Metody diagnozy i rozwiązywania konfliktów społecznych
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-Ps-W47mdrk-SJ |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Metody diagnozy i rozwiązywania konfliktów społecznych |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: |
4 rok, 7 sem., psychologia [SJ] |
Punkty ECTS i inne: |
4.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć do wyboru |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-10 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ LAB
PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 25 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Magdalena Miotk-Mrozowska | |
Prowadzący grup: | Magdalena Miotk-Mrozowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 Student zna podstawowe teorie rozwoju psychicznego, sposoby badania tego procesu oraz koncepcje wspomagania rozwoju człowieka w ciągu życia w kontekście pomocy w sytuacjach konfliktowych (K_W03) W02 Student posiada wiedzę teoretyczną w zakresie diagnostyki, pomocy i prewencji w sytuacji konfliktu oraz zna podstawowe problemy i zadania związane z działalnością zawodową w tym obszarze pracy psychologicznej (K_W11) U01 Student potrafi stosować wiedzę teoretyczną w analizie i wyjaśnianiu oraz rozwiązywaniu konfliktów (K_U05) U02 Student potrafi diagnozować poziom rozwoju osoby, ocenić możliwości i zagrożenia oraz opracować program wspomagania rozwoju osób lub grup społecznych w różnym wieku w kontekście sytuacji konfliktowych (K_U09) K01 Student poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę i umiejętności, zna swoje w tym zakresie ograniczenia oraz rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia w obszarze pracy psychologicznej w sytuacji konfliktu (K_K01) K02 Student jest otwarty na potrzeby osób w złej sytuacji życiowej czy należących do różnych grup ryzyka zaburzeń, osób i grup społecznych przejawiających różnego rodzaju odmienność i dyskryminowanych oraz wykazuje gotowość do wspomagania jednostek i struktur społecznych, inicjowania takich działań i ujawnia postawę przedsiębiorczości w obszarze pracy psychologicznej w sytuacji konfliktu (K_K03) K03 Student potrafi współpracować ze specjalistami reprezentującymi różne obszary praktyki społecznej w zakresie działalności diagnostycznej, pomocowej i profilaktycznej względem sytuacji konfliktowych (K_K05) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Ukończony dotychczasowy tok kształcenia na kierunku Psychologia |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ LAB
PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Magdalena Miotk-Mrozowska | |
Prowadzący grup: | Magdalena Miotk-Mrozowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 Student zna podstawowe teorie rozwoju psychicznego, sposoby badania tego procesu oraz koncepcje wspomagania rozwoju człowieka w ciągu życia w kontekście pomocy w sytuacjach konfliktowych (K_W03) W02 Student posiada wiedzę teoretyczną w zakresie diagnostyki, pomocy i prewencji w sytuacji konfliktu oraz zna podstawowe problemy i zadania związane z działalnością zawodową w tym obszarze pracy psychologicznej (K_W11) U01 Student potrafi stosować wiedzę teoretyczną w analizie i wyjaśnianiu oraz rozwiązywaniu konfliktów (K_U05) U02 Student potrafi diagnozować poziom rozwoju osoby, ocenić możliwości i zagrożenia oraz opracować program wspomagania rozwoju osób lub grup społecznych w różnym wieku w kontekście sytuacji konfliktowych (K_U09) K01 Student poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę i umiejętności, zna swoje w tym zakresie ograniczenia oraz rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia w obszarze pracy psychologicznej w sytuacji konfliktu (K_K01) K02 Student jest otwarty na potrzeby osób w złej sytuacji życiowej czy należących do różnych grup ryzyka zaburzeń, osób i grup społecznych przejawiających różnego rodzaju odmienność i dyskryminowanych oraz wykazuje gotowość do wspomagania jednostek i struktur społecznych, inicjowania takich działań i ujawnia postawę przedsiębiorczości w obszarze pracy psychologicznej w sytuacji konfliktu (K_K03) K03 Student potrafi współpracować ze specjalistami reprezentującymi różne obszary praktyki społecznej w zakresie działalności diagnostycznej, pomocowej i profilaktycznej względem sytuacji konfliktowych (K_K05) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Ukończony dotychczasowy tok kształcenia na kierunku Psychologia |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-14 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ LAB
PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Magdalena Miotk-Mrozowska | |
Prowadzący grup: | Magdalena Miotk-Mrozowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 Student zna podstawowe teorie rozwoju psychicznego, sposoby badania tego procesu oraz koncepcje wspomagania rozwoju człowieka w ciągu życia w kontekście pomocy w sytuacjach konfliktowych (K_W03) W02 Student posiada wiedzę teoretyczną w zakresie diagnostyki, pomocy i prewencji w sytuacji konfliktu oraz zna podstawowe problemy i zadania związane z działalnością zawodową w tym obszarze pracy psychologicznej (K_W11) U01 Student potrafi stosować wiedzę teoretyczną w analizie i wyjaśnianiu oraz rozwiązywaniu konfliktów (K_U05) U02 Student potrafi diagnozować poziom rozwoju osoby, ocenić możliwości i zagrożenia oraz opracować program wspomagania rozwoju osób lub grup społecznych w różnym wieku w kontekście sytuacji konfliktowych (K_U09) K01 Student poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę i umiejętności, zna swoje w tym zakresie ograniczenia oraz rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia w obszarze pracy psychologicznej w sytuacji konfliktu (K_K01) K02 Student jest otwarty na potrzeby osób w złej sytuacji życiowej czy należących do różnych grup ryzyka zaburzeń, osób i grup społecznych przejawiających różnego rodzaju odmienność i dyskryminowanych oraz wykazuje gotowość do wspomagania jednostek i struktur społecznych, inicjowania takich działań i ujawnia postawę przedsiębiorczości w obszarze pracy psychologicznej w sytuacji konfliktu (K_K03) K03 Student potrafi współpracować ze specjalistami reprezentującymi różne obszary praktyki społecznej w zakresie działalności diagnostycznej, pomocowej i profilaktycznej względem sytuacji konfliktowych (K_K05) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Ukończony dotychczasowy tok kształcenia na kierunku Psychologia |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-13 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Magdalena Miotk-Mrozowska | |
Prowadzący grup: | Magdalena Miotk-Mrozowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 Student zna podstawowe teorie rozwoju psychicznego, sposoby badania tego procesu oraz koncepcje wspomagania rozwoju człowieka w ciągu życia w kontekście pomocy w sytuacjach konfliktowych (K_W03) W02 Student posiada wiedzę teoretyczną w zakresie diagnostyki, pomocy i prewencji w sytuacji konfliktu oraz zna podstawowe problemy i zadania związane z działalnością zawodową w tym obszarze pracy psychologicznej (K_W11) U01 Student potrafi stosować wiedzę teoretyczną w analizie i wyjaśnianiu oraz rozwiązywaniu konfliktów (K_U05) U02 Student potrafi diagnozować poziom rozwoju osoby, ocenić możliwości i zagrożenia oraz opracować program wspomagania rozwoju osób lub grup społecznych w różnym wieku w kontekście sytuacji konfliktowych (K_U09) K01 Student poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę i umiejętności, zna swoje w tym zakresie ograniczenia oraz rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia w obszarze pracy psychologicznej w sytuacji konfliktu (K_K01) K02 Student jest otwarty na potrzeby osób w złej sytuacji życiowej czy należących do różnych grup ryzyka zaburzeń, osób i grup społecznych przejawiających różnego rodzaju odmienność i dyskryminowanych oraz wykazuje gotowość do wspomagania jednostek i struktur społecznych, inicjowania takich działań i ujawnia postawę przedsiębiorczości w obszarze pracy psychologicznej w sytuacji konfliktu (K_K03) K03 Student potrafi współpracować ze specjalistami reprezentującymi różne obszary praktyki społecznej w zakresie działalności diagnostycznej, pomocowej i profilaktycznej względem sytuacji konfliktowych (K_K05) |
|
Bilans pracy studenta: | 30g. - wykład z elementami warsztatu 70g. - praca własna studenta (analiza literatury, program diagnozy i interwencji psychologicznej w sytuacji konfliktu - studium przypadku) |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-19 |
Przejdź do planu
PN WYK
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Magdalena Miotk-Mrozowska | |
Prowadzący grup: | Magdalena Miotk-Mrozowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 Student zna podstawowe teorie rozwoju psychicznego, sposoby badania tego procesu oraz koncepcje wspomagania rozwoju człowieka w ciągu życia w kontekście pomocy w sytuacjach konfliktowych (K_W03) W02 Student posiada wiedzę teoretyczną w zakresie diagnostyki, pomocy i prewencji w sytuacji konfliktu oraz zna podstawowe problemy i zadania związane z działalnością zawodową w tym obszarze pracy psychologicznej (K_W11) U01 Student potrafi stosować wiedzę teoretyczną w analizie i wyjaśnianiu oraz rozwiązywaniu konfliktów (K_U05) U02 Student potrafi diagnozować poziom rozwoju osoby, ocenić możliwości i zagrożenia oraz opracować program wspomagania rozwoju osób lub grup społecznych w różnym wieku w kontekście sytuacji konfliktowych (K_U09) K01 Student poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę i umiejętności, zna swoje w tym zakresie ograniczenia oraz rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia w obszarze pracy psychologicznej w sytuacji konfliktu (K_K01) K02 Student jest otwarty na potrzeby osób w złej sytuacji życiowej czy należących do różnych grup ryzyka zaburzeń, osób i grup społecznych przejawiających różnego rodzaju odmienność i dyskryminowanych oraz wykazuje gotowość do wspomagania jednostek i struktur społecznych, inicjowania takich działań i ujawnia postawę przedsiębiorczości w obszarze pracy psychologicznej w sytuacji konfliktu (K_K03) K03 Student potrafi współpracować ze specjalistami reprezentującymi różne obszary praktyki społecznej w zakresie działalności diagnostycznej, pomocowej i profilaktycznej względem sytuacji konfliktowych (K_K05) |
|
Bilans pracy studenta: | 30g. - wykład z elementami warsztatu 70g. - praca własna studenta (analiza literatury, program diagnozy i interwencji psychologicznej w sytuacji konfliktu - studium przypadku) |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-25 |
Przejdź do planu
PN WYK
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Magdalena Miotk-Mrozowska | |
Prowadzący grup: | Magdalena Miotk-Mrozowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 Student zna podstawowe teorie rozwoju psychicznego, sposoby badania tego procesu oraz koncepcje wspomagania rozwoju człowieka w ciągu życia w kontekście pomocy w sytuacjach konfliktowych (K_W03) W02 Student posiada wiedzę teoretyczną w zakresie diagnostyki, pomocy i prewencji w sytuacji konfliktu oraz zna podstawowe problemy i zadania związane z działalnością zawodową w tym obszarze pracy psychologicznej (K_W11) U01 Student potrafi stosować wiedzę teoretyczną w analizie i wyjaśnianiu oraz rozwiązywaniu konfliktów (K_U05) U02 Student potrafi diagnozować poziom rozwoju osoby, ocenić możliwości i zagrożenia oraz opracować program wspomagania rozwoju osób lub grup społecznych w różnym wieku w kontekście sytuacji konfliktowych (K_U09) K01 Student poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę i umiejętności, zna swoje w tym zakresie ograniczenia oraz rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia w obszarze pracy psychologicznej w sytuacji konfliktu (K_K01) K02 Student jest otwarty na potrzeby osób w złej sytuacji życiowej czy należących do różnych grup ryzyka zaburzeń, osób i grup społecznych przejawiających różnego rodzaju odmienność i dyskryminowanych oraz wykazuje gotowość do wspomagania jednostek i struktur społecznych, inicjowania takich działań i ujawnia postawę przedsiębiorczości w obszarze pracy psychologicznej w sytuacji konfliktu (K_K03) K03 Student potrafi współpracować ze specjalistami reprezentującymi różne obszary praktyki społecznej w zakresie działalności diagnostycznej, pomocowej i profilaktycznej względem sytuacji konfliktowych (K_K05) |
|
Bilans pracy studenta: | 30g. - wykład z elementami warsztatu 70g. - praca własna studenta (analiza literatury, program diagnozy i interwencji psychologicznej w sytuacji konfliktu - studium przypadku) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.