Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Techniki programowania i komunikacja człowiek-komputer

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1300-Inf2TP-NP Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Techniki programowania i komunikacja człowiek-komputer
Jednostka: Kolegium III
Grupy: 2 rok, kier. informatyka, spec: sieci i systemy rozproszone
Punkty ECTS i inne: 5.00
zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Profil:

ogólnoakademicki

Typ przedmiotu:

moduł zajęć podstawowych

Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2018/19" (zakończony)

Okres: 2018-10-01 - 2019-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Laboratorium, 12 godzin więcej informacji
Wykład, 12 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Mykola Nedashkovskyy
Prowadzący grup: Mykola Nedashkovskyy
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Efekty kształcenia modułu zajęć:

Wiedza:

W1. Ma uporządkowaną i podbudowaną teoretycznie wiedzę ogólną w zakresie języków C#i Java i UML oraz paradygmatu programowania wizualnego i obiektowego.

W2. Zna metody i techniki programowania stosowane przy rozwiązywaniu podstawowych zadań informatycznych z zakresu implementacji w językach programowania UML, C# i Java

W3. Zna narzędzia stosowane przy rozwiązywaniu podstawowych zadań informatycznych z zakresu implementacji technik programowania i zasobów komunikacji dla środowisk programistycznych Visual Studio, Java Net Beans oraz IBM Rational Rose.

Umiejętności:

U1. Ma umiejętność formułowania algorytmów i ich programowania z użyciem ęzyków UML, C# i Java dla środowisk Visual Studio, Java Net Beans i IBM Rational Rose.

U2. Ma umiejętność przeprowadzania testów i optymilizacji napisanej aplikacji.

U3. Potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych i innych źródeł niezbędne do budowy programu.


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Przedmioty z zakresu nauk podstawowych.Podstawy programowania

Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2019/20" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Laboratorium, 12 godzin więcej informacji
Wykład, 12 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Piotr Kotlarz, Mykola Nedashkovskyy
Prowadzący grup: Mykola Nedashkovskyy
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Efekty kształcenia modułu zajęć:

Wiedza:

W1. Ma uporządkowaną i podbudowaną teoretycznie wiedzę ogólną w zakresie języków C#i Java i UML oraz paradygmatu programowania wizualnego i obiektowego. (K_W07)

W2. Zna metody i techniki programowania stosowane przy rozwiązywaniu podstawowych zadań informatycznych z zakresu implementacji w językach programowania UML, C# i Java (K_W11)

W3. Zna narzędzia stosowane przy rozwiązywaniu podstawowych zadań informatycznych z zakresu implementacji technik programowania i zasobów komunikacji dla środowisk programistycznych Visual Studio, Java Net Beans oraz IBM Rational Rose. (K_W11) Umiejętności:

U1. Ma umiejętność formułowania algorytmów i ich programowania z użyciem ęzyków UML, C# i Java dla środowisk Visual Studio, Java Net Beans i IBM Rational Rose. (K_U11)

U2. Ma umiejętność projektowania wygodnych GUI i przeprowadzania testów i optymilizacji napisanej aplikacji. (K_U18, K_U20)

U3. Potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych i innych źródeł niezbędne do budowy programu.(K_U01)


Bilans godzin pracy studenta: 12 Wykład + 12 Ćwiczenia +101 =przygotowanie do zajęć = 125 godz. pracy = 5 ECTS


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Przedmioty z zakresu nauk podstawowych.Podstawy programowania

Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2020/21" (w trakcie)

Okres: 2020-10-01 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Laboratorium, 12 godzin więcej informacji
Wykład, 12 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Jacek Czerniak, Piotr Kotlarz
Prowadzący grup: Jacek Czerniak, Dawid Ewald, Belco Sangho
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Efekty kształcenia modułu zajęć:

Wiedza:

W1. Ma uporządkowaną i podbudowaną teoretycznie wiedzę ogólną w zakresie języków C#i Java i UML oraz paradygmatu programowania wizualnego i obiektowego. (K_W07)

W2. Zna metody i techniki programowania stosowane przy rozwiązywaniu podstawowych zadań informatycznych z zakresu implementacji w językach programowania UML, C# i Java (K_W11)

W3. Zna narzędzia stosowane przy rozwiązywaniu podstawowych zadań informatycznych z zakresu implementacji technik programowania i zasobów komunikacji dla środowisk programistycznych Visual Studio, Java Net Beans oraz IBM Rational Rose. (K_W11) Umiejętności:

U1. Ma umiejętność formułowania algorytmów i ich programowania z użyciem ęzyków UML, C# i Java dla środowisk Visual Studio, Java Net Beans i IBM Rational Rose. (K_U11)

U2. Ma umiejętność projektowania wygodnych GUI i przeprowadzania testów i optymilizacji napisanej aplikacji. (K_U18, K_U20)

U3. Potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych i innych źródeł niezbędne do budowy programu.(K_U01)


Bilans godzin pracy studenta: 12 Wykład + 12 Ćwiczenia +101 =przygotowanie do zajęć = 125 godz. pracy = 5 ECTS


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Przedmioty z zakresu nauk podstawowych.Podstawy programowania

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.