Metodyka edukacji przyrodniczej i ekologicznej w przedszkolu
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-PW2MPR-NP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Metodyka edukacji przyrodniczej i ekologicznej w przedszkolu |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć do wyboru |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N WYK
WYK
KON
WYK
KON
WYK
KON
WYK
KON
KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 10 godzin
Wykład, 20 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Tatiana Grabowska | |
Prowadzący grup: | Tatiana Grabowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W 01: posiada wiedzę na temat metodyki przyrody wykonywania zadań (norm, procedur i dobrych praktyk) stosowanych w działalności pedagogicznej w wychowaniu przedszkolnym i wczesnoszkolnym (K_W12) W02: posiada podstawową, zintegrowaną, wiedzę merytoryczną z zakresu: przyrody (K_W18) U01: potrafi posługiwać się wiedzą teoretyczną z zakresu metodyki przyrody i ekologii w celu diagnozowania, analizowania i prognozowania sytuacji pedagogicznych oraz dobierania strategii realizowania działań praktycznych w przedszkolu (K_U03) U02: posiada podstawowe zintegrowane umiejętności w zakresie ilustracji zjawisk przyrody za pomocą doświadczeń (K_U21) K01: dostrzega istotę i znaczenie współdziałania i współpracy oraz przyjmowania wielorakich ról, jest gotowy do podejmowania indywidualnych i zespołowych działań na rzecz podnoszenia jakości pracy przedszkola (K_K09) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Teoria i metodyka wychowania przedszkolnego. Przedmiot ma charakter wprowadzający. Studenci zdobędą wiedzę i umiejętności niezbędne do zrozumienia społeczno-kulturowego kontekstu kształcenia, wychowania czy pracy opiekuńczej oraz do konstruowania własnego rozwoju zawodowego jako przyszli nauczyciele wychowania przedszkolnego. |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N WYK
KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 10 godzin
Wykład, 20 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Tatiana Grabowska | |
Prowadzący grup: | Tatiana Grabowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W 01: posiada wiedzę na temat metodyki przyrody wykonywania zadań (norm, procedur i dobrych praktyk) stosowanych w działalności pedagogicznej w wychowaniu przedszkolnym i wczesnoszkolnym (K_W12) W02: posiada podstawową, zintegrowaną, wiedzę merytoryczną z zakresu: przyrody (K_W18) U01: potrafi posługiwać się wiedzą teoretyczną z zakresu metodyki przyrody i ekologii w celu diagnozowania, analizowania i prognozowania sytuacji pedagogicznych oraz dobierania strategii realizowania działań praktycznych w przedszkolu (K_U03) U02: posiada podstawowe zintegrowane umiejętności w zakresie ilustracji zjawisk przyrody za pomocą doświadczeń (K_U21) K01: dostrzega istotę i znaczenie współdziałania i współpracy oraz przyjmowania wielorakich ról, jest gotowy do podejmowania indywidualnych i zespołowych działań na rzecz podnoszenia jakości pracy przedszkola (K_K09) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Teoria i metodyka wychowania przedszkolnego. Przedmiot ma charakter wprowadzający. Studenci zdobędą wiedzę i umiejętności niezbędne do zrozumienia społeczno-kulturowego kontekstu kształcenia, wychowania czy pracy opiekuńczej oraz do konstruowania własnego rozwoju zawodowego jako przyszli nauczyciele wychowania przedszkolnego. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.