Wprowadzenie do pedagogiki
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-PrS11WDP-SP | Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Wprowadzenie do pedagogiki | ||
Jednostka: | Kolegium II | ||
Grupy: |
rok 1, semestr 1, kierunek praca socjalna, SP |
||
Punkty ECTS i inne: |
5.00 ![]() ![]() |
||
Język prowadzenia: | polski | ||
Profil: | ogólnoakademicki |
||
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2017/18" (zakończony)
Okres: | 2017-10-01 - 2018-02-11 |
![]() |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin ![]() Wykład, 30 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Amelia Krawczyk-Bocian | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-10 |
![]() |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin ![]() Wykład, 30 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Amelia Krawczyk-Bocian | |
Prowadzący grup: | Amelia Krawczyk-Bocian | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Potrafi usytuować pedagogikę wśród innych nauk społecznych, w tym pracę socjalną w kryteriach klasyfikacji dziedzin pedagogiki jako nauki. Potrafi wskazać przedmiot pedagogiki jako dyscypliny naukowej. K_W01 Rozpoznaje różne rodzaje wiedzy o edukacji, umie przedstawić zmienność praktyki edukacyjnej oraz dyskursów edukacyjnych. K_W02 Potrafi scharakteryzować proces socjalizacji i jego przebieg w grupach pierwotnych. Wskazuje patologie nadmiaru i niedoboru występujące w procesach naturalnego wrastania jednostki, procesach celowościowych oraz uspołecznienia oraz ich przebieg w instytucjach edukacyjnych K_U05 Przygotowuje analizę tekstu (pisemną i ustną w języku polskim) dotyczącą problematyki społecznej. Wskazuje problemy występujące w praktyce edukacyjnej – K_U15 Posiada umiejętność dokonania krytycznej analizy tekstów oraz przekazu medialnego , rozpoznaje formułowane pod adresem praktyki edukacyjnej wyzwania, problemy. K_U17 Potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności, potrafi wskazać problemy w pracy pracownika socjalnego K_K01 |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Wymagania wstępne: czytanie ze zrozumieniem tekstów pedagogicznych, umiejętność posługiwania się wybranymi mapami pojęciowymi. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
![]() |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin ![]() Wykład, 30 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Amelia Krawczyk-Bocian | |
Prowadzący grup: | Amelia Krawczyk-Bocian | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Student potrafi usytuować pedagogikę wśród innych nauk społecznych, w tym pracę socjalną w kryteriach klasyfikacji dziedzin pedagogiki jako nauki. Potrafi wskazać przedmiot pedagogiki jako dyscypliny naukowej. K_W01 Rozpoznaje różne rodzaje wiedzy o edukacji, umie przedstawić zmienność praktyki edukacyjnej oraz dyskursów edukacyjnych. K_W02 Potrafi scharakteryzować proces socjalizacji i jego przebieg w grupach pierwotnych. Wskazuje patologie nadmiaru i niedoboru występujące w procesach naturalnego wrastania jednostki, procesach celowościowych oraz uspołecznienia oraz ich przebieg w instytucjach edukacyjnych K_U05 Przygotowuje analizę tekstu (pisemną i ustną w języku polskim) dotyczącą problematyki społecznej. Wskazuje problemy występujące w praktyce edukacyjnej K_U15 Posiada umiejętność dokonania krytycznej analizy tekstów oraz przekazu medialnego, rozpoznaje formułowane pod adresem praktyki edukacyjnej wyzwania, problemy K_U17 Potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności, potrafi wskazać problemy w pracy pracownika socjalnego K_K01 |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Wymagania wstępne: czytanie ze zrozumieniem tekstów pedagogicznych, umiejętność posługiwania się wybranymi mapami pojęciowymi. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (w trakcie)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-14 |
![]() |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin ![]() Wykład, 30 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Amelia Krawczyk-Bocian | |
Prowadzący grup: | Amelia Krawczyk-Bocian | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Student potrafi usytuować pedagogikę wśród innych nauk społecznych, w tym pracę socjalną w kryteriach klasyfikacji dziedzin pedagogiki jako nauki. Potrafi wskazać przedmiot pedagogiki jako dyscypliny naukowej. K_W01 Rozpoznaje różne rodzaje wiedzy o edukacji, umie przedstawić zmienność praktyki edukacyjnej oraz dyskursów edukacyjnych. K_W02 Potrafi scharakteryzować proces socjalizacji i jego przebieg w grupach pierwotnych. Wskazuje patologie nadmiaru i niedoboru występujące w procesach naturalnego wrastania jednostki, procesach celowościowych oraz uspołecznienia oraz ich przebieg w instytucjach edukacyjnych K_U05 Przygotowuje analizę tekstu (pisemną i ustną w języku polskim) dotyczącą problematyki społecznej. Wskazuje problemy występujące w praktyce edukacyjnej K_U15 Posiada umiejętność dokonania krytycznej analizy tekstów oraz przekazu medialnego, rozpoznaje formułowane pod adresem praktyki edukacyjnej wyzwania, problemy K_U17 Potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności, potrafi wskazać problemy w pracy pracownika socjalnego K_K01 |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Wymagania wstępne: czytanie ze zrozumieniem tekstów pedagogicznych, umiejętność posługiwania się wybranymi mapami pojęciowymi. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.