Neuropsychologia
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-PS4NP-NJ |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Neuropsychologia |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: |
4 rok, psychologia [NJ] 4 rok, psychologia [NJ] 4 rok, psychologia [NJ] 4 rok, psychologia [NJ] |
Punkty ECTS i inne: |
5.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 10 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Rasmus | |
Prowadzący grup: | Klaudia Knorps, Anna Rasmus | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W 01 Student oriętnuje się w kierunkach badań oraz najnowszych koncepcjach neuropsychologicznych, zna mechanizmy neurologiczne i fizjologiczne leżące u podstaw zaburzeń funkcji poznawczych. (K_W02) W 02 potrafi zdefiniować i omówić obszary funkcji poznawczych (K_W06) W 03 potrafi omówić proces i implikacje diagnozy neuropsychologicznej (K_W13) U 01 potrafi szukać i interpretować wyniki badań neuropsychologicznych (K_U01) U 02 Potrafi wyjaśnić na poziomie teoretycznym podstawowe problemy neuropsychologiczne (K_U05) U 03 potrafi interpretować i zrozumiale przekazywać wyniki analiz neuropsychologicznych (K_U10) K 01 student przedstawia etyczną postawę w procesie diagnostycznym w obszarze neuropsychologii (K_K02) K 02 student umie pracować w interdyscyplinarnej grupie, integruje wiedzę z różnych dziedzin neuronauki, potrafi uwzględnić i przedstawić wiedzę neuropsychologiczną w dyskusji oraz praktyce klinicznej, jest otwarty na współpracę z innymi specjalistami w rozwiązaywaniu problemów wynikających z dysfunkcji poznawczych (K_K05) |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N WYK
KON
KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 10 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Rasmus | |
Prowadzący grup: | Anna Rasmus | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W 01 Student oriętnuje się w kierunkach badań oraz najnowszych koncepcjach neuropsychologicznych, zna mechanizmy neurologiczne i fizjologiczne leżące u podstaw zaburzeń funkcji poznawczych. (K_W02) W 02 potrafi zdefiniować i omówić obszary funkcji poznawczych (K_W06) W 03 potrafi omówić proces i implikacje diagnozy neuropsychologicznej (K_W13) U 01 potrafi szukać i interpretować wyniki badań neuropsychologicznych (K_U01) U 02 Potrafi wyjaśnić na poziomie teoretycznym podstawowe problemy neuropsychologiczne (K_U05) U 03 potrafi interpretować i zrozumiale przekazywać wyniki analiz neuropsychologicznych (K_U10) K 01 student przedstawia etyczną postawę w procesie diagnostycznym w obszarze neuropsychologii (K_K02) K 02 student umie pracować w interdyscyplinarnej grupie, integruje wiedzę z różnych dziedzin neuronauki, potrafi uwzględnić i przedstawić wiedzę neuropsychologiczną w dyskusji oraz praktyce klinicznej, jest otwarty na współpracę z innymi specjalistami w rozwiązaywaniu problemów wynikających z dysfunkcji poznawczych (K_K05) |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N KON
KON
WYK
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 10 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Monika Wiłkość-Dębczyńska | |
Prowadzący grup: | Klaudia Knorps, Daria Kukuła, Monika Wiłkość-Dębczyńska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W 01 Student orientuje się w kierunkach badań oraz najnowszych koncepcjach neuropsychologicznych, zna mechanizmy neurologiczne i fizjologiczne leżące u podstaw zaburzeń funkcji poznawczych. (K_W02) W 02 potrafi zdefiniować i omówić obszary funkcji poznawczych (K_W06) W 03 potrafi omówić proces i implikacje diagnozy neuropsychologicznej (K_W13) U 01 potrafi szukać i interpretować wyniki badań neuropsychologicznych (K_U01) U 02 Potrafi wyjaśnić na poziomie teoretycznym podstawowe problemy neuropsychologiczne (K_U05) U 03 potrafi interpretować i zrozumiale przekazywać wyniki analiz neuropsychologicznych (K_U10) K 01 student przedstawia etyczną postawę w procesie diagnostycznym w obszarze neuropsychologii (K_K02) K 02 student umie pracować w interdyscyplinarnej grupie, integruje wiedzę z różnych dziedzin neuronauki, potrafi uwzględnić i przedstawić wiedzę neuropsychologiczną w dyskusji oraz praktyce klinicznej, jest otwarty na współpracę z innymi specjalistami w rozwiązywaniu problemów wynikających z dysfunkcji poznawczych (K_K05) |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO KON
KON
WYK
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 10 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Rasmus | |
Prowadzący grup: | Klaudia Knorps, Daria Kukuła, Anna Rasmus | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W 01 Student orientuje się w kierunkach badań oraz najnowszych koncepcjach neuropsychologicznych, zna mechanizmy neurologiczne i fizjologiczne leżące u podstaw zaburzeń funkcji poznawczych. (K_W02) W 02 potrafi zdefiniować i omówić obszary funkcji poznawczych (K_W06) W 03 potrafi omówić proces i implikacje diagnozy neuropsychologicznej (K_W13) U 01 potrafi szukać i interpretować wyniki badań neuropsychologicznych (K_U01) U 02 Potrafi wyjaśnić na poziomie teoretycznym podstawowe problemy neuropsychologiczne (K_U05) U 03 potrafi interpretować i zrozumiale przekazywać wyniki analiz neuropsychologicznych (K_U10) K 01 student przedstawia etyczną postawę w procesie diagnostycznym w obszarze neuropsychologii (K_K02) K 02 student umie pracować w interdyscyplinarnej grupie, integruje wiedzę z różnych dziedzin neuronauki, potrafi uwzględnić i przedstawić wiedzę neuropsychologiczną w dyskusji oraz praktyce klinicznej, jest otwarty na współpracę z innymi specjalistami w rozwiązywaniu problemów wynikających z dysfunkcji poznawczych (K_K05) |
|
Bilans pracy studenta: | -przygotowanie do zajęć -lektury/samodzielne studiowanie literatury/analiza źródła -przygotowanie prezentacji, przygotowanie raportu -przygotowanie do egzaminu, przygotowanie do kolokwium -wykonywanie zadań z kart pracy -analiza przypadku |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO KON
KON
N WYK
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 10 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Rasmus | |
Prowadzący grup: | Daria Kukuła, Anna Rasmus, Łukasz Rzepiński | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W 01 Student orientuje się w kierunkach badań oraz najnowszych koncepcjach neuropsychologicznych, zna mechanizmy neurologiczne i fizjologiczne leżące u podstaw zaburzeń funkcji poznawczych. (K_W02) W 02 potrafi zdefiniować i omówić obszary funkcji poznawczych (K_W06) W 03 potrafi omówić proces i implikacje diagnozy neuropsychologicznej (K_W13) U 01 potrafi szukać i interpretować wyniki badań neuropsychologicznych (K_U01) U 02 Potrafi wyjaśnić na poziomie teoretycznym podstawowe problemy neuropsychologiczne (K_U05) U 03 potrafi interpretować i zrozumiale przekazywać wyniki analiz neuropsychologicznych (K_U10) K 01 student przedstawia etyczną postawę w procesie diagnostycznym w obszarze neuropsychologii (K_K02) K 02 student umie pracować w interdyscyplinarnej grupie, integruje wiedzę z różnych dziedzin neuronauki, potrafi uwzględnić i przedstawić wiedzę neuropsychologiczną w dyskusji oraz praktyce klinicznej, jest otwarty na współpracę z innymi specjalistami w rozwiązywaniu problemów wynikających z dysfunkcji poznawczych (K_K05) |
|
Bilans pracy studenta: | -przygotowanie do zajęć -lektury/samodzielne studiowanie literatury/analiza źródła -przygotowanie prezentacji, przygotowanie raportu -przygotowanie do egzaminu, przygotowanie do kolokwium -wykonywanie zadań z kart pracy -analiza przypadku |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N KON
KON
KON
WYK
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 10 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Rasmus | |
Prowadzący grup: | Daria Kukuła, Anna Rasmus, Łukasz Rzepiński | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W 01 Student orientuje się w kierunkach badań oraz najnowszych koncepcjach neuropsychologicznych, zna mechanizmy neurologiczne i fizjologiczne leżące u podstaw zaburzeń funkcji poznawczych. (K_W02) W 02 potrafi zdefiniować i omówić obszary funkcji poznawczych (K_W06) W 03 potrafi omówić proces i implikacje diagnozy neuropsychologicznej (K_W13) U 01 potrafi szukać i interpretować wyniki badań neuropsychologicznych (K_U01) U 02 Potrafi wyjaśnić na poziomie teoretycznym podstawowe problemy neuropsychologiczne (K_U05) U 03 potrafi interpretować i zrozumiale przekazywać wyniki analiz neuropsychologicznych (K_U10) K 01 student przedstawia etyczną postawę w procesie diagnostycznym w obszarze neuropsychologii (K_K02) K 02 student umie pracować w interdyscyplinarnej grupie, integruje wiedzę z różnych dziedzin neuronauki, potrafi uwzględnić i przedstawić wiedzę neuropsychologiczną w dyskusji oraz praktyce klinicznej, jest otwarty na współpracę z innymi specjalistami w rozwiązywaniu problemów wynikających z dysfunkcji poznawczych (K_K05) |
|
Bilans pracy studenta: | -przygotowanie do zajęć -lektury/samodzielne studiowanie literatury/analiza źródła -przygotowanie prezentacji, przygotowanie raportu -przygotowanie do egzaminu, przygotowanie do kolokwium -wykonywanie zadań z kart pracy -analiza przypadku |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.