Diagnozowanie zmian w rozwoju muzycznym
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-PW-I35DZ-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Diagnozowanie zmian w rozwoju muzycznym |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć do wyboru |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-10 |
Przejdź do planu
PN KON
WYK
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Monika Lewicka | |
Prowadzący grup: | Monika Lewicka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | K-W08 K-W09 K-W14 K-U11 K-U13 K-U14 K-KU4 |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | brak |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN KON
WYK
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewa Zwolińska | |
Prowadzący grup: | Ewa Zwolińska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W zakresie wiedzy student: W01 - Opisuje za pomocą odpowiedniej terminologii rozwój muzyczny człowieka. Charakteryzuje procedury związane z rozwojem audiacji wstępnej i właściwej (K_W01; K_W06). W02 - Rozpoznaje etapy rozwoju muzycznego ucznia i wskazuje rodzaje kompensacyjnych oddziaływań dydaktycznych (K_W03; K_W08). W03 - Zna podstawowe założenia teorii uczenia się muzyki E.E. Gordona (K_W01; K_W06). W zakresie umiejętności student: U01 - Planuje i realizuje działania dydaktyczne w różnych grupach wiekowych (K_U04; K_U22). U02 - Kieruje pracą zespołu klasowego, posługuje się narzędziami monitorowania i kontroli przebiegu procesu uczenia się muzyki (K_U04). W zakresie kompetencji społecznych student: K-W01 - Rozumie specyfikę i odmienność podejścia dydaktycznego opartego na teorii uczenia się muzyki w porównaniu z innymi koncepcjami rozwijania aktywności muzycznej (K_01). K)2 - Wykazuje otwartość i chęć aktywnego uczestnictwa w projektach artystycznych, docenia znaczenie edukacji muzycznej, uznając konieczność sekwencyjnego i systematycznego oddziaływania od wczesnego dzieciństwa (K_02). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Cele przedmiotu: C1 – Sformułowanie systematycznej i wykonalnej strategii uczenia się muzyki poprzez audiację, konkurencyjnej wobec obowiązujących praktyk edukacyjnych; C2 - Praktyczne działania pedagogiczne odnoszące się do analitycznych aspektów tworzenia strategii uczenia się muzyki poprzez audiację. Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji społecznych określają, że student: 1. Posiada wiedzę o: a) różnych formach aktywności muzycznej człowieka rozwijanej w procesie uczenia się muzyki poprzez audiację; b) sposobach rozwijania kreatywności i innowacyjności w edukacji muzycznej. 2. Posiada umiejętności: a) praktycznego wykorzystania wiedzy teoretycznej z teorii uczenia się muzyki do sformułowania strategii rozwoju audiacji; b) łączenia teorii z praktyką w edukacji muzycznej. 3. Posiada kompetencje do: a) formułowania modelu biznesowego kształcenia muzycznego; b) realizowania stworzonej strategii rozwoju audiacji i jej odnawiania. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.