Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Technologie mobilne i rozproszone na platformie NET

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1300-Inf2TMNET-NP Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Technologie mobilne i rozproszone na platformie NET
Jednostka: Kolegium III
Grupy: 2 rok, kier. informatyka, spec: sieci i systemy rozproszone
Punkty ECTS i inne: 6.00
zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Profil:

ogólnoakademicki

Typ przedmiotu:

moduł zajęć do wyboru

Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2018/19" (zakończony)

Okres: 2018-10-01 - 2019-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Laboratorium, 18 godzin więcej informacji
Wykład, 18 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Grzegorz Zych
Prowadzący grup: Grzegorz Zych
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W1. Zna podstawy stosowania technologii XAML.

W2. Zna podstawy programowania urządzeń mobilnych działających pod kontrolą systemu Windows

U1. Potrafi wykorzystać C# oraz XAML do budowy aplikacji.


U2. Potrafi wykorzystać środowisko Visual Studio do wykonania i testowania prostej aplikacji na urządzenia mobilne.

U3. Potrafi oprogramować ekran dotykowy.


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

programowanie obiektowe

Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2019/20" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Laboratorium, 18 godzin więcej informacji
Wykład, 18 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Piotr Kotlarz, Grzegorz Zych
Prowadzący grup: Dawid Ewald, Grzegorz Zych
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W1. Zna podstawy stosowania technologii XAML (K_W07)

W2. Zna podstawy programowania urządzeń mobilnych działających pod kontrolą systemu Windows (K_W11)

U1. Potrafi wykorzystać C# oraz XAML do budowy aplikacji (K_U01, K_U07, K_U11)

U2. Potrafi wykorzystać środowisko Visual Studio do wykonania i testowania prostej aplikacji na urządzenia mobilne (K_U07, K_U11)

U3. Potrafi oprogramować ekran dotykowy (K_U01, K_U07)


Bilans godzin pracy studenta: 18W + 18Lab + 32 studia literaturowe + 15 opracowanie założeń projektu + 66 realizacja projektu + 21 przygotowanie się do zaliczenia = 170 godz. pracy = 6 ECTS


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

programowanie obiektowe

Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2020/21" (w trakcie)

Okres: 2020-10-01 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Laboratorium, 18 godzin więcej informacji
Wykład, 18 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Piotr Kotlarz, Grzegorz Zych
Prowadzący grup: Dawid Ewald, Grzegorz Zych
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.