Metodyka edukacji plastycznej w przedszkolu
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-PW-P35MPP-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Metodyka edukacji plastycznej w przedszkolu |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć do wyboru |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-10 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ KON
WYK
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Renata Uzarska-Bielawska | |
Prowadzący grup: | Renata Uzarska-Bielawska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 – posiada wiedzę z zakresu dydaktyki i szczegółowej metodyki działalności pedagogicznej, popartą doświadczeniem w jej praktycznym wykorzystywaniu (K_W02); U01 – posiada podstawowe zintegrowane umiejętności w zakresie: 4) potrafi wykorzystywać swoją intuicję, emocjonalność i wyobraźnię w obszarze ekspresji artystycznej (K_U21); U02 - posiada umiejętność tworzenia swobodnej ekspresji werbalnej (wypowiedzi ustnej i pisemnej) i niewerbalnej, ruchowej, plastycznej, muzycznej oraz interpretacji (K _25);_ K01 - dostrzega istotę i znaczenie współdziałania i współpracy oraz przyjmowania wielorakich ról, jest gotowy do podejmowania indywidualnych i zespołowych działań na rzecz podnoszenia jakości pracy szkoły i przedszkola (K_K09); |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | -student ma ogólną wiedzę dotyczącą nomenklatury formy plastycznej -posiada podstawowe umiejętności rysunkowe i malarskie oraz kompozycyjne -jest sprawny manualnie i wzrokowo -orientuje się w zakresie podstawowych technik plastycznych -posiada podstawową wiedzę dotyczącą znaczenia działalności plastycznej dziecka dla jego ogólnego rozwoju |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
KON
KON
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Justyna Kosz-Szumska | |
Prowadzący grup: | Justyna Kosz-Szumska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01: Student posiada wiedzę z zakresu dydaktyki i szczegółowej metodyki działalności pedagogicznej, popartą doświadczeniem w jej praktycznym wykorzystywaniu (K_W02). U01: Student posiada podstawowe zintegrowane umiejętności w zakresie: 4) potrafi wykorzystywać swoją intuicję, emocjonalność i wyobraźnię w obszarze ekspresji artystycznej (K_U21) U02: Student posiada umiejętność tworzenia swobodnej ekspresji werbalnej (wypowiedzi ustnej i pisemnej) i niewerbalnej, ruchowej, plastycznej, muzycznej oraz interpretacji (K_U25) K01: Student dostrzega istotę i znaczenie współdziałania i współpracy oraz przyjmowania wielorakich ról, jest gotowy do podejmowania indywidualnych i zespołowych działań na rzecz podnoszenia jakości pracy szkoły i przedszkola (K_K09). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Psychologia rozwojowa. Pedagogika przedszkolna. Student posiada podstawowe umiejętności rysunkowe oraz malarskie, jest sprawny manualnie. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-14 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
KON
KON
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Justyna Kosz-Szumska | |
Prowadzący grup: | Justyna Kosz-Szumska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01: Student posiada wiedzę z zakresu dydaktyki i szczegółowej metodyki działalności pedagogicznej, popartą doświadczeniem w jej praktycznym wykorzystywaniu (K_W02). U01: Student posiada podstawowe zintegrowane umiejętności w zakresie: 4) potrafi wykorzystywać swoją intuicję, emocjonalność i wyobraźnię w obszarze ekspresji artystycznej (K_U21) U02: Student posiada umiejętność tworzenia swobodnej ekspresji werbalnej (wypowiedzi ustnej i pisemnej) i niewerbalnej, ruchowej, plastycznej, muzycznej oraz interpretacji (K_U25) K01: Student dostrzega istotę i znaczenie współdziałania i współpracy oraz przyjmowania wielorakich ról, jest gotowy do podejmowania indywidualnych i zespołowych działań na rzecz podnoszenia jakości pracy szkoły i przedszkola (K_K09). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Psychologia rozwojowa. Pedagogika przedszkolna. Student posiada podstawowe umiejętności rysunkowe oraz malarskie, jest sprawny manualnie. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.