Grafika komputerowa
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1300-Inf3GK-NP | Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Grafika komputerowa | ||
Jednostka: | Kolegium III | ||
Grupy: |
3 rok, kier. informatyka, spec: sieci i systemy rozproszone |
||
Punkty ECTS i inne: |
5.00 ![]() ![]() |
||
Język prowadzenia: | polski | ||
Profil: | ogólnoakademicki |
||
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 16 godzin ![]() Wykład, 20 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Krzysztof Tyburek | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Kazimierska-Drobny, Krzysztof Tyburek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W1. Ma szczegółową wiedzę nt. grafiki wektorowej i rastrowej oraz możliwości ich edycji W2. Zna podstawowe zagadnienia związane z przekształceniami obiektów graficznych oraz możliwościami ich skalo-wania. U1. Potrafi pozyskiwać informacje z literatury dotyczącej grafiki komputerowej; potrafi praktycznie wykorzystywać te informacje podczas pracy z edytorem grafiki oraz językami programowania (Matlab, Octave) U2. Ma umiejętność tworzenia obiektów graficznych wykorzystując właściwe mo-dele danych. Potrafi zastosować swoją wiedze w odniesieniu do bitmap oraz grafiki wektorowej. Potrafi wykorzystać środowisko Matlab lub Octave do analizy histogramu oraz edycji grafiki bitmapo-wej |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Podstawy programowania |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 16 godzin ![]() Wykład, 20 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Piotr Kotlarz, Krzysztof Tyburek | |
Prowadzący grup: | Wojciech Dobrosielski, Katarzyna Kazimierska-Drobny, Krzysztof Tyburek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W1. Ma uporządkowaną, podbudowaną teoretycznie wiedzę ogólną w zakresie grafiki i komunikacji człowiek-komputer (K_W07) W2. Zna podstawowe metody, techniki i narzędzia stosowane przy rozwiązywaniu prostych zadań informatycznych z zakresu grafiki i komunikacji człowiek-komputer (K_W11) U1. Potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych i innych źródeł; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji, a także wyciągać wnioski oraz formułować i uzasadniać opinie (K_U01) U2. Potrafi ocenić, na podstawowym poziomie, przydatność rutynowych metod i narzędzi informatycznych oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia do typowych zadań informatycznych związanych z grafika komputerową (K_U28) Bilans godzin pracy studenta: 20W + 16Lab + 104 przygotowanie się do zajęć= 140 godz. pracy = 5 ECTS |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Podstawy programowania |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2020/21" (w trakcie)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 16 godzin ![]() Wykład, 20 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Kazimierska-Drobny, Piotr Kotlarz | |
Prowadzący grup: | Wojciech Dobrosielski, Katarzyna Kazimierska-Drobny | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W1. Ma uporządkowaną, podbudowaną teoretycznie wiedzę ogólną w zakresie grafiki i komunikacji człowiek-komputer (K_W07) W2. Zna podstawowe metody, techniki i narzędzia stosowane przy rozwiązywaniu prostych zadań informatycznych z zakresu grafiki i komunikacji człowiek-komputer (K_W11) U1. Potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych i innych źródeł; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji, a także wyciągać wnioski oraz formułować i uzasadniać opinie (K_U01) U2. Potrafi ocenić, na podstawowym poziomie, przydatność rutynowych metod i narzędzi informatycznych oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia do typowych zadań informatycznych związanych z grafika komputerową (K_U28) Bilans godzin pracy studenta: 20W + 16Lab + 104 przygotowanie się do zajęć= 140 godz. pracy = 5 ECTS |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Podstawy programowania |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.