Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Brand designing

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1400-A24aBD-SD Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Brand designing
Jednostka: Kolegium IV
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 3.00
Język prowadzenia: polski
Profil:

ogólnoakademicki

Typ przedmiotu:

moduł zajęć do wyboru

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/19" (zakończony)

Okres: 2019-02-18 - 2019-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Marcin Skinder
Prowadzący grup: Marcin Skinder
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

w1 Ma pogłębioną wiedzę o zjawiskach z obszaru ekonomii, zarządzania oraz zna pojęcia z zakresu brand designing K_W15

w2 Ma pogłębioną wiedzę o zjawiskach życia społecznego oraz socjologii z uwzględnieniem brand designing K_W16

u1 Potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje profesjonalne umiejętności korzystając z różnych źródeł i narzędzi wyszukiwawczych dotyczących zarządzania marką K_U01

u2 Potrafi wykorzystywać wiedzę do realizacji zadań związanych z pracą zawodową w zakresie zarządzania marką K_U01

k1 Ma pogłębioną świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego i zawodowego w kierunku zarządzania marką K_K01

k2 Ma głęboką świadomość znaczenia informacji publicznej w zakresie brand designing K_K02

k3 Profesjonalnie organizuje własną pracę i krytycznie ocenia jej wyniki, potrafi działać samodzielnie i w zespole w zakresie kreowania wizerunku marki K_K04





Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

brak

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/20" (zakończony)

Okres: 2020-02-24 - 2020-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Marcin Skinder
Prowadzący grup: Marcin Skinder
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W1: Posiada wiedzę o istocie nauk prawnych i administracyjnych w systemie nauk oraz o ich przedmiotowych i metodologicznych powiązaniach z brand designing (K_W02).

W2: Ma pogłębioną wiedzę o zjawiskach z obszaru ekonomii, zarządzania oraz zna pojęcia z zakresu brand designing (K_W16).

W3: Ma pogłębioną wiedzę o zjawiskach z obszaru ekonomii, zarządzania oraz zna pojęcia z zakresu brand designing (K_W016).

U1: Potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje profesjonalne umiejętności korzystając z różnych źródeł i narzędzi wyszukiwawczych dotyczących zarządzania marką (K_U01).

U2: Potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje profesjonalne umiejętności korzystając z różnych źródeł i narzędzi wyszukiwawczych dotyczących zarządzania marką (K_U02).

K1: Ma pogłębioną świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego i zawodowego w kierunku zarządzania marką (K_K01).

K2: Ma głęboką świadomość znaczenia informacji publicznej w zakresie brand designing (K_K02).

K3: Profesjonalnie organizuje własną pracę i krytycznie ocenia jej wyniki, potrafi działać samodzielnie i w zespole w zakresie kreowania wizerunku marki(K_K04).


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Brak

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (w trakcie)

Okres: 2021-02-22 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Marcin Skinder
Prowadzący grup: Marcin Skinder
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W1: Posiada wiedzę o istocie nauk prawnych i administracyjnych w systemie nauk oraz o ich przedmiotowych i metodologicznych powiązaniach z brand designing (K_W02).

W2: Ma pogłębioną wiedzę o zjawiskach z obszaru ekonomii, zarządzania oraz zna pojęcia z zakresu brand designing (K_W16).

W3: Ma pogłębioną wiedzę o zjawiskach z obszaru ekonomii, zarządzania oraz zna pojęcia z zakresu brand designing (K_W016).

U1: Potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje profesjonalne umiejętności korzystając z różnych źródeł i narzędzi wyszukiwawczych dotyczących zarządzania marką (K_U01).

U2: Potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje profesjonalne umiejętności korzystając z różnych źródeł i narzędzi wyszukiwawczych dotyczących zarządzania marką (K_U02).

K1: Ma pogłębioną świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego i zawodowego w kierunku zarządzania marką (K_K01).

K2: Ma głęboką świadomość znaczenia informacji publicznej w zakresie brand designing (K_K02).

K3: Profesjonalnie organizuje własną pracę i krytycznie ocenia jej wyniki, potrafi działać samodzielnie i w zespole w zakresie kreowania wizerunku marki(K_K04).


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Brak

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2022-02-21 - 2022-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Marcin Skinder
Prowadzący grup: Marcin Skinder
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.