Organizacja i kierowanie klasą
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-PW2OKK-NP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Organizacja i kierowanie klasą |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO KON
WYK
N KON
WYK
KON
WYK
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 10 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Magdalena Kolber | |
Prowadzący grup: | Magdalena Kolber | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W zakresie wiedzy: W1 zna wybrane podejścia do natury i umysłu uczenia, wie i rozumie czym są przekonania i osobiste teorie edukacyjne nauczyciela, ma elementarną wiedzę na temat przyczyn i rodzajów zachowań niepożądanych, znaczenia prewencji dla kierowania klasą W2 posiada wiedzę na temat współczesnych teorii, modeli i strategii dyscypliny oraz ich znaczenie dla budowania efektywnego środowiska uczenia się W zakresie umiejętności U1 analizuje motywy i wzory ludzkich zachowań, przyczyny ich przebiegu w obliczu własnej filozofii życiowej i edukacyjnej U2 potrafi ocenić przydatność typowych metod i strategii dyscypliny do kierowania procesami wychowania i pracy z grupą W zakresie kompetencji społecznych K1 ma przekonanie o roli i znaczeniu podejmowania indywidualnych i zespołowych działań wychowawczych ukierunkowanych na skuteczne zarządzanie klasą. |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | psychologia ogólna, psychologia rozwojowa |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N KON
WYK
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 10 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Magdalena Kolber | |
Prowadzący grup: | Magdalena Kolber | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W zakresie wiedzy: W1 zna wybrane podejścia do natury i umysłu uczenia, wie i rozumie czym są przekonania i osobiste teorie edukacyjne nauczyciela, ma elementarną wiedzę na temat przyczyn i rodzajów zachowań niepożądanych, znaczenia prewencji dla kierowania klasą W2 posiada wiedzę na temat współczesnych teorii, modeli i strategii dyscypliny oraz ich znaczenie dla budowania efektywnego środowiska uczenia się W zakresie umiejętności U1 analizuje motywy i wzory ludzkich zachowań, przyczyny ich przebiegu w obliczu własnej filozofii życiowej i edukacyjnej U2 potrafi ocenić przydatność typowych metod i strategii dyscypliny do kierowania procesami wychowania i pracy z grupą W zakresie kompetencji społecznych K1 ma przekonanie o roli i znaczeniu podejmowania indywidualnych i zespołowych działań wychowawczych ukierunkowanych na skuteczne zarządzanie klasą. |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | psychologia ogólna, psychologia rozwojowa |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.