Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Warsztat refleksyjnego nauczyciela

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1100-PW35WRN-SP Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Warsztat refleksyjnego nauczyciela
Jednostka: Kolegium II
Grupy: rok 3, semestr 5, kierunek pedagogika wczesnoszkolna, innowacyjna edukacja muzyczna SP
rok 3, semestr 5, kierunek pedagogika wczesnoszkolna, pedagogika przedszkolna SP
Punkty ECTS i inne: 1.00
Język prowadzenia: polski
Profil:

ogólnoakademicki

Typ przedmiotu:

moduł zajęć podstawowych

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2017/18" (zakończony)

Okres: 2017-10-01 - 2018-02-11
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Joanna Szymczak
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/19" (zakończony)

Okres: 2018-10-01 - 2019-02-10
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Joanna Szymczak
Prowadzący grup: Joanna Szymczak
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01: student zna i rozumie ideę stawania się refleksyjnym nauczycielem oraz jej znaczenie w/dla pracy nauczyciela (K_W14)

W02: student posiada wiedzę na temat określonych koncepcji teoretycznych oraz raportów z badań, które mają znaczenie w pracy nauczyciela (K_W14)

U01: student dokonuje diagnozy własnego podejścia do procesu uczenia się (K_U14)

U02: student obserwuje i poddaje analizie sytuacje edukacyjne mające miejsce w klasie szkolnej (K_U14)

U03: student samodzielnie poszukuje podejść teoretycznych, które wzbogacają działania podejmowane przez nauczyciela w pracy z uczniami (K_U04)

K01: student wykazuje cechy refleksyjnego praktyka (K_K04)

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Wprowadzenie do pedagogiki, Filozoficzne podstawy wychowania, Teoretyczne podstawy kształcenia, Teoretyczne podstawy wychowania, Psychologia ogólna, Psychologia rozwojowa, Techniki nauczania-uczenia się, Technologie informacyjne w edukacji, Dydaktyka pierwszych lat nauczania, Organizacja i kierowanie klasą

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (w trakcie)

Okres: 2019-10-01 - 2020-02-16
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Joanna Szymczak
Prowadzący grup: Joanna Szymczak
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01: student zna i rozumie ideę stawania się refleksyjnym nauczycielem oraz jej znaczenie w/dla pracy nauczyciela (K_W14)

W02: student posiada wiedzę na temat określonych koncepcji teoretycznych oraz raportów z badań, które mają znaczenie w pracy nauczyciela (K_W14)

U01: student dokonuje diagnozy własnego podejścia do procesu uczenia się (K_U14)

U02: student obserwuje i poddaje analizie sytuacje edukacyjne mające miejsce w klasie szkolnej (K_U14)

U03: student samodzielnie poszukuje podejść teoretycznych, które wzbogacają działania podejmowane przez nauczyciela w pracy z uczniami (K_U04)

K01: student wykazuje cechy refleksyjnego praktyka (K_K04)

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Wprowadzenie do pedagogiki, Filozoficzne podstawy wychowania, Teoretyczne podstawy kształcenia, Teoretyczne podstawy wychowania, Psychologia ogólna, Psychologia rozwojowa, Techniki nauczania-uczenia się, Technologie informacyjne w edukacji, Dydaktyka pierwszych lat nauczania, Organizacja i kierowanie klasą

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.