Heurystyczne metody rozwiązywania zadań matematycznych
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1300-M35HRZM-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Heurystyczne metody rozwiązywania zadań matematycznych |
Jednostka: | Kolegium III |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć do wyboru |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-14 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR KON
CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Karolina Mroczyńska | |
Prowadzący grup: | Karolina Mroczyńska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W1 Zna przykłady zadań metodologicznych służących rozwijaniu aktywności matematycznych, tj. argumentowanie, uogólnianie, specyfikacja, odkrywanie analogii. (K_W2) W2 Zna typy zadań matematycznych występujące na egzaminie ósmoklasisty wraz z kryteriami doboru zadań i sposobem oceniania ich rozwiązań. (K_W1, K_U25) W3 Zna heurystyczne metody rozwiązywania zadań matematycznych. (K_W1) U1 Potrafi układać i poprawnie redagować zadania matematyczne. (K_U1) U2 Potrafi rozwiązywać zadania z egzaminów zewnętrznych. Wykazuje aktywną postawę podczas rozwiązywania zadań problemowych, także z matematycznych konkursów. (K_U25, K_U19) U3 Potrafi analizować rozwiązania zadań matematycznych pod kątem ich redakcji a także znajdowania błędów w rozumowaniach. (K_2) U4 Potrafi przeprowadzić prawidłowo dowód matematyczny. (K_U1) K1 Umiejętność rozpoznawania braków własnej wiedzy i potrzeby jej uzupełniania (K_K1, K_K2) Bilans godzin pracy studenta: konwersatorium (30h) + konsultacje (20h) + przygotowanie do zajęć w tym zadania domowe (25h) = 75 h = 3 ECTS |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | dydaktyka matematyki szkoły podstawowej, wstęp do matematyki |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.