Podstawy pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-PPW1PPO-NJ |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Podstawy pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
1.00 (zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | praktyczny |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć przygotowania pedagogicznego / kształcenia nauczycielskiego |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO WYK
|
Typ zajęć: |
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Maria Deptuła | |
Prowadzący grup: | Maria Deptuła | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W-1 Wie jak zmieniało się myślenie o dziecku i dzieciństwie na przełomie XX i XXI wieku, w tym o przemocy wobec dzieci. [K_W03] W-2 Zna i rozumie przyczyny i skutki odrzucenia dzieci przez rówieśników oraz rolę nauczyciela w tym procesie. [K_W13] U-1 Zna sposoby rozbudzania zainteresowania dzieci przeżywany mi przez nie trudnymi uczuciami i wspierania ich w uczeniu się zdrowych sposobów radzenia sobie z nimi. [K_U06] U-2 Zna sposoby wspierania rozwoju społeczno-emocjonalnego dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym w odpowiedzi na ich spontaniczne zachowania w relacjach społecznych. [K_U09] K-1 Zna sposoby komunikowania się sprzyjające budowaniu zaufania w relacjach nauczyciel-dziecko, nauczyciel-rodzic.[K_K03] |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO WYK
|
Typ zajęć: |
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Izabela Plieth-Kalinowska | |
Prowadzący grup: | Izabela Plieth-Kalinowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W-1 Wie jak zmieniało się myślenie o dziecku i dzieciństwie na przełomie XX i XXI wieku, w tym o przemocy wobec dzieci. [K_W03] W-2 Zna i rozumie przyczyny i skutki odrzucenia dzieci przez rówieśników oraz rolę nauczyciela w tym procesie. [K_W13] U-1 Zna sposoby rozbudzania zainteresowania dzieci przeżywany mi przez nie trudnymi uczuciami i wspierania ich w uczeniu się zdrowych sposobów radzenia sobie z nimi. [K_U06] U-2 Zna sposoby wspierania rozwoju społeczno-emocjonalnego dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym w odpowiedzi na ich spontaniczne zachowania w relacjach społecznych. [K_U09] K-1 Zna sposoby komunikowania się sprzyjające budowaniu zaufania w relacjach nauczyciel-dziecko, nauczyciel-rodzic.[K_K03] |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO WYK
|
Typ zajęć: |
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Maria Sobieszczyk | |
Prowadzący grup: | Maria Sobieszczyk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W-1 Wie jak zmieniało się myślenie o dziecku i dzieciństwie na przełomie XX i XXI wieku, w tym o przemocy wobec dzieci. [K_W03] W-2 Zna i rozumie przyczyny i skutki odrzucenia dzieci przez rówieśników oraz rolę nauczyciela w tym procesie. [K_W13] U-1 Zna sposoby rozbudzania zainteresowania dzieci przeżywany mi przez nie trudnymi uczuciami i wspierania ich w uczeniu się zdrowych sposobów radzenia sobie z nimi. [K_U06] U-2 Zna sposoby wspierania rozwoju społeczno-emocjonalnego dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym w odpowiedzi na ich spontaniczne zachowania w relacjach społecznych. [K_U09] K-1 Zna sposoby komunikowania się sprzyjające budowaniu zaufania w relacjach nauczyciel-dziecko, nauczyciel-rodzic.[K_K03] |
|
Bilans pracy studenta: | 15 h wykładów + 10 godzin samodzielnej pracy studenta . Praca własna studenta obejmuje: przygotowanie do zajęć, samodzielne studiowanie literatury, analiza źródeł, opracowanie wybranych zagadnień do zaliczenia , wysłuchanie podcastów wskazanych przez prowadzącego |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO WYK
|
Typ zajęć: |
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Maria Sobieszczyk | |
Prowadzący grup: | Maria Sobieszczyk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W-1 Wie jak zmieniało się myślenie o dziecku i dzieciństwie na przełomie XX i XXI wieku, w tym o przemocy wobec dzieci. [K_W03] W-2 Zna i rozumie przyczyny i skutki odrzucenia dzieci przez rówieśników oraz rolę nauczyciela w tym procesie. [K_W13] U-1 Zna sposoby rozbudzania zainteresowania dzieci przeżywany mi przez nie trudnymi uczuciami i wspierania ich w uczeniu się zdrowych sposobów radzenia sobie z nimi. [K_U06] U-2 Zna sposoby wspierania rozwoju społeczno-emocjonalnego dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym w odpowiedzi na ich spontaniczne zachowania w relacjach społecznych. [K_U09] K-1 Zna sposoby komunikowania się sprzyjające budowaniu zaufania w relacjach nauczyciel-dziecko, nauczyciel-rodzic.[K_K03] |
|
Bilans pracy studenta: | 15 h wykładów + 10 godzin samodzielnej pracy studenta . Praca własna studenta obejmuje: przygotowanie do zajęć, samodzielne studiowanie literatury, analiza źródeł, opracowanie wybranych zagadnień do zaliczenia , wysłuchanie podcastów wskazanych przez prowadzącego, przygotowanie do kolokwium zaliczeniowego |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.