Terapia behawioralno - kognitywistyczna
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-PS-K5TBK-NJ |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Terapia behawioralno - kognitywistyczna |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć do wyboru |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Izabela Grzankowska | |
Prowadzący grup: | Izabela Grzankowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | 1. W01 Student ma wiedzę na temat zdrowia psychicznego i jego zaburzeń, ich rozpoznawania oraz interwencji psychoterapeutycznej i profilaktyki (K_W05) 2. W02 Student posiada wiedzę teoretyczną właściwą dla założeń terapii behawioralno-kognitywnej w zakresie rozpoznawania problemu, oddziaływań terapeutycznych i prewencji oraz zna problemy i zadania związane z prowadzeniem psychoterapii w nurcie behawioralno-kognitywnym (K_W11). 3. U01 Student potrafi stosować założenia terapii behawioralno-kognitywnej w analizie i wyjaśnianiu oraz rozwiązywaniu problemów klinicznych właściwych dla terapii behawioralno-kognitywnej (K_U05). 4. U02 Student potrafi rozpoznawać zjawiska psychopatologiczne, przeprowadzić postępowanie diagnostyczne oraz tworzyć plan terapii kognitywno-behawioralnej dla osób z różnych grup ryzyka i zaburzeń psychicznych (K_U08) 5. K01 Student jest otwarty na potrzeby osób w złej sytuacji życiowej czy należących do różnych grup ryzyka zaburzeń, osób i grup społecznych przejawiających różnego rodzaju odmienność i dyskryminowanych oraz wykazuje gotowość do wspomagania jednostek na drodze terapii kognitywno-behawioralnej (K_K03). 6. K02 Student jest aktywny w poszukiwaniu nowej wiedzy i niestandardowych rozwiązań, wychodzących poza tradycyjnie przyjmowane w nurcie terapii kognitywno-behawioralnej(K_K06) 7. K03 rozpoznaje potencjalne zagrożenia dla zdrowia psychicznego i somatycznego oraz propaguje zasady dbałości o zdrowie psych.i fizyczne (K_K08) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Zaliczony wykład z Terapii behawioralno - kognitywnej na IV roku. |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO LAB
|
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Izabela Grzankowska | |
Prowadzący grup: | Anna Kornetowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | 1. W01 Student ma wiedzę na temat zdrowia psychicznego i jego zaburzeń, ich rozpoznawania oraz interwencji psychoterapeutycznej i profilaktyki (K_W05) 2. W02 Student posiada wiedzę teoretyczną właściwą dla założeń terapii behawioralno-kognitywnej w zakresie rozpoznawania problemu, oddziaływań terapeutycznych i prewencji oraz zna problemy i zadania związane z prowadzeniem psychoterapii w nurcie behawioralno-kognitywnym (K_W11). 3. U01 Student potrafi stosować założenia terapii behawioralno-kognitywnej w analizie i wyjaśnianiu oraz rozwiązywaniu problemów klinicznych właściwych dla terapii behawioralno-kognitywnej (K_U05). 4. U02 Student potrafi rozpoznawać zjawiska psychopatologiczne, przeprowadzić postępowanie diagnostyczne oraz tworzyć plan terapii kognitywno-behawioralnej dla osób z różnych grup ryzyka i zaburzeń psychicznych (K_U08) 5. K01 Student jest otwarty na potrzeby osób w złej sytuacji życiowej czy należących do różnych grup ryzyka zaburzeń, osób i grup społecznych przejawiających różnego rodzaju odmienność i dyskryminowanych oraz wykazuje gotowość do wspomagania jednostek na drodze terapii kognitywno-behawioralnej (K_K03). 6. K02 Student jest aktywny w poszukiwaniu nowej wiedzy i niestandardowych rozwiązań, wychodzących poza tradycyjnie przyjmowane w nurcie terapii kognitywno-behawioralnej(K_K06) 7. K03 rozpoznaje potencjalne zagrożenia dla zdrowia psychicznego i somatycznego oraz propaguje zasady dbałości o zdrowie psych.i fizyczne (K_K08) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Zaliczony wykład z Terapii behawioralno - kognitywnej na IV roku. |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N LAB
|
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Kornetowska | |
Prowadzący grup: | Anna Kornetowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | 1. W01 Student ma wiedzę na temat zdrowia psychicznego i jego zaburzeń, ich rozpoznawania oraz interwencji psychoterapeutycznej i profilaktyki (K_W05) 2. W02 Student posiada wiedzę teoretyczną właściwą dla założeń terapii behawioralno-kognitywnej w zakresie rozpoznawania problemu, oddziaływań terapeutycznych i prewencji oraz zna problemy i zadania związane z prowadzeniem psychoterapii w nurcie behawioralno-kognitywnym (K_W11). 3. U01 Student potrafi stosować założenia terapii behawioralno-kognitywnej w analizie i wyjaśnianiu oraz rozwiązywaniu problemów klinicznych właściwych dla terapii behawioralno-kognitywnej (K_U05). 4. U02 Student potrafi rozpoznawać zjawiska psychopatologiczne, przeprowadzić postępowanie diagnostyczne oraz tworzyć plan terapii kognitywno-behawioralnej dla osób z różnych grup ryzyka i zaburzeń psychicznych (K_U08) 5. K01 Student jest otwarty na potrzeby osób w złej sytuacji życiowej czy należących do różnych grup ryzyka zaburzeń, osób i grup społecznych przejawiających różnego rodzaju odmienność i dyskryminowanych oraz wykazuje gotowość do wspomagania jednostek na drodze terapii kognitywno-behawioralnej (K_K03). 6. K02 Student jest aktywny w poszukiwaniu nowej wiedzy i niestandardowych rozwiązań, wychodzących poza tradycyjnie przyjmowane w nurcie terapii kognitywno-behawioralnej(K_K06) 7. K03 rozpoznaje potencjalne zagrożenia dla zdrowia psychicznego i somatycznego oraz propaguje zasady dbałości o zdrowie psych.i fizyczne (K_K08) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Zaliczony wykład z Terapii behawioralno - kognitywnej na IV roku. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.