Wykład monograficzny - Psychologia w szkole
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-PS50WMPS-SJ |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Wykład monograficzny - Psychologia w szkole |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: |
5 rok, 10 sem., psychologia [SJ] 5 rok, 10 sem., psychologia [SJ] 5 rok, 10 sem., psychologia [SJ] 5 rok, 10 sem., psychologia [SJ] |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WYK
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Nogaj | |
Prowadzący grup: | Anna Nogaj | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W 01 ma uprządkowaną wiedzę o psychologicznych koncepcjach człowieka z perspektywy psychologii w edukacji, rozumie źródła oraz miejsce psychologii szkolnej w systemie innych nauk (K_W01) W 02 ma wiedzę na temat właściwości i funkcjonowania procesów poznawczych oraz emocjonalno-motywacyjnych w kontekście funkcjonowania uczniów w szkole(K_W06) U 01 potrafi stosować wiedzę teoretyczną w analizie i wyjaśnianiu zjawisk związanych z oddziaływaniem różnych sytuacji szkolnych na życie uczniów (K_U05) K 01 poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę i umiejętności, także te z zakresu psychologii szkolnej, psychologii kształenia, zna swoje ograniczenia oraz rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia w tym obszarze (K_K01) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Psychologia ogólna Psychologia rozwojowa |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WYK
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Nogaj | |
Prowadzący grup: | Anna Nogaj | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W 01 ma uprządkowaną wiedzę o psychologicznych koncepcjach człowieka z perspektywy psychologii w edukacji, rozumie źródła oraz miejsce psychologii szkolnej w systemie innych nauk (K_W01) W 02 ma wiedzę na temat właściwości i funkcjonowania procesów poznawczych oraz emocjonalno-motywacyjnych w kontekście funkcjonowania uczniów w szkole(K_W06) U 01 potrafi stosować wiedzę teoretyczną w analizie i wyjaśnianiu zjawisk związanych z oddziaływaniem różnych sytuacji szkolnych na życie uczniów (K_U05) K 01 poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę i umiejętności, także te z zakresu psychologii szkolnej, psychologii kształenia, zna swoje ograniczenia oraz rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia w tym obszarze (K_K01) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Psychologia ogólna Psychologia rozwojowa |
|
Bilans pracy studenta: | 2 ECTS = 50 godzin 30h wykładu 20h pracy własnej studenta, w tym: - samodzielna analiza literatury - przygotowanie do zaliczenia |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Alicja Malina, Anna Nogaj | |
Prowadzący grup: | Anna Nogaj | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W 01 ma uprządkowaną wiedzę o psychologicznych koncepcjach człowieka z perspektywy psychologii w edukacji, rozumie źródła oraz miejsce psychologii szkolnej w systemie innych nauk (K_W01) W 02 ma wiedzę na temat właściwości i funkcjonowania procesów poznawczych oraz emocjonalno-motywacyjnych w kontekście funkcjonowania uczniów w szkole(K_W06) U 01 potrafi stosować wiedzę teoretyczną w analizie i wyjaśnianiu zjawisk związanych z oddziaływaniem różnych sytuacji szkolnych na życie uczniów (K_U05) K 01 poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę i umiejętności, także te z zakresu psychologii szkolnej, psychologii kształenia, zna swoje ograniczenia oraz rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia w tym obszarze (K_K01) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Psychologia ogólna Psychologia rozwojowa |
|
Bilans pracy studenta: | 2 ECTS = 50 godzin 30h wykładu 20h pracy własnej studenta, w tym: - samodzielna analiza literatury - przygotowanie do zaliczenia |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-26 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR WYK
CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Nogaj | |
Prowadzący grup: | Anna Nogaj | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W 01 ma uprządkowaną wiedzę o psychologicznych koncepcjach człowieka z perspektywy psychologii w edukacji, rozumie źródła oraz miejsce psychologii szkolnej w systemie innych nauk (K_W01) W 02 ma wiedzę na temat właściwości i funkcjonowania procesów poznawczych oraz emocjonalno-motywacyjnych w kontekście funkcjonowania uczniów w szkole(K_W06) U 01 potrafi stosować wiedzę teoretyczną w analizie i wyjaśnianiu zjawisk związanych z oddziaływaniem różnych sytuacji szkolnych na życie uczniów (K_U05) K 01 poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę i umiejętności, także te z zakresu psychologii szkolnej, psychologii kształenia, zna swoje ograniczenia oraz rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia w tym obszarze (K_K01) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Psychologia ogólna Psychologia rozwojowa |
|
Bilans pracy studenta: | 2 ECTS = 50 godzin 30h wykładu 20h pracy własnej studenta, w tym: - samodzielna analiza literatury - przygotowanie do zaliczenia |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.