Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Psychospołeczne podstawy marketingu i zachowań konsumenckich

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1100-Ps-S59PSZK-SJ
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Psychospołeczne podstawy marketingu i zachowań konsumenckich
Jednostka: Kolegium II
Grupy: 5 rok, 9 sem., psychologia [SJ]
Punkty ECTS i inne: 3.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Profil:

ogólnoakademicki

Typ przedmiotu:

moduł zajęć do wyboru

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/19" (zakończony)

Okres: 2018-10-01 - 2019-02-10
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Alicja Malina
Prowadzący grup: Alicja Malina
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

WIEDZA

W01: Definiuje przedmiot psychologii marketingu (K_W04)

W02: Charakteryzuje główne elementy marketing mix (4P) (K_W04)

W03: Wskazuje główne ograniczenia w racjonalności zachowań konsumenckich (K_W04)


UMIEJĘTNOŚCI

U01: Analizuje zachowania konsumentów z wykorzystaniem koncepcji i terminów z obszaru psychologii marketingu i psychologii ekonomicznej (K_U07)

U02: Potrafi stworzyć projekt wypromowania wybranego produktu z uwzględnieniem wszystkich elementów marketingu mix (K_U07)

U03: Ocenia skuteczność wybranych działań marketingowych pod kątem ich zgodności z psychologicznymi zasadami wpływu społecznego (K_U07)


KOMPETENCJE

K01: Wykazuje chęć do aktywnego uczestnictwa w życiu społecznym (K_K03)

K02: Wykazuje orientację na rozwijanie postawy przedsiębiorczości (K_K03)


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Zaliczenie przedmiotu psychologia społeczna

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-02-16
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Alicja Malina
Prowadzący grup: Alicja Malina
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

WIEDZA

W01: Definiuje przedmiot psychologii marketingu (K_W04)

W02: Charakteryzuje główne elementy marketing mix (4P) (K_W04)

W03: Wskazuje główne ograniczenia w racjonalności zachowań konsumenckich (K_W04)


UMIEJĘTNOŚCI

U01: Analizuje zachowania konsumentów z wykorzystaniem koncepcji i terminów z obszaru psychologii marketingu i psychologii ekonomicznej (K_U07)

U02: Potrafi stworzyć projekt wypromowania wybranego produktu z uwzględnieniem wszystkich elementów marketingu mix (K_U07)

U03: Ocenia skuteczność wybranych działań marketingowych pod kątem ich zgodności z psychologicznymi zasadami wpływu społecznego (K_U07)


KOMPETENCJE

K01: Wykazuje chęć do aktywnego uczestnictwa w życiu społecznym (K_K03)

K02: Wykazuje orientację na rozwijanie postawy przedsiębiorczości (K_K03)


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Zaliczenie przedmiotu psychologia społeczna

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)

Okres: 2020-10-01 - 2021-02-14
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Alicja Malina
Prowadzący grup: Alicja Malina
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

WIEDZA

W01: Definiuje przedmiot psychologii marketingu (K_W04)

W02: Charakteryzuje główne elementy marketing mix (4P) (K_W04)

W03: Wskazuje główne ograniczenia w racjonalności zachowań konsumenckich (K_W04)


UMIEJĘTNOŚCI

U01: Analizuje zachowania konsumentów z wykorzystaniem koncepcji i terminów z obszaru psychologii marketingu i psychologii ekonomicznej (K_U07)

U02: Potrafi stworzyć projekt wypromowania wybranego produktu z uwzględnieniem wszystkich elementów marketingu mix (K_U07)

U03: Ocenia skuteczność wybranych działań marketingowych pod kątem ich zgodności z psychologicznymi zasadami wpływu społecznego (K_U07)


KOMPETENCJE

K01: Wykazuje chęć do aktywnego uczestnictwa w życiu społecznym (K_K03)

K02: Wykazuje orientację na rozwijanie postawy przedsiębiorczości (K_K03)


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Zaliczenie przedmiotu psychologia społeczna

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)

Okres: 2021-10-01 - 2022-02-13
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Alicja Malina
Prowadzący grup: Alicja Malina
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

WIEDZA

W01: Definiuje przedmiot psychologii marketingu (K_W04)

W02: Charakteryzuje główne elementy marketing mix (4P) (K_W04)

W03: Wskazuje główne ograniczenia w racjonalności zachowań konsumenckich (K_W04)


UMIEJĘTNOŚCI

U01: Analizuje zachowania konsumentów z wykorzystaniem koncepcji i terminów z obszaru psychologii marketingu i psychologii ekonomicznej (K_U07)

U02: Potrafi stworzyć projekt wypromowania wybranego produktu z uwzględnieniem wszystkich elementów marketingu mix (K_U07)

U03: Ocenia skuteczność wybranych działań marketingowych pod kątem ich zgodności z psychologicznymi zasadami wpływu społecznego (K_U07)


KOMPETENCJE

K01: Wykazuje chęć do aktywnego uczestnictwa w życiu społecznym (K_K03)

K02: Wykazuje orientację na rozwijanie postawy przedsiębiorczości (K_K03)


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Zaliczenie przedmiotu psychologia społeczna

Bilans pracy studenta:

3 punkty ECTS - 75 godzin pracy studenta

15 godzin wykładu + 60 godzin pracy własnej studenta (opracowanie omawianych zagadnień, prezentacja, analiza artykułu naukowego, analiza wyników badań, przygotowanie do zaliczenia)

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-02-19
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Natalia Pilarska
Prowadzący grup: Natalia Pilarska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01 zna podstawowe obszary psychologii społecznej oraz konstrukty pojęciowe umożliwiające analizę zachowań społecznych i interpretację funkcjonowania człowieka w obszarze zachowań konsumenckich (K_W04)


U01 potrafi rozpoznawać, opisywać i wyjaśniać rożne zjawiska społeczne oraz ocenić ich znaczenie z punktu widzenia funkcjonowania jednostki, grup i instytucji społecznych, a także tworzyć programy zmiany społecznej w obszarze psychospołecznych podstaw marketingu i zachowań konsumenckich (K_U07)


K01jest otwarty na potrzeby osób w złej sytuacji życiowej czy należących do różnych grup ryzyka, osób i grup społecznych przejawiających różnego rodzaju odmienność i ludzi dyskryminowanych oraz wykazuje gotowość do wspomagania jednostek i struktur społecznych, inicjowania takich działań. Ujawnia postawę przedsiębiorczości (K_K03)

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Zaliczenie przedmiotu psychologia społeczna

Bilans pracy studenta:

3 punkty ECTS - 75 godzin pracy studenta


15 godzin wykładu + 60 godzin pracy własnej studenta:

-opracowanie omawianych zagadnień (30h),

-analiza zalecanej literatury (15h),

-przygotowanie do zaliczenia (15h).

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-25
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Natalia Pilarska
Prowadzący grup: Natalia Pilarska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01 zna podstawowe obszary psychologii społecznej oraz konstrukty pojęciowe umożliwiające analizę zachowań społecznych i interpretację funkcjonowania człowieka w obszarze zachowań konsumenckich (K_W04)


U01 potrafi rozpoznawać, opisywać i wyjaśniać rożne zjawiska społeczne oraz ocenić ich znaczenie z punktu widzenia funkcjonowania jednostki, grup i instytucji społecznych, a także tworzyć programy zmiany społecznej w obszarze psychospołecznych podstaw marketingu i zachowań konsumenckich (K_U07)


K01jest otwarty na potrzeby osób w złej sytuacji życiowej czy należących do różnych grup ryzyka, osób i grup społecznych przejawiających różnego rodzaju odmienność i ludzi dyskryminowanych oraz wykazuje gotowość do wspomagania jednostek i struktur społecznych, inicjowania takich działań. Ujawnia postawę przedsiębiorczości (K_K03)

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Zaliczenie przedmiotu psychologia społeczna

Bilans pracy studenta:

3 punkty ECTS - 75 godzin pracy studenta


15 godzin wykładu + 60 godzin pracy własnej studenta:

-opracowanie omawianych zagadnień (30h),

-analiza zalecanej literatury (15h),

-przygotowanie do zaliczenia (15h).

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)