Metody psychostymulacji umiejętności twórczych
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-Ps-W47mput-SJ |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Metody psychostymulacji umiejętności twórczych |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: |
4 rok, 7 sem., psychologia [SJ] |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć do wyboru |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-10 |
Przejdź do planu
PN LAB
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 20 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewa Wojtynkiewicz | |
Prowadzący grup: | Ewa Wojtynkiewicz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W1 zna podstawowe teorie rozwoju psychicznego, sposoby badania tego procesu oraz koncepcje wspomagania rozwoju człowieka w ciągu życia w obszarze psychologii twórczości (K_W03). W2 posiada wiedzę teoretyczną opisaną w treściach programowych właściwą dla obszaru psychologii twórczości w zakresie pomocy i prewencji w niniejszym obszarze (K_W11). U01 potrafi stosować wiedzę teoretyczną w analizie i wyjaśnianiu oraz rozwiązywaniu problemów właściwych dla obszaru psychologii twórczości (K_U05). U02 potrafi diagnozować poziom rozwoju osoby, ocenić możliwości i zagrożenia oraz opracować program wspomagania rozwoju osób lub grup społecznych w różnym wieku w obszarze psychologii twórczości (K_U09). K01 poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę i umiejętności, zna swoje w tym zakresie ograniczenia oraz rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia (K_K01). K02 jest otwarty na potrzeby osób w złej sytuacji życiowej czy należących do różnych grup ryzyka zaburzeń, osób i grup społecznych przejawiających różnego rodzaju odmienność i dyskryminowanych oraz wykazuje gotowość do wspomagania jednostek i struktur społecznych, inicjowania takich działań i ujawnia postawę przedsiębiorczości w obszarze psychologii twórczości (K_K03). K03 potrafi współpracować ze specjalistami w zakresie działalności diagnostycznej, pomocowej i profilaktycznej (K_K05). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | specjalność: wspomaganie rozwoju |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN LAB
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewa Wojtynkiewicz | |
Prowadzący grup: | Ewa Wojtynkiewicz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W1 zna podstawowe teorie rozwoju psychicznego, sposoby badania tego procesu oraz koncepcje wspomagania rozwoju człowieka w ciągu życia w obszarze psychologii twórczości (K_W03). W2 posiada wiedzę teoretyczną opisaną w treściach programowych właściwą dla obszaru psychologii twórczości w zakresie pomocy i prewencji w niniejszym obszarze (K_W11). U01 potrafi stosować wiedzę teoretyczną w analizie i wyjaśnianiu oraz rozwiązywaniu problemów właściwych dla obszaru psychologii twórczości (K_U05). U02 potrafi diagnozować poziom rozwoju osoby, ocenić możliwości i zagrożenia oraz opracować program wspomagania rozwoju osób lub grup społecznych w różnym wieku w obszarze psychologii twórczości (K_U09). K01 poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę i umiejętności, zna swoje w tym zakresie ograniczenia oraz rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia (K_K01). K02 jest otwarty na potrzeby osób w złej sytuacji życiowej czy należących do różnych grup ryzyka zaburzeń, osób i grup społecznych przejawiających różnego rodzaju odmienność i dyskryminowanych oraz wykazuje gotowość do wspomagania jednostek i struktur społecznych, inicjowania takich działań i ujawnia postawę przedsiębiorczości w obszarze psychologii twórczości (K_K03). K03 potrafi współpracować ze specjalistami w zakresie działalności diagnostycznej, pomocowej i profilaktycznej (K_K05). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | specjalność: wspomaganie rozwoju |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-14 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ LAB
PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewa Wojtynkiewicz | |
Prowadzący grup: | Ewa Wojtynkiewicz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W1 zna podstawowe teorie rozwoju psychicznego, sposoby badania tego procesu oraz koncepcje wspomagania rozwoju człowieka w ciągu życia w obszarze psychologii twórczości (K_W03). W2 posiada wiedzę teoretyczną opisaną w treściach programowych właściwą dla obszaru psychologii twórczości w zakresie pomocy i prewencji w niniejszym obszarze (K_W11). U01 potrafi stosować wiedzę teoretyczną w analizie i wyjaśnianiu oraz rozwiązywaniu problemów właściwych dla obszaru psychologii twórczości (K_U05). U02 potrafi diagnozować poziom rozwoju osoby, ocenić możliwości i zagrożenia oraz opracować program wspomagania rozwoju osób lub grup społecznych w różnym wieku w obszarze psychologii twórczości (K_U09). K01 poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę i umiejętności, zna swoje w tym zakresie ograniczenia oraz rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia (K_K01). K02 jest otwarty na potrzeby osób w złej sytuacji życiowej czy należących do różnych grup ryzyka zaburzeń, osób i grup społecznych przejawiających różnego rodzaju odmienność i dyskryminowanych oraz wykazuje gotowość do wspomagania jednostek i struktur społecznych, inicjowania takich działań i ujawnia postawę przedsiębiorczości w obszarze psychologii twórczości (K_K03). K03 potrafi współpracować ze specjalistami w zakresie działalności diagnostycznej, pomocowej i profilaktycznej (K_K05). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | specjalność: wspomaganie rozwoju |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-13 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ LAB
PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Karolina Głogowska | |
Prowadzący grup: | Karolina Głogowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W1 zna podstawowe teorie rozwoju psychicznego, sposoby badania tego procesu oraz koncepcje wspomagania rozwoju człowieka w ciągu życia w obszarze psychologii twórczości (K_W03). W2 posiada wiedzę teoretyczną opisaną w treściach programowych właściwą dla obszaru psychologii twórczości w zakresie pomocy i prewencji w niniejszym obszarze (K_W11). U01 potrafi stosować wiedzę teoretyczną w analizie i wyjaśnianiu oraz rozwiązywaniu problemów właściwych dla obszaru psychologii twórczości (K_U05). U02 potrafi diagnozować poziom rozwoju osoby, ocenić możliwości i zagrożenia oraz opracować program wspomagania rozwoju osób lub grup społecznych w różnym wieku w obszarze psychologii twórczości (K_U09). K01 poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę i umiejętności, zna swoje w tym zakresie ograniczenia oraz rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia (K_K01). K02 jest otwarty na potrzeby osób w złej sytuacji życiowej czy należących do różnych grup ryzyka zaburzeń, osób i grup społecznych przejawiających różnego rodzaju odmienność i dyskryminowanych oraz wykazuje gotowość do wspomagania jednostek i struktur społecznych, inicjowania takich działań i ujawnia postawę przedsiębiorczości w obszarze psychologii twórczości (K_K03). K03 potrafi współpracować ze specjalistami w zakresie działalności diagnostycznej, pomocowej i profilaktycznej (K_K05). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | specjalność: wspomaganie rozwoju |
|
Bilans pracy studenta: | 15 godzin - lab. 60 godzin pracy własnej, w tym: przygotowanie do zajęć, samodzielne studiownie literatury, opracowanie scenariusza zajęć |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-19 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR LAB
CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Karolina Głogowska | |
Prowadzący grup: | Karolina Głogowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W1 zna podstawowe teorie rozwoju psychicznego, sposoby badania tego procesu oraz koncepcje wspomagania rozwoju człowieka w ciągu życia w obszarze psychologii twórczości (K_W03). W2 posiada wiedzę teoretyczną opisaną w treściach programowych właściwą dla obszaru psychologii twórczości w zakresie pomocy i prewencji w niniejszym obszarze (K_W11). U01 potrafi stosować wiedzę teoretyczną w analizie i wyjaśnianiu oraz rozwiązywaniu problemów właściwych dla obszaru psychologii twórczości (K_U05). U02 potrafi diagnozować poziom rozwoju osoby, ocenić możliwości i zagrożenia oraz opracować program wspomagania rozwoju osób lub grup społecznych w różnym wieku w obszarze psychologii twórczości (K_U09). K01 poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę i umiejętności, zna swoje w tym zakresie ograniczenia oraz rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia (K_K01). K02 jest otwarty na potrzeby osób w złej sytuacji życiowej czy należących do różnych grup ryzyka zaburzeń, osób i grup społecznych przejawiających różnego rodzaju odmienność i dyskryminowanych oraz wykazuje gotowość do wspomagania jednostek i struktur społecznych, inicjowania takich działań i ujawnia postawę przedsiębiorczości w obszarze psychologii twórczości (K_K03). K03 potrafi współpracować ze specjalistami w zakresie działalności diagnostycznej, pomocowej i profilaktycznej (K_K05). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | specjalność: wspomaganie rozwoju |
|
Bilans pracy studenta: | 15 godzin - lab. 60 godzin pracy własnej, w tym: przygotowanie do zajęć, samodzielne studiownie literatury, opracowanie scenariusza zajęć |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-25 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ LAB
PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Karolina Głogowska | |
Prowadzący grup: | Karolina Głogowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W1 zna podstawowe teorie rozwoju psychicznego, sposoby badania tego procesu oraz koncepcje wspomagania rozwoju człowieka w ciągu życia w obszarze psychologii twórczości (K_W03). W2 posiada wiedzę teoretyczną opisaną w treściach programowych właściwą dla obszaru psychologii twórczości w zakresie pomocy i prewencji w niniejszym obszarze (K_W11). U01 potrafi stosować wiedzę teoretyczną w analizie i wyjaśnianiu oraz rozwiązywaniu problemów właściwych dla obszaru psychologii twórczości (K_U05). U02 potrafi diagnozować poziom rozwoju osoby, ocenić możliwości i zagrożenia oraz opracować program wspomagania rozwoju osób lub grup społecznych w różnym wieku w obszarze psychologii twórczości (K_U09). K01 poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę i umiejętności, zna swoje w tym zakresie ograniczenia oraz rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia (K_K01). K02 jest otwarty na potrzeby osób w złej sytuacji życiowej czy należących do różnych grup ryzyka zaburzeń, osób i grup społecznych przejawiających różnego rodzaju odmienność i dyskryminowanych oraz wykazuje gotowość do wspomagania jednostek i struktur społecznych, inicjowania takich działań i ujawnia postawę przedsiębiorczości w obszarze psychologii twórczości (K_K03). K03 potrafi współpracować ze specjalistami w zakresie działalności diagnostycznej, pomocowej i profilaktycznej (K_K05). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | specjalność: wspomaganie rozwoju |
|
Bilans pracy studenta: | 15 godzin - lab. 60 godzin pracy własnej studenta, w tym: przygotowanie do zajęć, samodzielne studiownie literatury, opracowanie scenariusza zajęć |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.