Warsztat refleksyjnego nauczyciela
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-PW35WRN-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Warsztat refleksyjnego nauczyciela |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
1.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-10 |
Przejdź do planu
PN WT KON
KON
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Szymczak | |
Prowadzący grup: | Joanna Szymczak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01: student zna i rozumie ideę stawania się refleksyjnym nauczycielem oraz jej znaczenie w/dla pracy nauczyciela (K_W14) W02: student posiada wiedzę na temat określonych koncepcji teoretycznych oraz raportów z badań, które mają znaczenie w pracy nauczyciela (K_W14) U01: student dokonuje diagnozy własnego podejścia do procesu uczenia się (K_U14) U02: student obserwuje i poddaje analizie sytuacje edukacyjne mające miejsce w klasie szkolnej (K_U14) U03: student samodzielnie poszukuje podejść teoretycznych, które wzbogacają działania podejmowane przez nauczyciela w pracy z uczniami (K_U04) K01: student wykazuje cechy refleksyjnego praktyka (K_K04) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Wprowadzenie do pedagogiki, Filozoficzne podstawy wychowania, Teoretyczne podstawy kształcenia, Teoretyczne podstawy wychowania, Psychologia ogólna, Psychologia rozwojowa, Techniki nauczania-uczenia się, Technologie informacyjne w edukacji, Dydaktyka pierwszych lat nauczania, Organizacja i kierowanie klasą |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN WT KON
KON
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Szymczak | |
Prowadzący grup: | Joanna Szymczak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01: student zna i rozumie ideę stawania się refleksyjnym nauczycielem oraz jej znaczenie w/dla pracy nauczyciela (K_W14) W02: student posiada wiedzę na temat określonych koncepcji teoretycznych oraz raportów z badań, które mają znaczenie w pracy nauczyciela (K_W14) U01: student dokonuje diagnozy własnego podejścia do procesu uczenia się (K_U14) U02: student obserwuje i poddaje analizie sytuacje edukacyjne mające miejsce w klasie szkolnej (K_U14) U03: student samodzielnie poszukuje podejść teoretycznych, które wzbogacają działania podejmowane przez nauczyciela w pracy z uczniami (K_U04) K01: student wykazuje cechy refleksyjnego praktyka (K_K04) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Wprowadzenie do pedagogiki, Filozoficzne podstawy wychowania, Teoretyczne podstawy kształcenia, Teoretyczne podstawy wychowania, Psychologia ogólna, Psychologia rozwojowa, Techniki nauczania-uczenia się, Technologie informacyjne w edukacji, Dydaktyka pierwszych lat nauczania, Organizacja i kierowanie klasą |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-14 |
Przejdź do planu
PN WT KON
KON
KON
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Szymczak | |
Prowadzący grup: | Joanna Szymczak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01: student zna i rozumie ideę stawania się refleksyjnym nauczycielem oraz jej znaczenie w/dla pracy nauczyciela (K_W14) W02: student posiada wiedzę na temat określonych koncepcji teoretycznych oraz raportów z badań, które mają znaczenie w pracy nauczyciela (K_W14) U01: student dokonuje diagnozy własnego podejścia do procesu uczenia się (K_U14) U02: student obserwuje i poddaje analizie sytuacje edukacyjne mające miejsce w klasie szkolnej (K_U14) U03: student samodzielnie poszukuje podejść teoretycznych, które wzbogacają działania podejmowane przez nauczyciela w pracy z uczniami (K_U04) K01: student wykazuje cechy refleksyjnego praktyka (K_K04) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Wprowadzenie do pedagogiki, Filozoficzne podstawy wychowania, Teoretyczne podstawy kształcenia, Teoretyczne podstawy wychowania, Psychologia ogólna, Psychologia rozwojowa, Techniki nauczania-uczenia się, Technologie informacyjne w edukacji, Dydaktyka pierwszych lat nauczania, Organizacja i kierowanie klasą |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.