Modele wspomagania rozwoju
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-ps-W59mwr-SJ |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Modele wspomagania rozwoju |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: |
5 rok, 9 sem., psychologia [SJ] |
Punkty ECTS i inne: |
5.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
LAB
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Magdalena Miotk-Mrozowska | |
Prowadzący grup: | Magdalena Miotk-Mrozowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 Student zna podstawowe teorie rozwoju psychicznego, sposoby badania tego procesu oraz koncepcje wspomagania rozwoju człowieka w ciągu życia w kontekście pomocy w wybranych sytuacjach problemowych (K_W03) W02 Student posiada wiedzę teoretyczną w zakresie diagnostyki, pomocy i prewencji w obliczu sytuacji problemowych oraz zna podstawowe problemy i zadania związane z działalnością zawodową w tym obszarze pracy psychologicznej (K_W11) U01 Student potrafi stosować wiedzę teoretyczną w analizie i wyjaśnianiu oraz rozwiązywaniu życiowych sytuacji problemowych w obszarze procesów wspomagania rozwoju (K_U05) U02 Student potrafi diagnozować poziom rozwoju osoby, ocenić możliwości i zagrożenia oraz opracować program wspomagania rozwoju osób lub grup społecznych w różnym wieku w kontekście sytuacji problemowych w oparciu o wybrane modele wspomagania rozwoju (K_U09) K01 Student poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę i umiejętności, zna swoje w tym zakresie ograniczenia oraz rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia w obszarze procesów wspomagania rozwoju (K_K01) K02 Student jest otwarty na potrzeby osób w złej sytuacji życiowej czy należących do różnych grup ryzyka zaburzeń, osób i grup społecznych przejawiających różnego rodzaju odmienność i dyskryminowanych oraz wykazuje gotowość do wspomagania jednostek i struktur społecznych, inicjowania takich działań i ujawnia postawę przedsiębiorczości w obszarze procesów wspomagania rozwoju (K_K03) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Ukończony dotychczasowy tok kształcenia na kierunku Psychologia |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-14 |
Przejdź do planu
PN WYK
LAB
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Magdalena Miotk-Mrozowska | |
Prowadzący grup: | Magdalena Miotk-Mrozowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 Student zna podstawowe teorie rozwoju psychicznego, sposoby badania tego procesu oraz koncepcje wspomagania rozwoju człowieka w ciągu życia w kontekście pomocy w wybranych sytuacjach problemowych (K_W03) W02 Student posiada wiedzę teoretyczną w zakresie diagnostyki, pomocy i prewencji w obliczu sytuacji problemowych oraz zna podstawowe problemy i zadania związane z działalnością zawodową w tym obszarze pracy psychologicznej (K_W11) U01 Student potrafi stosować wiedzę teoretyczną w analizie i wyjaśnianiu oraz rozwiązywaniu życiowych sytuacji problemowych w obszarze procesów wspomagania rozwoju (K_U05) U02 Student potrafi diagnozować poziom rozwoju osoby, ocenić możliwości i zagrożenia oraz opracować program wspomagania rozwoju osób lub grup społecznych w różnym wieku w kontekście sytuacji problemowych w oparciu o wybrane modele wspomagania rozwoju (K_U09) K01 Student poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę i umiejętności, zna swoje w tym zakresie ograniczenia oraz rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia w obszarze procesów wspomagania rozwoju (K_K01) K02 Student jest otwarty na potrzeby osób w złej sytuacji życiowej czy należących do różnych grup ryzyka zaburzeń, osób i grup społecznych przejawiających różnego rodzaju odmienność i dyskryminowanych oraz wykazuje gotowość do wspomagania jednostek i struktur społecznych, inicjowania takich działań i ujawnia postawę przedsiębiorczości w obszarze procesów wspomagania rozwoju (K_K03) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Ukończony dotychczasowy tok kształcenia na kierunku Psychologia |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-13 |
Przejdź do planu
PN WYK
WT ŚR CZ LAB
PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Magdalena Miotk-Mrozowska | |
Prowadzący grup: | Magdalena Miotk-Mrozowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 Student zna podstawowe teorie rozwoju psychicznego, sposoby badania tego procesu oraz koncepcje wspomagania rozwoju człowieka w ciągu życia w kontekście pomocy w wybranych sytuacjach problemowych (K_W03) W02 Student posiada wiedzę teoretyczną w zakresie diagnostyki, pomocy i prewencji w obliczu sytuacji problemowych oraz zna podstawowe problemy i zadania związane z działalnością zawodową w tym obszarze pracy psychologicznej (K_W11) U01 Student potrafi stosować wiedzę teoretyczną w analizie i wyjaśnianiu oraz rozwiązywaniu życiowych sytuacji problemowych w obszarze procesów wspomagania rozwoju (K_U05) U02 Student potrafi diagnozować poziom rozwoju osoby, ocenić możliwości i zagrożenia oraz opracować program wspomagania rozwoju osób lub grup społecznych w różnym wieku w kontekście sytuacji problemowych w oparciu o wybrane modele wspomagania rozwoju (K_U09) K01 Student poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę i umiejętności, zna swoje w tym zakresie ograniczenia oraz rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia w obszarze procesów wspomagania rozwoju (K_K01) K02 Student jest otwarty na potrzeby osób w złej sytuacji życiowej czy należących do różnych grup ryzyka zaburzeń, osób i grup społecznych przejawiających różnego rodzaju odmienność i dyskryminowanych oraz wykazuje gotowość do wspomagania jednostek i struktur społecznych, inicjowania takich działań i ujawnia postawę przedsiębiorczości w obszarze procesów wspomagania rozwoju (K_K03) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Ukończony dotychczasowy tok kształcenia na kierunku Psychologia |
|
Bilans pracy studenta: | 15g. - wykład 15g. - konwersatoria 95g. - praca własna studenta (analiza literatury, przygotowanie do egzaminu, opracowanie pracy pisemnej z wykorzystaniem doświadczeń zdobytych w trakcie praktyki zawodowej) |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-19 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ WYK
LAB
PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Magdalena Miotk-Mrozowska | |
Prowadzący grup: | Magdalena Miotk-Mrozowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 Student zna podstawowe teorie rozwoju psychicznego, sposoby badania tego procesu oraz koncepcje wspomagania rozwoju człowieka w ciągu życia w kontekście pomocy w wybranych sytuacjach problemowych (K_W03) W02 Student posiada wiedzę teoretyczną w zakresie diagnostyki, pomocy i prewencji w obliczu sytuacji problemowych oraz zna podstawowe problemy i zadania związane z działalnością zawodową w tym obszarze pracy psychologicznej (K_W11) U01 Student potrafi stosować wiedzę teoretyczną w analizie i wyjaśnianiu oraz rozwiązywaniu życiowych sytuacji problemowych w obszarze procesów wspomagania rozwoju (K_U05) U02 Student potrafi diagnozować poziom rozwoju osoby, ocenić możliwości i zagrożenia oraz opracować program wspomagania rozwoju osób lub grup społecznych w różnym wieku w kontekście sytuacji problemowych w oparciu o wybrane modele wspomagania rozwoju (K_U09) K01 Student poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę i umiejętności, zna swoje w tym zakresie ograniczenia oraz rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia w obszarze procesów wspomagania rozwoju (K_K01) K02 Student jest otwarty na potrzeby osób w złej sytuacji życiowej czy należących do różnych grup ryzyka zaburzeń, osób i grup społecznych przejawiających różnego rodzaju odmienność i dyskryminowanych oraz wykazuje gotowość do wspomagania jednostek i struktur społecznych, inicjowania takich działań i ujawnia postawę przedsiębiorczości w obszarze procesów wspomagania rozwoju (K_K03) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Ukończony dotychczasowy tok kształcenia na kierunku Psychologia |
|
Bilans pracy studenta: | 15g. - wykład 15g. - konwersatoria 95g. - praca własna studenta (analiza literatury, przygotowanie do egzaminu, opracowanie pracy pisemnej z wykorzystaniem doświadczeń zdobytych w trakcie praktyki zawodowej) |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-25 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
LAB
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Magdalena Miotk-Mrozowska | |
Prowadzący grup: | Magdalena Miotk-Mrozowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 Student zna podstawowe teorie rozwoju psychicznego, sposoby badania tego procesu oraz koncepcje wspomagania rozwoju człowieka w ciągu życia w kontekście pomocy w wybranych sytuacjach problemowych (K_W03) W02 Student posiada wiedzę teoretyczną w zakresie diagnostyki, pomocy i prewencji w obliczu sytuacji problemowych oraz zna podstawowe problemy i zadania związane z działalnością zawodową w tym obszarze pracy psychologicznej (K_W11) U01 Student potrafi stosować wiedzę teoretyczną w analizie i wyjaśnianiu oraz rozwiązywaniu życiowych sytuacji problemowych w obszarze procesów wspomagania rozwoju (K_U05) U02 Student potrafi diagnozować poziom rozwoju osoby, ocenić możliwości i zagrożenia oraz opracować program wspomagania rozwoju osób lub grup społecznych w różnym wieku w kontekście sytuacji problemowych w oparciu o wybrane modele wspomagania rozwoju (K_U09) K01 Student poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę i umiejętności, zna swoje w tym zakresie ograniczenia oraz rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia w obszarze procesów wspomagania rozwoju (K_K01) K02 Student jest otwarty na potrzeby osób w złej sytuacji życiowej czy należących do różnych grup ryzyka zaburzeń, osób i grup społecznych przejawiających różnego rodzaju odmienność i dyskryminowanych oraz wykazuje gotowość do wspomagania jednostek i struktur społecznych, inicjowania takich działań i ujawnia postawę przedsiębiorczości w obszarze procesów wspomagania rozwoju (K_K03) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Ukończony dotychczasowy tok kształcenia na kierunku Psychologia |
|
Bilans pracy studenta: | 15g. - wykład 15g. - konwersatoria 95g. - praca własna studenta (analiza literatury, przygotowanie do egzaminu, opracowanie pracy pisemnej z wykorzystaniem doświadczeń zdobytych w trakcie praktyki zawodowej) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.