Terapie w resocjalizacji - socjoterapia
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-PR24TAR-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Terapie w resocjalizacji - socjoterapia |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | praktyczny |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć do wyboru |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2020-02-24 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO LAB
LAB
|
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Wioletta Junik | |
Prowadzący grup: | Wioletta Junik | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 – student ma wiedzę o przyczynach i mechanizmach zaburzeń w zachowaniu dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych, zwłaszcza będących konsekwencją ograniczonych zdolności/możliwości rodzica do nawiązania prawidłowej relacji z członkami rodziny. Rozumie wyzwania, jakie stoją w związku z tymi doświadczeniami dzieci i młodzieży przed wychowawcą - K_W22 W02 - student posiada podstawową wiedzę o zastosowaniu Modelu tworzenia sytuacji socjoterapeutycznych J. Strzemiecznego i współautorów (koncepcji socjoterapii) w pracy socjoterapeutycznej z dziećmi i młodzieżą ze środowisk dysfunkcjonalnych realizowanej na terenie placówek oświatowych i opiekuńczo-wychowawczych, oraz rozumie warunki prowadzenia działań socjoterapeutycznych według tego modelu - K_W23 U01 – Student potrafi właściwie zaprojektować diagnozę indywidualnego przypadku stosując Model tworzenia sytuacji socjoterapeutycznych oraz w oparciu o rezultaty tej diagnozy zaprojektować indywidualny plan korekcyjny dla wychowanka i włączyć go do planu pracy z grupą socjoterapeutyczną K_U04. U02 – student potrafi zaprojektować i zrealizować ćwiczenia dla grupy socjoterapeutycznej z uwzględnieniem prawidłowości rozwoju grupy dziecięcej i młodzieżowej - K_U23. K01 Student przygotowuje diagnozę indywidualnego przypadku i plan pomocy wychowankowi z uwzględnieniem standardów etycznych obowiązujących w pomocy psychologicznej- K_K13 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.