykorzystaniem wiedzy pedagogiczno-psychologicznej oraz proponować rozwiązania problemów zgodnie z różnymi psychologicznymi modelami wyjaśniającymi funkcjonowanie człowieka (K_U01) K01 jest gotów do rozpoznawania specyfiki środowiska lokalnego i regionalnego oraz ich wpływu na funkcjonowanie dzieci lub uczniów, a także podejmowania współpracy na rzecz dobra dzieci lub uczniów i tych środowisk zgodnie z zasadami podejścia behawioralnego, poznawczego i społeczno-kulturowego (K_K06) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak wymagań wstępnych |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO WYK
|
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Nogaj | |
Prowadzący grup: | Anna Nogaj | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 zna i rozumie klasyczne i współczesne teorie rozwoju człowieka, uczenia się i nauczania a także potrafi je krytycznie oceniać i twórczo z nich korzystać z uwzględnieniem perspektywy biologicznej, behawioralnej, poznawczej i społeczno-kulturowej (K_W02) W02 zna i rozumie zagadnienie edukacji włączającej, a także sposoby realizacji zasady inkluzji zgodnie z różnymi psychologicznymi modelami wyjaśniającymi funkcjonowanie człowieka(K_W06) U01 potrafi obserwować sytuacje i zdarzenia pedagogiczne, analizować je z wykorzystaniem wiedzy pedagogiczno-psychologicznej oraz proponować rozwiązania problemów zgodnie z różnymi psychologicznymi modelami wyjaśniającymi funkcjonowanie człowieka (K_U01) K01 jest gotów do rozpoznawania specyfiki środowiska lokalnego i regionalnego oraz ich wpływu na funkcjonowanie dzieci lub uczniów, a także podejmowania współpracy na rzecz dobra dzieci lub uczniów i tych środowisk zgodnie z zasadami podejścia behawioralnego, poznawczego i społeczno-kulturowego (K_K06) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak wymagań wstępnych |
|
Bilans pracy studenta: | 3 ECTS = 75 godzin 15h wykładu 60h pracy własnej studenta, w tym: - samodzielna analiza literatury - praca nad materiałami źr dłowymi na potrzeby dyskusji - oglądanie film w edukacyjnych i webinar w z zakresu psychologii i neuropsychologii - przygotowanie do zaliczenia |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO WYK
|
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Nogaj | |
Prowadzący grup: | Anna Nogaj | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 zna i rozumie klasyczne i współczesne teorie rozwoju człowieka, uczenia się i nauczania a także potrafi je krytycznie oceniać i twórczo z nich korzystać z uwzględnieniem perspektywy biologicznej, behawioralnej, poznawczej i społeczno-kulturowej (K_W02) W02 zna i rozumie zagadnienie edukacji włączającej, a także sposoby realizacji zasady inkluzji zgodnie z różnymi psychologicznymi modelami wyjaśniającymi funkcjonowanie człowieka(K_W06) U01 potrafi obserwować sytuacje i zdarzenia pedagogiczne, analizować je z wykorzystaniem wiedzy pedagogiczno-psychologicznej oraz proponować rozwiązania problemów zgodnie z różnymi psychologicznymi modelami wyjaśniającymi funkcjonowanie człowieka (K_U01) K01 jest gotów do rozpoznawania specyfiki środowiska lokalnego i regionalnego oraz ich wpływu na funkcjonowanie dzieci lub uczniów, a także podejmowania współpracy na rzecz dobra dzieci lub uczniów i tych środowisk zgodnie z zasadami podejścia behawioralnego, poznawczego i społeczno-kulturowego (K_K06) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak wymagań wstępnych |
|
Bilans pracy studenta: | 3 ECTS = 75 godzin 15h wykładu 60h pracy własnej studenta, w tym: - samodzielna analiza literatury - praca nad materiałami źródłowymi na potrzeby dyskusji - oglądanie filmów edukacyjnych i webinar w z zakresu psychologii i neuropsychologii - przygotowanie do zaliczenia |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.