Projektowanie edukacyjne w przedszkolu
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-PW-P23PE-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Projektowanie edukacyjne w przedszkolu |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć do wyboru |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-10 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR WYK
KON
KON
CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Tatiana Grabowska | |
Prowadzący grup: | Tatiana Grabowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01: posiada wiedzę na temat metodyki wykonywania zadań (norm, procedur i dobrych praktyk) stosowanych w działalności pedagogicznej w wychowaniu przedszkolnym i wczesnoszkolnym (K_W12) U01:potrafi dobierać i wykorzystywać dostępne materiały, środki i metody pracy w celu projektowania i efektywnego realizowania działań pedagogicznych (dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych) oraz wykorzystywać nowoczesne technologie do pracy dydaktycznej (K_U08) U02: potrafi analizować własne działania pedagogiczne (dydaktyczne, wychowawcze ) wskazywać obszary wymagające modyfikacji, potrafi eksperymentować i projektować działania innowacyjne (K_U14) K01: odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy, projektuje i wykonuje działania pedagogiczne (dydaktyczne) (K_K08) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Pedagogika przedszkolna, umiejętność twórczego rozwiązywania problemów, poszukiwania innowacyjnych rozwiązań. Przedmiot ma charakter wprowadzający. Studenci zdobędą wiedzę i umiejętności niezbędne projektowania innowacyjnych rozwiązań pracy z dziećmi oraz do konstruowania własnego rozwoju zawodowego jako przyszli nauczyciele wychowania przedszkolnego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ WYK
KON
KON
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Tatiana Grabowska | |
Prowadzący grup: | Tatiana Grabowska, Agnieszka Wierzchosławska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01: posiada wiedzę na temat metodyki wykonywania zadań (norm, procedur i dobrych praktyk) stosowanych w działalności pedagogicznej w wychowaniu przedszkolnym i wczesnoszkolnym (K_W12) U01:potrafi dobierać i wykorzystywać dostępne materiały, środki i metody pracy w celu projektowania i efektywnego realizowania działań pedagogicznych (dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych) oraz wykorzystywać nowoczesne technologie do pracy dydaktycznej (K_U08) U02: potrafi analizować własne działania pedagogiczne (dydaktyczne, wychowawcze ) wskazywać obszary wymagające modyfikacji, potrafi eksperymentować i projektować działania innowacyjne (K_U14) K01: odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy, projektuje i wykonuje działania pedagogiczne (dydaktyczne) (K_K08) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Pedagogika przedszkolna, umiejętność twórczego rozwiązywania problemów, poszukiwania innowacyjnych rozwiązań. Przedmiot ma charakter wprowadzający. Studenci zdobędą wiedzę i umiejętności niezbędne projektowania innowacyjnych rozwiązań pracy z dziećmi oraz do konstruowania własnego rozwoju zawodowego jako przyszli nauczyciele wychowania przedszkolnego. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.