Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Warsztat refleksyjnego nauczyciela

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1100-PW35WRN-SP
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Warsztat refleksyjnego nauczyciela
Jednostka: Kolegium II
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 1.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Profil:

ogólnoakademicki

Typ przedmiotu:

moduł zajęć podstawowych

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/19" (zakończony)

Okres: 2018-10-01 - 2019-02-10
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Joanna Szymczak
Prowadzący grup: Joanna Szymczak
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01: student zna i rozumie ideę stawania się refleksyjnym nauczycielem oraz jej znaczenie w/dla pracy nauczyciela (K_W14)

W02: student posiada wiedzę na temat określonych koncepcji teoretycznych oraz raportów z badań, które mają znaczenie w pracy nauczyciela (K_W14)

U01: student dokonuje diagnozy własnego podejścia do procesu uczenia się (K_U14)

U02: student obserwuje i poddaje analizie sytuacje edukacyjne mające miejsce w klasie szkolnej (K_U14)

U03: student samodzielnie poszukuje podejść teoretycznych, które wzbogacają działania podejmowane przez nauczyciela w pracy z uczniami (K_U04)

K01: student wykazuje cechy refleksyjnego praktyka (K_K04)

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Wprowadzenie do pedagogiki, Filozoficzne podstawy wychowania, Teoretyczne podstawy kształcenia, Teoretyczne podstawy wychowania, Psychologia ogólna, Psychologia rozwojowa, Techniki nauczania-uczenia się, Technologie informacyjne w edukacji, Dydaktyka pierwszych lat nauczania, Organizacja i kierowanie klasą

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-02-16
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Joanna Szymczak
Prowadzący grup: Joanna Szymczak
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01: student zna i rozumie ideę stawania się refleksyjnym nauczycielem oraz jej znaczenie w/dla pracy nauczyciela (K_W14)

W02: student posiada wiedzę na temat określonych koncepcji teoretycznych oraz raportów z badań, które mają znaczenie w pracy nauczyciela (K_W14)

U01: student dokonuje diagnozy własnego podejścia do procesu uczenia się (K_U14)

U02: student obserwuje i poddaje analizie sytuacje edukacyjne mające miejsce w klasie szkolnej (K_U14)

U03: student samodzielnie poszukuje podejść teoretycznych, które wzbogacają działania podejmowane przez nauczyciela w pracy z uczniami (K_U04)

K01: student wykazuje cechy refleksyjnego praktyka (K_K04)

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Wprowadzenie do pedagogiki, Filozoficzne podstawy wychowania, Teoretyczne podstawy kształcenia, Teoretyczne podstawy wychowania, Psychologia ogólna, Psychologia rozwojowa, Techniki nauczania-uczenia się, Technologie informacyjne w edukacji, Dydaktyka pierwszych lat nauczania, Organizacja i kierowanie klasą

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)

Okres: 2020-10-01 - 2021-02-14
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Joanna Szymczak
Prowadzący grup: Joanna Szymczak
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01: student zna i rozumie ideę stawania się refleksyjnym nauczycielem oraz jej znaczenie w/dla pracy nauczyciela (K_W14)

W02: student posiada wiedzę na temat określonych koncepcji teoretycznych oraz raportów z badań, które mają znaczenie w pracy nauczyciela (K_W14)

U01: student dokonuje diagnozy własnego podejścia do procesu uczenia się (K_U14)

U02: student obserwuje i poddaje analizie sytuacje edukacyjne mające miejsce w klasie szkolnej (K_U14)

U03: student samodzielnie poszukuje podejść teoretycznych, które wzbogacają działania podejmowane przez nauczyciela w pracy z uczniami (K_U04)

K01: student wykazuje cechy refleksyjnego praktyka (K_K04)

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Wprowadzenie do pedagogiki, Filozoficzne podstawy wychowania, Teoretyczne podstawy kształcenia, Teoretyczne podstawy wychowania, Psychologia ogólna, Psychologia rozwojowa, Techniki nauczania-uczenia się, Technologie informacyjne w edukacji, Dydaktyka pierwszych lat nauczania, Organizacja i kierowanie klasą

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)